Aciu uz foto
Idomu, kiek LG dar ruosiasi eksploatuoti tuos antikvarinius TEP60? Jei neklystu, jie pradeti naudoti kazkada apie 1960?
Velnias žino, bent keli važiuojantys yra, o nenurašytų ir dar daugiau, kad pakeisti turbūt dar kokis keturis BS'us reikėtų pirkti (arba Siemens'o greitesnę modifikaciją). O šiaip gan išskirtinis aparatas, vien variklio veikimo garso su kitais nesupainiosi
Dėl pagaminimo datos tiksliai nežinau, bet ta serija baigta gaminti, atrodo 9-ojo dešimtmečio pabaigoje, kai pradėti gaminti TEP70. Šito lokomotyvo numeris 0926, tai tikrai daug vėliau pagamintas nei 1960-ieji.
tuščiu cisternu sastatas pervažoje nutrenke krauta sunkvežimį. nuo smugio vidurine sastato cisterna issoko is sastato.
PS. sunkvežimis liko beveik sveikas
„Nusistovėjus vienodoms oro sąlygoms, vairuotojai prie jų prisitaikė ir avarijų skaičius stabilizavosi: šventinėmis dienomis buvo užregistruota vienuolika avarijų, per kurias žmonės nenukentėjo. Didžiausia avarija, per kurią nuo bėgių nuvažiavo trys šilumvežio vagonai, užregistruota šeštadienį. Jau dabar aišku, kad Kelių eismo taisykles pažeidė miškavežės vairuotojas, kuris nepraleido bėginės transporto priemonės“, – sakė laikinasis eismo priežiūros poskyrio viršininkas Arūnas Kontvainis.
Šeštadienio vakarą avarija įvyko Bugenių geležinkelio stotyje, vagonų kaupimo pervažoje, ties gaisrine pervaža. Per daugiabėgę pervažą važiavo Telšių rajono gyventojo Modesto Š. vairuojama miškavežė „Kamaz 5320“. Sunkiasvorė transporto priemonė nepraleido manevruojančio šilumvežio ir su juo susidūrė. Nors ant galinio vagono stovėjo geležinkelininkas ir per raciją šilumvežio mašinistui perdavė, kad reikia stabdyti, tačiau to padaryti nespėta. Nuo smūgio buvo apgadinta transporto priemonė, nuo bėgių nuvažiavo trys vagonai.
Comment