Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Turėkim omeny, kad ši stotelė įrengiama greitai ir pigiai - taigi padarant kosmetinius pakeitimus esamoje infrastruktūroje. Stogelis virš šaligatvio, laiptai, liftas, ir peronas - tai bene ir viskas, ką galima padaryti greitai ir pigiai, tas ir padaryta. Projekto įgyvendinimo greitis maloniai nustebino.

    Jeigu daryti normaliai (t.y. taip, kaip reikia) - tai geležinkelio stotį reikėtų įrengti po oro uosto pastatu. Tačiau toks projektas kainuotų labai daug, ir užtruktų kelerius metus (o žinant valdžios ir LG vadovybės verslumą ir energingumą, tai gal ir kelioliką metų)
    Irengiant po oro uostu, dar ir linija elektrifikuoti reiketu. Nes kitaip butu trucijami keleiviai...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Irengiant po oro uostu, dar ir linija elektrifikuoti reiketu. Nes kitaip butu trucijami keleiviai...
      Bet iš LG visko galima tikėtis.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Turėkim omeny, kad ši stotelė įrengiama greitai ir pigiai - taigi padarant kosmetinius pakeitimus esamoje infrastruktūroje. Stogelis virš šaligatvio, laiptai, liftas, ir peronas - tai bene ir viskas, ką galima padaryti greitai ir pigiai, tas ir padaryta. Projekto įgyvendinimo greitis maloniai nustebino.

        Jeigu daryti normaliai (t.y. taip, kaip reikia) - tai geležinkelio stotį reikėtų įrengti po oro uosto pastatu. Tačiau toks projektas kainuotų labai daug, ir užtruktų kelerius metus (o žinant valdžios ir LG vadovybės verslumą ir energingumą, tai gal ir kelioliką metų)
        Tokiu dalyku net ir turtingos salys sau neleidzia. Net ir didziausiame Europos oro uoste Frankfurte gelezinkelis eina ne po oro uosto pastatu o uz mazdaug 200 metru nuo jo. Tik kad ten priejimas padarytas placiu koridoriumi - viaduku virs gatves (tiksliau pastatytas jungiantis pastatas panasus i Vilniaus vartus virs Seimo tunelio). Taigi ir Lietuvoje tai nebutu prasminga daryti, gelezinkelio veze praeina labai puikioje vietoje.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Turėkim omeny, kad ši stotelė įrengiama greitai ir pigiai - taigi padarant kosmetinius pakeitimus esamoje infrastruktūroje. Stogelis virš šaligatvio, laiptai, liftas, ir peronas - tai bene ir viskas, ką galima padaryti greitai ir pigiai, tas ir padaryta. Projekto įgyvendinimo greitis maloniai nustebino.

          Jeigu daryti normaliai (t.y. taip, kaip reikia) - tai geležinkelio stotį reikėtų įrengti po oro uosto pastatu. Tačiau toks projektas kainuotų labai daug, ir užtruktų kelerius metus (o žinant valdžios ir LG vadovybės verslumą ir energingumą, tai gal ir kelioliką metų)
          Jau tikrai nereali prabanga stoti kelt po pastatu. Neblogai but buves tuneliukas cut and cover metodu, gal dar antras gelezinekelio kelias prasilenkimui, nukasant dar tuputi pylimo link oro uosto ir priartinant stotele kokias 5-10 metru. Ir po biski galvojama apie tos gelezinkelio idaubos "uzdengima", virs jos (daugiaukste) automobiliu aikstele ar bilekas kitas - nereiketu stogeliu perone
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            Man kyla įtarimas, kad visi šie pigia plastmase dengti takeliai yra tik laikinas statinys. Matyt, tirs eismą, Jeigu bus ššš, tada taip ir paliks, tik džiaugsis, kad nedaug pinigų išmetė į balą. O jeigu pateisins ar net viršys lūkesčius, tada tikėkitės vėl statybų TVOU. GALBŪT, nuties viaduko nuo antrojo OU aukšto iki stotelės, va ten jau bus eskalatoriai ir "greitieji takeliai". Bet čia tik mano prognozė.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Man kyla įtarimas, kad visi šie pigia plastmase dengti takeliai yra tik laikinas statinys. Matyt, tirs eismą, Jeigu bus ššš, tada taip ir paliks, tik džiaugsis, kad nedaug pinigų išmetė į balą. O jeigu pateisins ar net viršys lūkesčius, tada tikėkitės vėl statybų TVOU. GALBŪT, nuties viaduko nuo antrojo OU aukšto iki stotelės, va ten jau bus eskalatoriai ir "greitieji takeliai". Bet čia tik mano prognozė.
              Techninis klausimas - ar intensyvus eismas tais vienais bėgiais tarp Vilniaus ir Kirtimų? T.y. ar stovintis traukinukas "Oro uostas - Vilnius" netrukdys eismui?

              Jeigu eismas intensyvus - tai traukinukui bus sunku stovėti stotelėje ilgiau nei numatyta pagal grafiką (t.y. laukti vėluojančio lėktuvo). Arba ateity reikėtų antrų bėgių (čia į sąrašą dalykų kurių galbūt reikėtų viską darant kapitališkai).

              Žodžiu, dabar svarbiausia kad dabar reisas prasidėtų ir išsilaikytų "ant vandens".

              Comment


                Šiandien mačiau motrisę AR2 atremontuotą ir bandomą. Tikriausiai važinės į oro uostą kaip pesos?

                Comment


                  Parašė RAW Rodyti pranešimą
                  Šiandien mačiau motrisę AR2 atremontuotą ir bandomą. Tikriausiai važinės į oro uostą kaip pesos?
                  Greičiausiai. Juk logiška: kuo pakeis sugedusią PESA? Ogi AR2.

                  Įtariu, kad taip abi motrisės ir dirbs pakaitom.

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Techninis klausimas - ar intensyvus eismas tais vienais bėgiais tarp Vilniaus ir Kirtimų? T.y. ar stovintis traukinukas "Oro uostas - Vilnius" netrukdys eismui?

                    Jeigu eismas intensyvus - tai traukinukui bus sunku stovėti stotelėje ilgiau nei numatyta pagal grafiką (t.y. laukti vėluojančio lėktuvo). Arba ateity reikėtų antrų bėgių (čia į sąrašą dalykų kurių galbūt reikėtų viską darant kapitališkai).

                    Žodžiu, dabar svarbiausia kad dabar reisas prasidėtų ir išsilaikytų "ant vandens".
                    Automotrise vaziuos iki Kirtimu stoties kelyno ir ten pastoves, o po to - atgal. Taciau keleiviai iki Kirtimu nebus vezami.

                    Comment


                      iš Susisiekimo Ministro darbotvarkės:
                      "Sapilo 2 d. 13. 00 val. – ministras Algirdas Butkevičius ir ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė dalyvaus atidarant AB „Lietuvos geležinkeliai“ naująjį maršrutą Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas bei pristatant juo važinėsiantį traukinį „Automotrisė 620M“ "
                      transp.lt

                      Kas ryt laisvas nuo darbų, nulėkit pafotkinti atidarimo

                      Beje, litrail.lt jau paskelbė bilietų kainas. Kaip ir planuota anksčiau - kaina 2 Lt

                      Comment


                        Litrail.lt puslapyje stočių sąraše "Oro uostas" yra (tarp Ordžonikidzės, Orenburgo, Orsko ir Oršos - priminkit, kokios šalies čia geležinkeliai???), tačiau pasirinkus spalio 2 d. ir uždavus paiešką iš Vilniaus į Oro uostą - "Rezultatų pagal įvestą užklausą nėra".

                        1-0 taksi naudai.

                        Comment


                          Tik nuo spalio 3 d.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Litrail.lt puslapyje stočių sąraše "Oro uostas" yra (tarp Ordžonikidzės, Orenburgo, Orsko ir Oršos - priminkit, kokios šalies čia geležinkeliai???)
                            Na ant greitųjų kiek pamenu Orenburgas yra Rusijoje, bet netoli Kazachstano, o Orša - rytinėje Baltarusijoje.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Tik nuo spalio 3 d.
                              Aha - spalio 3 d. jau yra. Apytiksliai kas 40 minučių, yra keletas 1 valandos tuščių tarpų.

                              Comment


                                Tai litrail.lt puslapyje nereikia rinktis visu traukiniu, o tik vietinius. Ir sarasas tuomet bus tik su Lietuvos stotimis.

                                Comment


                                  Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                  iš Susisiekimo Ministro darbotvarkės:
                                  "Sapilo 2 d. 13. 00 val. – ministras Algirdas Butkevičius ir ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė dalyvaus atidarant AB „Lietuvos geležinkeliai“ naująjį maršrutą Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas bei pristatant juo važinėsiantį traukinį „Automotrisė 620M“ "
                                  transp.lt

                                  Kas ryt laisvas nuo darbų, nulėkit pafotkinti atidarimo

                                  Beje, litrail.lt jau paskelbė bilietų kainas. Kaip ir planuota anksčiau - kaina 2 Lt
                                  Sveiki, gal žinote kur viskas vykti turėtų? Stotyje ar "Oro uostas" stotelėje?
                                  P.S. Nuvyksiu ir fotografijų padarysiu truputėli.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    P.S. Nuvyksiu ir fotografijų padarysiu truputėli.
                                    O, labai gerai... Nes aš nespėsiu su savo reikalais.
                                    Paskutinis taisė 99; 2008.10.02, 12:26.

                                    Comment


                                      Taigi, teko pabuvoti pristatymo ceremonijoje ir labai nusivilti. "Pristatymas tik išrinktiesiems", turbūt, geriausiai tiktų pavadinimas. Nei pasižiūrėti PESOS iš vidaus neleido. Viskas aptverta. Po visų kalbų buvo pranešta: prašome visus į traukinį (tie visi-tai išrinktieji, kaip vėliau paaiškėjo). Prie apsaugos priėjus, buvau informuotas, kad draudžiama eiti į motrisę, net su darbuotojo pažymėjimu, o kai paklausiau, kodėl skelbia, kad visi, apsauga ironiškai šyptelėjo, aišku daugelis kitų paprastųjų, taip pat neslėpė nusivilimo. Net automobilių stovėjimo aikštelė ir ta buvo aptverta.

                                      Comment


                                        Kažkodėl nesitikėjau, kad pristatymo ceremonija bus orientuota ne į "aukštus ponus", o i paprastus žmones, kurie ir naudosis šia paslauga. Juokinga kai kviečiami "visi", bet iš tikro kviečiami tik tie išrinktieji, kurie tikriausia šiuo traukiniu daugiau niekada nevažiuos.

                                        Mane tai nustebino pati automotrisė ir įlipimo į ja galimybės. Pagal stovinčiuosius šalimais atrodė lyg pirmas laiptas kelių lygmenyje ir bent jau mano akimis aukščiau nei kituose traukiniuose į kuriuos ilipti nėra paprasta. Kai verda diskusijos dėl tokių smulkmenų kaip stogelis nuo oro uosto link stotelės, bei tarpeliai tarp jo langų, per kuriuos galimai pustys sniegą. Tačiau toks svarbus faktas, kaip patekimas į traukini nekeliant kojų virš galvos išlieka neaktualus
                                        Tuomet mane labiau vilioja viešasis miesto transportas, kurio didelė dalis yra žemagrindis ir su lagaminu į jį patekt kurkas paprasčiau.
                                        Paskutinis taisė sleader; 2008.10.02, 15:08.

                                        Comment


                                          Taip, tie laipteliai ir jų aukštis manęs irgi nesužavėjo, juk europietiška motrisė. Bet, deja, lenkiška. Pasakė, kad naudojama kitose europos šalyse, tik nutylėjo kokiose konkrečiai. Ir aplamai, tas mechanizmas nepatikimai atrodė, vien turint galvoje, kad tai lenkų darbas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X