Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Vakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:
Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:
O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:
Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTaip į Turmantą aš ji mačiau Dūkšto stoty
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąVakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:
Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:
Atvaizdas
Atvaizdas
O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:
Atvaizdas
Atvaizdas
Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKaip pirmam kartui fotografuojant traukinius - neblogai.
Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąDekui Na del stebejimo tai nelabai iseina, o kad labiau patiks tai abejoju. Nuo mazens susiduriu su autobusais ir jie man labai patinka Abejoju ar man traukinys nustelbs autobusa.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąTo Lincas, geros nuotraujos, puiku. O kokioje stoteleje buvai ir kokiame mieste?
http://maps.google.com/maps?f=d&sour...=UTF8&t=h&z=17Paskutinis taisė agnette; 2009.04.13, 20:53.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąVakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:
Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKalbant apie dyzelinius ir elektrinius traukinius, man asmeniškai visiškai jokio skirtumo, ar tai hibridas, ar "grynuolis". Visada užsirašau tik pirmąjį numerį, kuris matosi nuotraukoje. Statistika, iš kokių numerių sudaryti kiti vagonai, nedomina.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRobertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa pyk nepykes, taciau man tas zymejimas nieko nesako. Svarbiausia kad pirmasis vagonas su numeriuku ir viskas. Nezinau nei tos sistemos zymejimo nei ko. Siaip manyciau svarbiausia yra nuotraukos o ne zymejimai. Sutinku, kad taip butu pateikiama daugiau informacijos. Ar as dabar kaltas, kad ten papuole is keliu skirtingu numeriu tas sastatas. I kuria puse traukinys vaziavo, tos puses numeriuka ir uzrasiau. Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.
Beje, nuotraukos man patinka.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).
Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.Paskutinis taisė VICIOKAS; 2009.04.16, 13:10.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš tai net palyginčiau tai su priklausomybe rūkimui, alkoholiui. Pažįstu keletą senų mašinistų ir dažnai jiems užduodu klausimus: nejaugi jūs 40 metų nebandėte ieškoti lengvesnio ir švaresnio darbo? Kaip tiek metų ištvėrėte bemiegias naktis, triukšmą, įtampą ir sunkų fizinį darbą?
Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.
Comment
Comment