Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      Vakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:

      Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:





      O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:





      Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:







      Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
        Taip į Turmantą aš ji mačiau Dūkšto stoty
        Kaip suprantu gyveni Dukste, norejau paklaust kiek per diena prekiniu traukiniu praeina, t.y kiek kartu CME-3 uzklysta, nes M62 tuolabiau 2M62 ten pamatyt turbut labai retai galima

        Comment


          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
          Vakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:

          Pirmasis pasirode Siemens, tikriausiai nutempes sastata i Siaulius vaziuoja i Radviliski:

          Atvaizdas


          Atvaizdas


          O tada palaukus apie 20 min, pasirode D1 is Radviliskio vaziuojantis i Klaipeda:

          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Po keliu minuciu pasirode ir Siauliai - Rokiskis:

          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
          Kaip pirmam kartui fotografuojant traukinius - neblogai.

          Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.

          Comment


            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            Kaip pirmam kartui fotografuojant traukinius - neblogai.

            Pabandyk dažniau juos fotografuoti ir stebėti - patiks labiau nei autobusai.
            Dekui Na del stebejimo tai nelabai iseina, o kad labiau patiks tai abejoju. Nuo mazens susiduriu su autobusais ir jie man labai patinka Abejoju ar man traukinys nustelbs autobusa.
            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              Parašė Lincas Rodyti pranešimą
              Dekui Na del stebejimo tai nelabai iseina, o kad labiau patiks tai abejoju. Nuo mazens susiduriu su autobusais ir jie man labai patinka Abejoju ar man traukinys nustelbs autobusa.
              Robertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...

              Comment


                To Lincas, geros nuotraujos, puiku. O kokioje stoteleje buvai ir kokiame mieste?
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Robertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
                  Aš tai net palyginčiau tai su priklausomybe rūkimui, alkoholiui. Pažįstu keletą senų mašinistų ir dažnai jiems užduodu klausimus: nejaugi jūs 40 metų nebandėte ieškoti lengvesnio ir švaresnio darbo? Kaip tiek metų ištvėrėte bemiegias naktis, triukšmą, įtampą ir sunkų fizinį darbą?
                  Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Robertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
                    Patikinsiu, kad ši liga - nepagydoma, bet nemirtina

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      To Lincas, geros nuotraujos, puiku. O kokioje stoteleje buvai ir kokiame mieste?
                      Stotelė - Sodai, miestas - Šiauliai.
                      http://maps.google.com/maps?f=d&sour...=UTF8&t=h&z=17
                      Paskutinis taisė agnette; 2009.04.13, 20:53.

                      Comment


                        to agnette, Ačiū.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                          Vakar turejau proga padaryti keleta traukiniu nuotraukeliu. Labai keistas jausmas fotografuoti traukinius, o ne autobusus Gerai tai, kad tikrai niekas neuzstos, t.y. koks automobilis ir ziniai kad i reikiama objektyvo taska jis tikrai atvaziuos, o nenuvaziuos kur i sona Stai keletas nuotrauku:

                          Is karto atsiprasau, jei padariau ne toki traukinio zymejima, nes cia ne autobusai
                          Su dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).

                          Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Su dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).

                            Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
                            Kalbant apie dyzelinius ir elektrinius traukinius, man asmeniškai visiškai jokio skirtumo, ar tai hibridas, ar "grynuolis". Visada užsirašau tik pirmąjį numerį, kuris matosi nuotraukoje. Statistika, iš kokių numerių sudaryti kiti vagonai, nedomina.

                            Comment


                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Kalbant apie dyzelinius ir elektrinius traukinius, man asmeniškai visiškai jokio skirtumo, ar tai hibridas, ar "grynuolis". Visada užsirašau tik pirmąjį numerį, kuris matosi nuotraukoje. Statistika, iš kokių numerių sudaryti kiti vagonai, nedomina.
                              Su seneliais D1 beveik sutinku, nes turbūt visi likę "grynuoliai" taip ir važinėja, pvz D1-735. Bet gali būti toks variantas, kad vienas motorvagonis viename traukinyje, o kitas - kitame, o jie turi vienodus numerius. Kaip atskirti kad nufotkinai kitą traukinį, o ne tą patį, reikia pridėti bent sekcijos numerį. ER9M irgi tas pats reikalas.

                              Comment


                                Pritariu Vytautui, tikrai reikia taip žimėti, kaip, kad sako.
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Su dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).

                                  Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
                                  Na pyk nepykes, taciau man tas zymejimas nieko nesako. Svarbiausia kad pirmasis vagonas su numeriuku ir viskas. Nezinau nei tos sistemos zymejimo nei ko. Siaip manyciau svarbiausia yra nuotraukos o ne zymejimai. Sutinku, kad taip butu pateikiama daugiau informacijos. Ar as dabar kaltas, kad ten papuole is keliu skirtingu numeriu tas sastatas. I kuria puse traukinys vaziavo, tos puses numeriuka ir uzrasiau. Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.

                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Robertas manau teisus, traukiniai turetu nustelbti autobusus, nes autobusai viso labo autotransporto priemone, o traukinys - tai labai idomios ir sudetingos sistemos dalis. Jei stebesi gelezinkeli placiai, kaip sistema, o ne tik pacius traukinius, tada ir tu gali uzsikresti railfan bakterija. O liga si sunkiai pagydoma...
                                  Kaip ir minejau, mano hobis yra autobusai, taciau ir traukiniai man patinka, be abejo ir lektuvai bei laivai. Visos transporto priemoniu rusys kurios veza zmones. Paparasciausiai nuo mazu dienu susiduriu su autobusais ir dabar dirbu autobusu parke, tai cia tik kaip pasalinis pomegis. Visada pirmenybe teikiu autobusams ir tik po to visos likusios transporto rusys. Kaip jums gelezinkelis yra Nr. 1, taip man autobusas - Nr. 1
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Na pyk nepykes, taciau man tas zymejimas nieko nesako. Svarbiausia kad pirmasis vagonas su numeriuku ir viskas. Nezinau nei tos sistemos zymejimo nei ko. Siaip manyciau svarbiausia yra nuotraukos o ne zymejimai. Sutinku, kad taip butu pateikiama daugiau informacijos. Ar as dabar kaltas, kad ten papuole is keliu skirtingu numeriu tas sastatas. I kuria puse traukinys vaziavo, tos puses numeriuka ir uzrasiau. Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.
                                    O niekas ir nepyksta, niekas nekaltina. Tiesiog pateikiau idėją, atkreipęs dėmesį, jog numeriai surašyti didesnėmis raidėmis.

                                    Beje, nuotraukos man patinka.

                                    Comment


                                      Tas pats is su Siemens is mano nuotrauku. Rasytas tik pirmasis.
                                      Čia jau tikrai reikėjo abu rašyti, arba nevadinti kito svetimu numeriu, nes tai atskiri lokomotyvai.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Su dyzeliniais (ir elektriniais) traukiniais apskritai nėra tvarkos, tačiau reikėtų ką nors pridurti, nes sutikite jog nelabai logiška rašyti D1-693, jei nuotraukoje matome D1-766. Ko gero būtų teisingiausia rašyti D1-693-1 : D1-766-3 (ir viduriniojo vagono numerį žinant, įterpti nepakenks).

                                        Manau, visiems traukinių stebėtojams reikėtų susitarti dėl šitų "hibridų" žymėjimo.
                                        d1-693-1/766-3 "vidurinis" 754-4
                                        Paskutinis taisė VICIOKAS; 2009.04.16, 13:10.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Aš tai net palyginčiau tai su priklausomybe rūkimui, alkoholiui. Pažįstu keletą senų mašinistų ir dažnai jiems užduodu klausimus: nejaugi jūs 40 metų nebandėte ieškoti lengvesnio ir švaresnio darbo? Kaip tiek metų ištvėrėte bemiegias naktis, triukšmą, įtampą ir sunkų fizinį darbą?
                                          Ir žinote koks dažniausiai atsakymas - tai ne profesija, bet gyvenimo būdas. Kartą pabandžius valdyti traukinį, trauka šiam darbui išlieka visą gyvenimą.
                                          Ir tai gryna tiesa... Tai gyvenimo budas... Del sito darbo tu daug ko atsisakai. Tu daznai negali susitikti su savo draugais, pabut su seima per sventes, dirbi ir diena ir nakti. Nors ir koks sunkus butu emocinis kruvis, itampa ir t.t. bet vistiek be sito darbo tu gyvent jau negali. Kai sulauki savo seniai lauktu atostogu ir pailsejes jau kokia savaite, tu vistiek pradedi ilgetis savo darbo, nes tu negali jau kitaip gyvent. Zinoma kartais buna, kad nori per iseigines kazkur nuvaziuot pailset, arba sutvarkyt kazkokius reikalus, o tau raso kelione tai ima pyktis. Bet vistiek dazniausiai sutinki vaziuot, nes kitaip tiesiog negali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X