Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
-
Keleiviai ir vėl liks be oro kondicionavimo?
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/
· Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąHehe, puikiausias lietuviško optimizmo pavyzdys. Dejuojam, dejuojam ir nesidairom aplink
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiap jau informacija išplatinta buvo tik šiandienI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąToks vaizdas, lyg būtų įvykę esminių pasikeitimų LG vadovybėje...
Čia gal bus kaip su Lietuvos futbolo komanda, kurią dabar treniruoja portugalas tai ir triuškina visus.
Comment
-
Apskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
Bent jau kol autobusas Stotis - Oro uostas kainuoja 1,10 Lt. Jei traukinys brangesnis už autobusą, jis turėtų būti kažkuo pranašesnis. O kuo jis bus pranašesnis?
Traukinio kelionės laikas - 12 min, autobusas ne piko metu važiuoja ~16 min.
Autobusas važinėja kas 40 min, kažin kas kiek važinės traukinys, jei iki 1 nakties per dieną nuvažiuos 30 reisų? Nors kitur rašo, kad važiuos kas 15 min.. Kol kas neaišku čia man.
Tiem, kurie atvyksta traukiniu, patogiau čia pat vietoj perlipt į kitą traukinį, nei eit į kioską, tada dar autobuso stotelėn. Čia dar svarbu informavimo sistemos - ar mūsų stotyje bus patogu sužiūrėt, kur stovi toks traukinys, ir kada jis išvažiuos. Svarbu ir tai, kada gi įrengs stotelėse žadamas švieslentes, kuriose rodys, už kiek realiai bus autobusas.
Visgi dėl kainos nereiktų aklai lyginti su užsieniu. Daug kur oro uostai geroku atstumu nuo miesto, pvz. Milane >40 km, miesto transportu nenuvažiuosi, taksi išleisi didžiules sumas į abi puses, žodžiu, jie ganėtinai izoliuoti, ir suprantama, kad tada galima užsikelti kainas. Natūralu, kad ten traukinys dvigubai brangesnis, nes dvigubai greitesnis net už autobusą-ekspresą, kuris nestoja stotelėse. Tuo tarpu pas mus ne piko metu - 15-20 minučių kelio miesto autobusu (kuris dar sustoja tarpinėse stotelėse) nuo miesto centro, tiek pat nuo stoties, o taksi link oro uosto veža gerokai pigiau, nei iš oro uosto. Pas mus traukinys pastebimiau pranašesnis būtų tik piko metu ir labai vėlai, kai autobusas nebevažiuotų.Paskutinis taisė furtivete; 2008.09.14, 15:02.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąČia dar svarbu informavimo sistemos - ar mūsų stotyje bus patogu sužiūrėt, kur stovi toks traukinys, ir kada jis išvažiuos.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGeležinkelio stoty tų švieslenčių ant kiekvieno kampo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIs tiesu svarbu, kad automotrisei isvykimui is Vilniaus stoties butu rezervuotas 1 arba 3 bei 4 keliai (t.y 2 peronas).
Tik ar iš 1-o kelio išvykimas Kirtimų (VTO) kryptimi galimnas techniškai? T.y.- ar yra toks maršrutas (iešmai)? Ir aplamai - iš kurių galimas?
Kad būtų aiškiau, verta paspoksoti, kaip iš lokomotyvų depo išvažiavęs šilumvežis nuvažiuoja į Kaliningrado krypties keleivinį traukinį, sustojusį prie tranzitinaims Rusijos traukiniams skirto perono. Arba kaip iš Baltarusijos tokį traukinį atitempęs lokomotyvas nuvažiuoja į depą.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Žiūrėkit, kad nebūtų 6-as.
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPastovus peronas atvykimui-išvykimui būtų privalumas.
Tik ar iš 1-o kelio išvykimas Kirtimų (VTO) kryptimi galimnas techniškai? T.y.- ar yra toks maršrutas (iešmai)? Ir aplamai - iš kurių galimas?
Kad būtų aiškiau, verta paspoksoti, kaip iš lokomotyvų depo išvažiavęs šilumvežis nuvažiuoja į Kaliningrado krypties keleivinį traukinį, sustojusį prie tranzitinaims Rusijos traukiniams skirto perono. Arba kaip iš Baltarusijos tokį traukinį atitempęs lokomotyvas nuvažiuoja į depą.
Kaip teigia oro uosto stoties nuotraukos, kuria patalpinau www.parovoz.com komentatorius, tikriausiai dirbantis LG, kol nebus gauta antroji PESA automotrise, siuo marsrutu vazines ir AR2-02 automotrise. Ja as pries pora savaiciu maciau perdazyta Vilniuje.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.14, 20:55.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąApskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąDu litai tai visai simbolinė kaina...
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąApskritai naujovė gera, bet 2 Lt visgi mano nuomone netinkama kaina.
O "vietiniams" keleiviams naudosiantiems šį maršrutą kaip alternatyvą autobusui galėtų įvesti mėnesinius bilietus už konkurencingą kainą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąDu litai saugos nuo asocialu...
ta geltona armonika - kaip bomzu ir narkomanu keltas.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąsutinku. ir tikrai vaziuociau automotrise, o ne autobusu.
ta geltona armonika - kaip bomzu ir narkomanu keltas.
Comment
Comment