Nu man butu baisoka vazuot ta pervaza (2 foto) kai is desines nieko nesimato. Kur cia fotografuota?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
O čia tikrai "Gintaras" (Nr.30 Kaliningradas-Maskva)?
Nes: visų pirma spalva ne "Gintaro" žydrai-geltona; TEP60 (kai "Gintarą" tempia arba TEP70, arba BS), be to, priklausantis ne Minsko (kuris aptarnauja petį Vilnius-Minskas), o Vitebsko depui; šešėliai krenta ne tuo kampu.
Mano nuomone, tai Nr.80 Kaliningradas-Peterburgas.
O čia tikrai "Gintaras" (Nr.30 Kaliningradas-Maskva)?
Nes: visų pirma spalva ne "Gintaro" žydrai-geltona; TEP60 (kai "Gintarą" tempia arba TEP70, arba BS), be to, priklausantis ne Minsko (kuris aptarnauja petį Vilnius-Minskas), o Vitebsko depui; šešėliai krenta ne tuo kampu.
Mano nuomone, tai Nr.80 Kaliningradas-Peterburgas.
Del pacio traukinio nesigincysiu, bet kad silumvezis papuole kitas tai nieko nuostabaus. Baltarusijoje jie irgi susimaiso. Vilniuje labai daznai buna Orsos depo Tep'ai. Kas del krovininiu - irgi, anksciau jei susidarydavo traukiniu is Molodecno ir Lydos (sakysime yra gerokai traukiniu i Lyda o ne i Molodecna) disbalansas, buvo paprasoma atsiusti brigadu keleiviais is Lydos. Tos brigados priimdavo is Molodecno atvykusi silumvezi ir vykdavo su traukiniu i Lyda. Molodecno brigados vaziuodavo keleiviais namo. Tad susimaisydavo tada silumveziai, o baltarusiai juos jau pas save atsirinkdavo.. Tik negalima budavo varyti Lydos 2M62 i Molodecna, nes pastaruosius aptarnaudavo tik depai (kurie tikliais nezinau) Lydos ir Baranaviciu pusej.
Ankščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).
Na britai jo nevadina traukiniu - tai labiau "shuttle", kuris jungia oro uostą ir prie jo esančią traukinių stotį. Šiaip tai tikrai "atgyvenęs" dalykas, nes vakarais, kai reguliariai jis nebevažinėja (tada reikia jį iškviesti mygtuko paspaudimu) arba važinėja tik vienas iš dviejų, jo tenka palaukti 3-4 minutes ir dar 1,5 minutės užtrunka juo nuvažiuoti iš stoties iki oro uosto. Iš viso šita kelių šimtų metrų kelionė trunka 4,5-5,5 minutės. Tai gan juokinga, turint omeny, kad Virgin Pendolino arba CrossCountry traukinys nuo Birminghamo oro uosto stoties iki Birminghamo centrinės stoties nuvažiuoja per 6-7 minutes (atstumas ~12 km).
O čia tikrai "Gintaras" (Nr.30 Kaliningradas-Maskva)?
Nes: visų pirma spalva ne "Gintaro" žydrai-geltona; TEP60 (kai "Gintarą" tempia arba TEP70, arba BS), be to, priklausantis ne Minsko (kuris aptarnauja petį Vilnius-Minskas), o Vitebsko depui; šešėliai krenta ne tuo kampu.
Mano nuomone, tai Nr.80 Kaliningradas-Peterburgas.
Atsiprašau, turbūt tai ir į St.Peterburgą. Tik jau vagonus sumaišo tarp jų kartais. Į gintarą tikrai pakliūna tokių spalvų vagonų, į St.Peterburgo traukinį atvirkščiai...
P.S. Galvojau jie abu gintarais vadinami... Dėka sumaišytų vagonų...
Viskas ok, tik reikėtų komentarų ties kiekviena nuotrauka. Kai suprantu, fotografavimo metu Rimkuose niekas, išskyrus tą keleivinį traukinį, nevažiavo (labai jau gražiai tie vagonai ir ratai apsnigti). Beje, ar tas keleivinis kartais ne į Šilutę važiavo?
Viskas ok, tik reikėtų komentarų ties kiekviena nuotrauka. Kai suprantu, fotografavimo metu Rimkuose niekas, išskyrus tą keleivinį traukinį, nevažiavo (labai jau gražiai tie vagonai ir ratai apsnigti). Beje, ar tas keleivinis kartais ne į Šilutę važiavo?
Comment