Parašė c2h5oh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIrengiant po oro uostu, dar ir linija elektrifikuoti reiketu. Nes kitaip butu trucijami keleiviai...
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTurėkim omeny, kad ši stotelė įrengiama greitai ir pigiai - taigi padarant kosmetinius pakeitimus esamoje infrastruktūroje. Stogelis virš šaligatvio, laiptai, liftas, ir peronas - tai bene ir viskas, ką galima padaryti greitai ir pigiai, tas ir padaryta. Projekto įgyvendinimo greitis maloniai nustebino.
Jeigu daryti normaliai (t.y. taip, kaip reikia) - tai geležinkelio stotį reikėtų įrengti po oro uosto pastatu. Tačiau toks projektas kainuotų labai daug, ir užtruktų kelerius metus (o žinant valdžios ir LG vadovybės verslumą ir energingumą, tai gal ir kelioliką metų)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTurėkim omeny, kad ši stotelė įrengiama greitai ir pigiai - taigi padarant kosmetinius pakeitimus esamoje infrastruktūroje. Stogelis virš šaligatvio, laiptai, liftas, ir peronas - tai bene ir viskas, ką galima padaryti greitai ir pigiai, tas ir padaryta. Projekto įgyvendinimo greitis maloniai nustebino.
Jeigu daryti normaliai (t.y. taip, kaip reikia) - tai geležinkelio stotį reikėtų įrengti po oro uosto pastatu. Tačiau toks projektas kainuotų labai daug, ir užtruktų kelerius metus (o žinant valdžios ir LG vadovybės verslumą ir energingumą, tai gal ir kelioliką metų)You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Man kyla įtarimas, kad visi šie pigia plastmase dengti takeliai yra tik laikinas statinys. Matyt, tirs eismą, Jeigu bus ššš, tada taip ir paliks, tik džiaugsis, kad nedaug pinigų išmetė į balą. O jeigu pateisins ar net viršys lūkesčius, tada tikėkitės vėl statybų TVOU. GALBŪT, nuties viaduko nuo antrojo OU aukšto iki stotelės, va ten jau bus eskalatoriai ir "greitieji takeliai". Bet čia tik mano prognozė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMan kyla įtarimas, kad visi šie pigia plastmase dengti takeliai yra tik laikinas statinys. Matyt, tirs eismą, Jeigu bus ššš, tada taip ir paliks, tik džiaugsis, kad nedaug pinigų išmetė į balą. O jeigu pateisins ar net viršys lūkesčius, tada tikėkitės vėl statybų TVOU. GALBŪT, nuties viaduko nuo antrojo OU aukšto iki stotelės, va ten jau bus eskalatoriai ir "greitieji takeliai". Bet čia tik mano prognozė.
Jeigu eismas intensyvus - tai traukinukui bus sunku stovėti stotelėje ilgiau nei numatyta pagal grafiką (t.y. laukti vėluojančio lėktuvo). Arba ateity reikėtų antrų bėgių (čia į sąrašą dalykų kurių galbūt reikėtų viską darant kapitališkai).
Žodžiu, dabar svarbiausia kad dabar reisas prasidėtų ir išsilaikytų "ant vandens".
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąŠiandien mačiau motrisę AR2 atremontuotą ir bandomą. Tikriausiai važinės į oro uostą kaip pesos?
Įtariu, kad taip abi motrisės ir dirbs pakaitom.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTechninis klausimas - ar intensyvus eismas tais vienais bėgiais tarp Vilniaus ir Kirtimų? T.y. ar stovintis traukinukas "Oro uostas - Vilnius" netrukdys eismui?
Jeigu eismas intensyvus - tai traukinukui bus sunku stovėti stotelėje ilgiau nei numatyta pagal grafiką (t.y. laukti vėluojančio lėktuvo). Arba ateity reikėtų antrų bėgių (čia į sąrašą dalykų kurių galbūt reikėtų viską darant kapitališkai).
Žodžiu, dabar svarbiausia kad dabar reisas prasidėtų ir išsilaikytų "ant vandens".
Comment
-
iš Susisiekimo Ministro darbotvarkės:
"Sapilo 2 d. 13. 00 val. – ministras Algirdas Butkevičius ir ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė dalyvaus atidarant AB „Lietuvos geležinkeliai“ naująjį maršrutą Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas bei pristatant juo važinėsiantį traukinį „Automotrisė 620M“ "
transp.lt
Kas ryt laisvas nuo darbų, nulėkit pafotkinti atidarimo
Beje, litrail.lt jau paskelbė bilietų kainas. Kaip ir planuota anksčiau - kaina 2 Lt
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąLitrail.lt puslapyje stočių sąraše "Oro uostas" yra (tarp Ordžonikidzės, Orenburgo, Orsko ir Oršos - priminkit, kokios šalies čia geležinkeliai???)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTik nuo spalio 3 d.
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąiš Susisiekimo Ministro darbotvarkės:
"Sapilo 2 d. 13. 00 val. – ministras Algirdas Butkevičius ir ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė dalyvaus atidarant AB „Lietuvos geležinkeliai“ naująjį maršrutą Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas bei pristatant juo važinėsiantį traukinį „Automotrisė 620M“ "
transp.lt
Kas ryt laisvas nuo darbų, nulėkit pafotkinti atidarimo
Beje, litrail.lt jau paskelbė bilietų kainas. Kaip ir planuota anksčiau - kaina 2 Lt
P.S. Nuvyksiu ir fotografijų padarysiu truputėli.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Taigi, teko pabuvoti pristatymo ceremonijoje ir labai nusivilti. "Pristatymas tik išrinktiesiems", turbūt, geriausiai tiktų pavadinimas. Nei pasižiūrėti PESOS iš vidaus neleido. Viskas aptverta. Po visų kalbų buvo pranešta: prašome visus į traukinį (tie visi-tai išrinktieji, kaip vėliau paaiškėjo). Prie apsaugos priėjus, buvau informuotas, kad draudžiama eiti į motrisę, net su darbuotojo pažymėjimu, o kai paklausiau, kodėl skelbia, kad visi, apsauga ironiškai šyptelėjo, aišku daugelis kitų paprastųjų, taip pat neslėpė nusivilimo. Net automobilių stovėjimo aikštelė ir ta buvo aptverta.
Comment
-
Kažkodėl nesitikėjau, kad pristatymo ceremonija bus orientuota ne į "aukštus ponus", o i paprastus žmones, kurie ir naudosis šia paslauga. Juokinga kai kviečiami "visi", bet iš tikro kviečiami tik tie išrinktieji, kurie tikriausia šiuo traukiniu daugiau niekada nevažiuos.
Mane tai nustebino pati automotrisė ir įlipimo į ja galimybės. Pagal stovinčiuosius šalimais atrodė lyg pirmas laiptas kelių lygmenyje ir bent jau mano akimis aukščiau nei kituose traukiniuose į kuriuos ilipti nėra paprasta. Kai verda diskusijos dėl tokių smulkmenų kaip stogelis nuo oro uosto link stotelės, bei tarpeliai tarp jo langų, per kuriuos galimai pustys sniegą. Tačiau toks svarbus faktas, kaip patekimas į traukini nekeliant kojų virš galvos išlieka neaktualus
Tuomet mane labiau vilioja viešasis miesto transportas, kurio didelė dalis yra žemagrindis ir su lagaminu į jį patekt kurkas paprasčiau.Paskutinis taisė sleader; 2008.10.02, 15:08.
Comment
Comment