Šiandien nuo viaduko Kazlų Rūdoj nufotografavau TEP80,tik dabar negaliu įdėt nuotraukų
TEP80??? vaziavo saltas ar trauke sastata?))
Тепловоз ТЭП80 — опытный пассажирский тепловоз, производившийся в СССР с 1988 по 1989 год на Коломенском тепловозостроительном заводе. Всего построено 2 тепловоза данной модели.
Локомотив ТЭП80-002 считается мировым рекордсменом по скорости среди тепловозов. Рекорд составляет 271 км/ч (1993), запись о чём можно увидеть на кузове тепловоза, находящегося в данный момент в музее железнодорожного транспорта на бывшем Варшавском вокзале Санкт-Петербурга.
kazin kokia tikimybe gal per Lietuva galetu pravaziuoti antras egzepliorius...
P gal kas galėtų pasakyti, kodėl TEP-80 buvo pagaminti tik du egzmplioriai, nors vienu iš juo ir buvo pasiektas dyz. lokomotyvo greičio rekordas, ir kodėl tie pagaminti du egzemplioriai buvo pakanakamai trumpai eksploatuoti?
Lokomotyvas (nuo Kybartų)(galvoju,kad TEP80 Atvaizdas
Tai kad TEP'ai yra keleiviniai lokomotyvai, o čia prekinis sąstatas. Be to, net nuotraukoje gana aiškiai matosi užrašas lokomotyvo priekyje raudonoje lentelėje 2M62, o tai yra prekinis lokomotyvas (nors retkarčiais panaudojamas ir keleiviniams vagonams tempti).
1. Reiktų nedėti milžiniškų fotografijų, o dėti tokias, kur nurodyta 800x600. O jei netyčia idėjai - pranešimą galima redaguoti.
2. Reiktų dėti prasmingas fotografijas ir bent kiek pasistengiant parodyti ką norimą, o ne fotografuoti tą patį traukinį iš 25 pusių. Čia ne mergina
3. Antra ne prisisvaigti apie bėsas žino kokius modelius. Kaip matosi tavo interesas nėra meninė fotografija, o labiau techninė, taigi modelius turėtum bent mūsų Lietuvos žinoti. Ne tiek jau daug jų tėra.
4. Ne pats geriausias tinklapis, bet bent vienoje vietoje radau http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html va. Tiesa, galima dar pažiūrėti ir kaimyninių šalių lokomotyvus.
5. Ir jei sunkiai įsiminė modeliai, vis žiūrėti žiūrėti kitų fotografijas - nepakenks.Jei tokių ir nepadarysi, bet bent sieksi gerėti.
Comment