Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesupratau. Ta galerija apstiklins is visu pusiu? Suprantu, kad nuo gatves reiktu atitvert, bet kam ja visa stiklini, kaip akvariuma daryt? Isivaizduoju, kaip bus "malonu" karsta vasaros diena vaiksciot. Ne ka geriau ir ziema prisirengusiam tarp aprasojusiu stiklu prakaituot. Na nebent kazkokia alia vedinimo sistema yra sugalvoje, del ko labai abejoju. O gal tik is desines ir bus stiklas, o nuo gatves jo nebus? Tuomet isvis nematau logikos tokiame sprendime.
    Istiklint turetu tik ta puse, kuri toliau nuo gatves (nors jau turbut visi stiklai ir sudeti). Tik man truputeli keistas darbu eiliskumas, pirmiausia sudejo stikline sienele, o tik kazkada veliau imsis stogelio. Teko kazkada eit ir prapliupo lietus, tai stogelis man butu pagelbejes, taciau tuo metu buvo tik sumontuota sienele

    Comment


      Keleiviai ir vėl liks be oro kondicionavimo?

      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/
      · Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.

      Comment


        Parašė Meier Rodyti pranešimą
        Hehe, puikiausias lietuviško optimizmo pavyzdys. Dejuojam, dejuojam ir nesidairom aplink
        Šiap jau informacija išplatinta buvo tik šiandien

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Šiap jau informacija išplatinta buvo tik šiandien
          Šiandien tik dar kartą paskelbta iš esmės ta pati informacija, kuri buvo leidžiama visą vasarą. Liepos mėnesį prie TVOU darbai jau vyko, ir kas domisi - tas viską jau žinojo. Bet, žmogau, geriau vėliau negu niekada.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė John
            Sunku patiketi, kad tai daro LG. Naujas traukinys, bilietu automatai, oro uostas... gal bus geras precedentas LG keleiviu vezime?
            Dažnai prieš rinkimus pagerėja gyvenimas

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Toks vaizdas, lyg būtų įvykę esminių pasikeitimų LG vadovybėje...

              Čia gal bus kaip su Lietuvos futbolo komanda, kurią dabar treniruoja portugalas tai ir triuškina visus.
              LG jau ne pirmi metai labai dideles sumas išleidžia infrastruktūrai. Šis oro uosto stotelės įrengimas jų mastais yra labai pigus. Keista tik tai, jog kompanija elgiasi ne kaip valstybinė, o kaip privati, kur projektai daromi tiesiog... jų nevilkinant

              Comment


                Aš manau, kad puiku jog dirba kaip privataus kapitalo įmonė... šaunu, laukiu pirmo reiso!!!
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Apskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
                  Bent jau kol autobusas Stotis - Oro uostas kainuoja 1,10 Lt. Jei traukinys brangesnis už autobusą, jis turėtų būti kažkuo pranašesnis. O kuo jis bus pranašesnis?
                  Traukinio kelionės laikas - 12 min, autobusas ne piko metu važiuoja ~16 min.
                  Autobusas važinėja kas 40 min, kažin kas kiek važinės traukinys, jei iki 1 nakties per dieną nuvažiuos 30 reisų? Nors kitur rašo, kad važiuos kas 15 min.. Kol kas neaišku čia man.
                  Tiem, kurie atvyksta traukiniu, patogiau čia pat vietoj perlipt į kitą traukinį, nei eit į kioską, tada dar autobuso stotelėn. Čia dar svarbu informavimo sistemos - ar mūsų stotyje bus patogu sužiūrėt, kur stovi toks traukinys, ir kada jis išvažiuos. Svarbu ir tai, kada gi įrengs stotelėse žadamas švieslentes, kuriose rodys, už kiek realiai bus autobusas.

                  Visgi dėl kainos nereiktų aklai lyginti su užsieniu. Daug kur oro uostai geroku atstumu nuo miesto, pvz. Milane >40 km, miesto transportu nenuvažiuosi, taksi išleisi didžiules sumas į abi puses, žodžiu, jie ganėtinai izoliuoti, ir suprantama, kad tada galima užsikelti kainas. Natūralu, kad ten traukinys dvigubai brangesnis, nes dvigubai greitesnis net už autobusą-ekspresą, kuris nestoja stotelėse. Tuo tarpu pas mus ne piko metu - 15-20 minučių kelio miesto autobusu (kuris dar sustoja tarpinėse stotelėse) nuo miesto centro, tiek pat nuo stoties, o taksi link oro uosto veža gerokai pigiau, nei iš oro uosto. Pas mus traukinys pastebimiau pranašesnis būtų tik piko metu ir labai vėlai, kai autobusas nebevažiuotų.
                  Paskutinis taisė furtivete; 2008.09.14, 15:02.

                  Comment


                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                    Čia dar svarbu informavimo sistemos - ar mūsų stotyje bus patogu sužiūrėt, kur stovi toks traukinys, ir kada jis išvažiuos.
                    Geležinkelio stoty tų švieslenčių ant kiekvieno kampo...

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Geležinkelio stoty tų švieslenčių ant kiekvieno kampo...
                      Tai mums, lietuviams, taip atrodo. Buvau Miuncheno, Kopenhagos ir Madrido oro uostuose. Mums dar iki jų tik tobulėt ir tobulėt... Žinoma, pasakysite, kad miestai (kaip ir oro uostai) didesni bei valstybės turtingesnės, bet yra dalykų, kurie daug nekainuoja. Pvz.: kuo daugiau informacijos anglų kalba. Galima informacija TVOU stotelėse pateikti abiem kalbom, taip pat reikiamą informaciją šioje motrisėje ir 2 maršruto autobuse skelbti irgi abiem kalbom. Tai nebūtų valstybinės kalbos įstatymo pažeidimas, nes šie maršrutai skirti ir turistams. Sąrašą galima tęsti...
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Is tiesu svarbu, kad automotrisei isvykimui is Vilniaus stoties butu rezervuotas 1 arba 3 bei 4 keliai (t.y 2 peronas).

                        Comment



                          Žiūrėkit, kad nebūtų 6-as.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Is tiesu svarbu, kad automotrisei isvykimui is Vilniaus stoties butu rezervuotas 1 arba 3 bei 4 keliai (t.y 2 peronas).
                            Pastovus peronas atvykimui-išvykimui būtų privalumas.
                            Tik ar iš 1-o kelio išvykimas Kirtimų (VTO) kryptimi galimnas techniškai? T.y.- ar yra toks maršrutas (iešmai)? Ir aplamai - iš kurių galimas?
                            Kad būtų aiškiau, verta paspoksoti, kaip iš lokomotyvų depo išvažiavęs šilumvežis nuvažiuoja į Kaliningrado krypties keleivinį traukinį, sustojusį prie tranzitinaims Rusijos traukiniams skirto perono. Arba kaip iš Baltarusijos tokį traukinį atitempęs lokomotyvas nuvažiuoja į depą.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                              Žiūrėkit, kad nebūtų 6-as.
                              Tikrai be reikalao ji taip toli uz pesciuju tilto uzkiso. Dabar jis praktiskai nenaudojamas. O galejo padaryti jo pabaiga ties isejimo is tunelio nameliu. Tada bent i Paneriu puse ji butu galima dazniau eksploatuoti. Tik pesciuju tilto laiptus reikejo siek tiek susiaurinti bei patraukti koki metra stoties pusen.


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Pastovus peronas atvykimui-išvykimui būtų privalumas.
                              Tik ar iš 1-o kelio išvykimas Kirtimų (VTO) kryptimi galimnas techniškai? T.y.- ar yra toks maršrutas (iešmai)? Ir aplamai - iš kurių galimas?
                              Kad būtų aiškiau, verta paspoksoti, kaip iš lokomotyvų depo išvažiavęs šilumvežis nuvažiuoja į Kaliningrado krypties keleivinį traukinį, sustojusį prie tranzitinaims Rusijos traukiniams skirto perono. Arba kaip iš Baltarusijos tokį traukinį atitempęs lokomotyvas nuvažiuoja į depą.
                              Galimas.

                              Kaip teigia oro uosto stoties nuotraukos, kuria patalpinau www.parovoz.com komentatorius, tikriausiai dirbantis LG, kol nebus gauta antroji PESA automotrise, siuo marsrutu vazines ir AR2-02 automotrise. Ja as pries pora savaiciu maciau perdazyta Vilniuje.
                              Paskutinis taisė Al1; 2008.09.14, 20:55.

                              Comment


                                Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                Apskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
                                Du litai tai visai simbolinė kaina. ~20 kartų mažiau už tipišką taksi kainą Vilniuje ar analogiško traukinio bilieto kainą Amsterdame. Gioteborge nuo oro uosto trise-keturiese dalintis taksi kainuoja tiek pat, kiek kainuotų autobuso bilietai visiems.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Du litai tai visai simbolinė kaina...
                                  Du litai saugos nuo asocialu...

                                  Comment


                                    PESA 620M-009 Vilniuje. Laukia savo reisų.

                                    Nuotrauka iš interneto platybių: www.parovoz.com

                                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                    Comment


                                      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                      Apskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
                                      Aš irgi manau, kad netinkama. Susiruošusiam skraidyti 2lt ne pinigas. Manau, kad kaina turėtų būti 5-10Lt.

                                      O "vietiniams" keleiviams naudosiantiems šį maršrutą kaip alternatyvą autobusui galėtų įvesti mėnesinius bilietus už konkurencingą kainą.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Du litai saugos nuo asocialu...
                                        sutinku. ir tikrai vaziuociau automotrise, o ne autobusu.
                                        ta geltona armonika - kaip bomzu ir narkomanu keltas.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          sutinku. ir tikrai vaziuociau automotrise, o ne autobusu.
                                          ta geltona armonika - kaip bomzu ir narkomanu keltas.
                                          Vaziavau sestadieni is VTOU tai kad asociumai ne vaziuotu reikia niekur nestoti ir tiesiai i Stoti Nes asociumai ilipdavo visose stotelesi iki pat Naujininku

                                          Comment

                                          Working...
                                          X