nelabai grazu nelabai bet ka padarysi cia lietuva...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa dar iki Paneriu tvarka grieztesne neatejo, bet tai tik laiko klausimas. Tas tunelis yra tarnybinis, ir pasalininai jame yra nepageidaujami. Ateityje tikrai bus tvarka ir vaikscios tik tie, kas turi teise juo vaikscioti.
Gerai, jei pirmajame ar antrajame kelyje nestovi krovininiai sastatai.
Aisku, daug kas sakys, kad mazai keleiviu, neapsimoka, yra tiltas, juo ir naudokites ir t.t.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąJau spėjo "padailinti" vagoną. Va tau ir apsauga, dar visai neseniai praeidamas pro 1-ąjį peroną Vilniaus stotyje, apsaugos būdelėje puikiai matėsi kaip vykdomos pareigos: apsauginis sau ramiai žiūrėjo filmą.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąO va štai tokį vaizdelį Lietuvoje tikrai nekasdien pamatysi. ER2K-skirta riedėti prie pastovios el.srovės električka, sudaryta buvo berods iš 10 vagonų. Atsižiūrėti negalėjau, iš kart apėmė nostalgija. Klausiau apsauginių, kur veža-sakė nežino, bet tikriausiai supjaustymui.
Atvaizdas
]Atvaizdas
[/URL]
Comment
-
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Kaliningrado šį električka.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Prieš tai buvo Volgograde.Paskutinis taisė Zorro; 2008.11.07, 23:44.
Comment
-
Lapkričio 7 d. Kaune buvo atidarytas eismas kairiajame Nemuno krante nuo M.K.Čiurlionio tilto(šalia geležinkelio tilto) tiesiai link Aleksoto vedančia estakada per geležinkelio atšaką ir gatvių mazgo kilpas kertančia estakada.
http://www.kaunas.lt/190?sid=4001
http://tv.delfi.lt/video/HLPqhRbh/
Prieš pat atidarymą atšakoje į pramoninį Aleksoto rajoną (lygiagrečiai Minkovskių gatvės, link tos geležinkelio įkalnės) dirbo du geležinkeliniai kranai, toliau ant bėgių stovėjo M62, šalia tų kranų (jau ne ant bėgių) – keliais ir bėgiais važiuoti galintis LG ekskavatorius. Prieš pat rekonstruotos gatvės atidarymo iškilmes visa šita technika pavažiavo Aleksoto tilto link, ir nuo palapinės jos nesimatė. Po iškilmių ji grįžo atgal ir nuvažiavo link stoties kelyno nelyginio galo ir ten sustojo praleisti į Marijampolę važiuojantį D1 (iš Kauno išv. 12:35h). Po to vaizdelį paįvairino to sąstato važiavimas jau magistraliniais stoties bėgiais per geležinkelio tiltą.
Maždaug po 15 minučių, kai miesto ir apskrities valdininkai skirstėsi, ant geležinkelio tilto pasirodė kitas D1. Jis važiavo tuščias. Ar dirbo priekinis variklis, ar jis traukė, neįsitikinau, nors nuo pirmo motorvagonio mažas dūmelis kilo. Užtai po geležinkelio tilto pervažiavimo mašinistas kai padavė daugiau kur, tai galinis variklis paleido tokį melsvą dūmą, kad nesimatė viso Nemuno slėnio...
Bent iki 2008m. pavasario ne kartą įsitikinau LG nenoru vystyti keleivių vežimą. Visiškai suprantu nenorą traukinius varinėti, kai keleivių nėra. Todėl kažkiek neaišku „prabanga“ juos visiškai tuščius kažkur varinėti ne pagal tvarkaraštį. Į kur 2008.11.07 ~13h iš Kauno išvažiavo tuščias D1, belieka spėlioti. Gal būt jis sustojo Jiesioje ir pakeitęs kryptį nuvažiavo per Rokus, Kauno HE į Vilnių? Gal būt remontuoti sugedusio dūmijančio variklio?
Kažkur 5-10 km aukštyje virš miesto iš rytų į vakarus tuo metu skrido ir baltų dūmų juostą leido avialaineris. Pagal juostų sudėtį buvo galima spręsti, kad lėktuve varikliai keturi...
Tie geležinkeliniai kranai matyti filmuke
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-167963
P.S.: Gal dar kas reporterių užfiksavo tą šilumvežį ir geležinkelinius kranus, tą dūmijusį D1 ?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaneriuose reikalingas normalus praejimas i antraji perona. Nes tiltas per daug toli. Nusipirkus bilieta kasoje, gal 400 m susidaro, jei naudojamasi tiltu i antraji perona patekti. Tiltas skirtas pereiti per stoties kelyna, o ne vaikscioti tarp peronu. Nors vietiniai daznai eina ir per begius, per visus kelyna, nes taip lengviau ir greiciau - jokiu aptverimu ten nera.
Gerai, jei pirmajame ar antrajame kelyje nestovi krovininiai sastatai.
Aisku, daug kas sakys, kad mazai keleiviu, neapsimoka, yra tiltas, juo ir naudokites ir t.t.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
o tilto nuotrauku nera? cia idomu butu manauDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSveiki gal kas turite nuotrauku is ruozu kuriuose mazas eismas (Palemonas-Gaiziunai) arba itin mazas (Kretinga-Skuodas)
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimącia jei neklystu palei celiuliozes fabrika?!
o tilto nuotrauku nera? cia idomu butu manau
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąKol tiltas uzdarytas buvo, per begius buvo padarytas perejimas. O tas tunelis, nesusipratimas. Be salmo ten geriau neit. Teko man tam tuneli, visa zenklinima paisyt ant sienu. Salmas daug kartu i lubas trenkes. Ir atstumas tikrai daug didesnis, nei 400metru. Nuo tilto iki tunelio ir atgal, per kita puse.
Comment
Comment