Atvažiavau 12:26 išvažiavau 14:00. Atvažiavau ką tik praleidęs dieninį traukinį 19. Vilnius-Klaipėda 12:21-12:26, o išvažiavau po greitojo traukinio 20. Klaipėda-Vilnius pravažavimo. Po kokių 5 min. pralėkė dar ir prekinis link Radviliškio, tačiau aš jo nelaukiau, kadangi skubėjau vytis LDZ lokomotyvą, kurį netyčia praleidau (kadangi garsiakalbis nepasakė, nes traukinys stojo Zoknių stotyje). Tada atskubėjau pirmesnis į Gubernijos geležinkelio stotį ir spėjau nufotografuoti, deja, saulė viską sugadino .
Taigi apibendrinant, jei anksčiau atvykus:
1. 19. 12.21-12.26 Vilnius-Klaipėda
2. D616 Šiauliai-Radviliškis 12.30 išv. PESA 620M-009
3. prekinis su 2M62M-0566
4. du dyki ER20
5. D612 Mažeikiai-Radviliškis 13-13.02 RA2
6. prekinis latvių, kurį praleidau
7. 20. Klaipėda-Vilnius 13.46-13.51 TEP70BS-002
8. ir dar prekinis, kuris pravažiavo vėliau
taigi 8 per 1 h 40 min.
Bet jei lauksi tarkim po 14 h tai gali iki pat 15 h pralaukt ir niekas nepravažiuos.
Reikia laukti tada, kai važiuoja keleiviniai, o po jų ar tarp jų (jei pakankamas laiko tarpas) važiuoja prekiniai.
Dar geras laikotarpis yra nuo 18-20 ir 8-10, bet nevisada išeina tokiu laiku dėl oro, užimtumo priežasčių.
copper, tai kaip suprantu, ten nemažas dundėjimas vyksta Gaila nėra kada man papyškint Panevėžyje, o ir čia reiktų visą dieną prakabėt nuo ryto iki vakaro prie kokių Gustonių ar Berčiūnų miškelio.
Intensyviausia linija šiaurės Lietuvoje. Čia sueina keliai iš Mažeikių, Klaipėdos, Jelgavos, Kaišiadorių. O Panevėžyje daug paprasčiau, tiesiog ateini pasiskaičiavęs kada pravažiuos dyzelinis traukinys ir tiek. Laukti ne keleivinio ten šiek tiek beviltiška
Intensyviausia linija šiaurės Lietuvoje. Čia sueina keliai iš Mažeikių, Klaipėdos, Jelgavos, Kaišiadorių. O Panevėžyje daug paprasčiau, tiesiog ateini pasiskaičiavęs kada pravažiuos dyzelinis traukinys ir tiek. Laukti ne keleivinio ten šiek tiek beviltiška
Yra vilties Pravažiuoja Panevėžio M62K su 5 vagonais medienos Bet naktį, kai į darbą važiuoju tarp 3-4 ryto tai tenka pastovėt prie pervažos, pralekia nemažas sąstatas link Daugpilio su automobiliais, cisternom, dengtais vagonais. Bet aišku ne kiekvieną dieną ir tempia jį Radviliškio depo 2M62, nes manau Panevėžys 2M62 tikrai neturi. O paskui, ne kartą teko matyt kaip tas 2M62, bet jau gerokai vėliau, grįžta link Radviliškio rezervu. Įdomu, kur palieka sąstatą, ar Daugpilyje, ar kur arčiau.
Jei tiesa, kad neliks maršruto į Šilutę, tai dar yra tikimybė nufotografuoti D1 Klaipėdos-Pagėgių ruože. Turbūt paskutinės jų nuotraukos būtų tose vietose...
Taip. Šiuo metu belikę dirbančiais tik trys D1 traukiniai. Prieš porą savaičių po vieną bazavosi Vilniuje, Kaune ir Radviliškyje. Jei įsigaliojus naujiems tvarkaraščiams bus apkarpyti maršrutai, o likusiems reikės mažiau riedmenų, gali būti, kad net nesulaukus likusių penkių PESŲ (žadėta jas pristatyti vasarą), visi D1 bus nurašyti.
Taip. Šiuo metu belikę dirbančiais tik trys D1 traukiniai. Prieš porą savaičių po vieną bazavosi Vilniuje, Kaune ir Radviliškyje. Jei įsigaliojus naujiems tvarkaraščiams bus apkarpyti maršrutai, o likusiems reikės mažiau riedmenų, gali būti, kad net nesulaukus likusių penkių PESŲ (žadėta jas pristatyti vasarą), visi D1 bus nurašyti.
Trys eksploatuojami, tačiau realiai "gyvu" yra 6, kuriuos esant reikalui galima prikelti.
Vilniuje stovi.
Deja, reikalo nėra ir nebus. Esamų maršrutų aptarnavimui kol kas pakanka ir tiek D1 kartu su kitais. O įsigaliojus naujam tvarkaraščiui irgi poreikio nebus. Sutrumpinus Radviliškio - Rokiškio traukinį, užteks ir vieno traukinio per dieną abiems reisams. Be to vasarą bus gautos likusios 5 PESOS.
Savaitgalį naudojausi LG paslaugomis, naudodamasis proga ir pafotografavau. Nuotraukos byloja- mūs šalis plati, miestai pastatyti skirtingose klimato juostose
Comment