Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar "Oro uostas" nemokančiam lietuviškai ką nors sako?
    Priklauso nuo to kokias dar kitas kalbas moka

    Pvz yra tokie ispaniski zodziai kaip "oro" (=auksas) ir "ostras" (=po velniu). Gautusi mazdaug "auksas po velniu".
    Sakyciau visai zavinga

    Geriau jau butu lektuveli nupaise. Ir ne tik stoteleje bet ir ant traukinio beigi gelezinkelio stotyje ant marsruto.

    Comment


      Aš manau, kad stotyje ir pačiam traukiny bus ir lėktuvėlis nupieštas ir dar angliškas užrašas. Tiesą sakant būčiau labai nustebęs jei to nepadarytų.

      Dėl stogelio, tai vis tiek norėtųsi didesnio, nes vis gi bus žmonių ir su dideliais lagaminais, tai daug ten po šiuo stogeliu nesusigrūs. Nors aišku pirma įdomu bus pamatyt keleivių srautą šiuo maršrutu
      Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

      Comment


        Parašė Jay-M
        Dėl stogelio, tai vis tiek norėtųsi didesnio, nes vis gi bus žmonių ir su dideliais lagaminais, tai daug ten po šiuo stogeliu nesusigrūs. Nors aišku pirma įdomu bus pamatyt keleivių srautą šiuo maršrutu
        Gali būt, kad vagonas "parkuosis" čia, t.y. čia stovės ilgiau, o traukinių stoty sustos tik išlaipinti įlaipinti. Tuo atveju didelis stogelis gal ir mažiau reikalingas. Tik klausimas kurioje vietoje tie 2 kursuojantys vagonai galės prasilenkti, jei tik stotyje, tai tada sudėtingiau.

        Comment


          „Kol kas esame numatę, jog traukinys važinės kas 40 minučių. Vis dėlto mes taikysimės prie klientų norų ir pageidavimų. Jei bus poreikis, traukinys važinės dažniau.

          Be to, atsižvelgsime ir į lėktuvų skrydžių tvarkaraščius. Norime, kad į Vilnių atskridusiam užsieniečiui nereikėtų laukti valandos iki traukinio.

          Traukinys iš stoties iki oro uosto važiuos apie 7-8 minutes. Tai ypač aktualu, nes Vilniuje didelė automobilių spūsčių problema.

          Važiuojant traukiniu niekada neteks baimintis, kad pavėluosite į lėktuvą“, – naujojo traukinio privalumus vardijo J.Rasymas. http://www.lrytas.lt/-12216314031221...-traukinys.htm
          šios dienos Lietrytije pasirodė informacija, kad traukinys važiuos kas 40 min. (anksčiau kalba ėjo apie 15 min.) Tad tokiu atveju, šiam reisui pilnai užteks vieno traukinio, kuriam su niekuo daugiau nereikės prasilenkti.

          Taip pat paskelbta, kad kelionė truks 8 min, anksčiau kalbėta apie 12 min

          Comment


            Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
            Aš manau, kad stotyje ir pačiam traukiny bus ir lėktuvėlis nupieštas ir dar angliškas užrašas. Tiesą sakant būčiau labai nustebęs jei to nepadarytų.
            Nufotografuotoje stotelėje prie užrašo "Oro uostas" lėktuvėlio nėra.

            Comment


              Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
              šios dienos Lietrytije pasirodė informacija, kad traukinys važiuos kas 40 min. (anksčiau kalba ėjo apie 15 min.)
              Per radiją širyt girdėjau: "važinės kas valandą"

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Nufotografuotoje stotelėje prie užrašo "Oro uostas" lėktuvėlio nėra.
                Jo, šitą pastebėjau. Bet bent jau tikiuosi, kad Vilniaus Geležinkelio stoty bus užrašai rodantys į oro uosto traukinį ir taip pat prie jų bus nupieštas ir lėktuvas ir pačiuose traukiniuose švieslentėse rodys lėktuvo simbolį ar bent anglų kalba užrašus. Aišku neprotingai čia padaryta, kad pačioj stotelėj nėra to simbolio ar angliško užrašo, bet galbūt susipratę dar įtaisys jį kur nors...

                Nu aš labai tikiuosi, kad traukiniai važinės dažniau nei kas valandą, nes tuomet iš šio reiso naudos beveik nebūtų. Manau jei keleiviams reikia laukti ilgiau nei 10-15min iki traukinio, tai jie tikrai rinksis kitą keliavimo būdą.
                Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                Comment


                  Na o dabar, autobusas į stotį beveik kas valandą.

                  Comment


                    Oro uosto automotrisė nestos kitose stotelėse, kol kas nėr prasmės paišyt lėktuvėlių. Teisingai Jay-M rašo, tie ženklai reikalingesni stoty.

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Na o dabar, autobusas į stotį beveik kas valandą.
                      Nenusnekek su tuo beveik kas valanda.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Nenusnekek su tuo beveik kas valanda.
                        1 autobusas vaziuoja mazdaug kas valanda.
                        O 1A autobusas is viso neuzvaziuoja i Oro uosta.
                        Tik vaziuojant su 2 autobusu iki Spartos, o po to persedant galima nuvykti i stoti nelaukiant to kas valanda kursuojancio 1 autobuso.

                        Paziurek www.vilniustransport.lt

                        Comment


                          Parašė John
                          Negerai. Tikrai nebus daug pasiryzusiu laukti 40 minuciu iki kito traukinio...
                          Pilnai sutinku. Norejo kaip geriau, o gavosi kaip visada. Velgi viskas susiveda i valdininkeliu siaura bukuma. Gausis uzdaras ratas. LG verkslens, kad linija nuostolinga, nes nesusirenka pakankamai keleiviu, o keleiviai verciau rinksis taksi, nei kad valanda grusis po tuo stogeliu perone. Liudnas vaizdelis.
                          P.S. O apie zenkliukus-piesinukus, tai apskritai galima butu palyginamaji traktata parasyti. Musiskiai tiesiog pernelyg suvarzyti, be fantazijos, skupus ir panasiai. Vien ko vertas vaizdelis Gelezinio vilko Ukmerges mazge, kur vos isstenejo maziuka zenkliuka su krypciu rodyklemis. Iziureti nieko neimanoma. Tuo tarpu sakykim Vokietijoje visai iprastas vaizdelis, kai pries kiekviena juostu issiskyrima/susiliejima kabo didziuliai stendai, kur aiskiai matosi kuria juosta kur pateksi.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2008.09.18, 07:38.

                          Comment


                            Parašė John
                            Negerai. Tikrai nebus daug pasiryzusiu laukti 40 minuciu iki kito traukinio...
                            Aš vis dar tikiuosi, kad tos 40 min bus tik tol, kol kursuos tik viena automotrisė...

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Aš vis dar tikiuosi, kad tos 40 min bus tik tol, kol kursuos tik viena automotrisė...
                              jeigu bus 31 reisas, tai mano skaičiavimais per 15 val darbo dieną, traukiniai turi kursuoti kas 30 min.

                              Comment


                                Stotelės prie Vilniaus oro uosto reikėjo seniai. Reikalingumas aplenkti miesto gatvių kamščius pastebėtas visiškai neseniai, bet įgyvendimnamas gana sparčiai.
                                Ir vis tik, nemažai rašytojų visa tai linkę apmėtyti purvais. Kodėl?
                                Įdomu, kuriam šia įdauboje einančia geležinkelio linija (kuria per dieną į Valčiūnus ar toliau į Stasylas ir pravažiuoja keli dyzeliniai traukiniai ir į Kirtimus ar Vaidotus keli lokomotyvai be vagonų) važinėjančios automotrisės padarys kokios asmeninės žalos ?
                                Ar nukentės "dušmanai" (sorry - taksistai) ir "miktrobų" verslu užsiiminėjančios įmonės?

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Stotelės prie Vilniaus oro uosto reikėjo seniai. Reikalingumas aplenkti miesto gatvių kamščius pastebėtas visiškai neseniai, bet įgyvendimnamas gana sparčiai.
                                  Ir vis tik, nemažai rašytojų visa tai linkę apmėtyti purvais. Kodėl?
                                  Nuo kada kritika, galimų problemų iškėlimas, pastabos ir pasiūlymai yra "apmėtymas purvais"?

                                  Comment


                                    Vilniuje pradės kursuoti traukiniai į oro uostą

                                    Nuo spalio 3 dienos pradės kursuoti traukiniai iš geležinkelio stoties į Vilniaus oro uostą, praneša Vilniaus miesto savivaldybė. Vilnius yra patraukliausias turistinis objektas šalyje. Į sostinę atvyksta apie 80 proc. visų į Lietuvą atkeliaujančių svečių.

                                    Savivaldybės teigiamu, Lietuvos įstojimas į Europos Sąjungą, aktyvus pristatymas užsienyje, suaktyvėjęs kultūrinis gyvenimas kasmet į sostinę pritraukia vis didesnius turistų srautus iš viso pasaulio.

                                    Atlikus Vilniaus lankytojų apklausas, paaiškėjo, kad būtina skubiai gerinti miesto viešojo transporto infrastruktūrą. Dėl didėjančio turistų, atvykstančių oro transportu, srauto tapo svarbus patogus susisiekimas su oro uostu.

                                    Todėl nuo šių metų spalio 3 d. pradės kursuoti traukiniai naujuoju maršrutu – Vilniaus geležinkelio stotis–Tarptautinis Vilniaus oro uostas.

                                    Planuojama bilieto kaina – 2 litai, o kelionės trukmė – 7 minutės.

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18581462
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Mano supratimu, truksta elementariu vadybos ir marketingo igudziu. Lietuvoje sie dalykai iki siol nera akcentuojami, nors tai esminiai momentai bet kokios kompanjos veikloje.
                                      Jei traukinys tikrai vaziuos kas 40-60 min. i viena puse, tai toks marsrutas tiesiog merdes. Belieka tiketis, kad LG is tikruju atsizvelgs i zmoniu poreikius. Nors klausimas, kaip tuos poreikius jie supranta... jei i tuos kas valanda vaziuojancius traukinius nesusirinks daug keleiviu, gal LG nuspres, kad paklausa "maza" ir dar sumazins reisu skaiciu (po ko "paklausa" sumazes dar labiau)..?
                                      Sveikas protas sako, kad traukiniai turetu vaziuoti kas 15 minuciu i viena puse...
                                      Pavasarį, ukrainiečių saite suradau info, kad važiuos traukinys iš Vilniaus į Krymą; laukiau, laukiau kol LG išreklamuos vasarinį traukinį arba bent įdės į tvarkaraščius. Likus dviems savaitėms iki numatomo starto, nusiunčiau užklausimą į LG dėl minėto traukinio, nes pamaniau, kad Ukrainos saitas blefuoja. Pasirodo ne, traukinys važiuos... Kaip manot, toks traukinys bus pilnas keleivių? Tas kas planuoja atostogas iš anksto, bus to traukinio keleivis? Toks vaizdas, kad LG bijo, kad koks reisas netaptų pelningu ir nebus paskui kaip paverkšlenti, kad keleivių vežimas - nuostolingas. Štai, kodėl ir iš naujojo maršruto ruošiamasi padaryti anekdotą!

                                      Comment




                                        PESA 620M

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Sveikas protas sako, kad traukiniai turetu vaziuoti kas 15 minuciu i viena puse...
                                          Net nebūtinai kas 15 min - bet bent jau priderinus prie lėktuvų grafiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X