Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Nes atvyksta iš Gubernija-Joniškis-Jelgavos linijos, t. y. susilieja su Kretinga-Kužiai-Šiauliai linija. Ir atvažiuojant nuo Gubernijos galimybė važiuoti lyginiu keliu atsiranda tik nuo Šiaulių geležinkelio stoties (Tilžės gatvės viaduko).
O dėl vietų tai čia žiūrint kaip atvyksti, ar su automobiliu ar be jo. Nors ir ši vietelė nėra toli nuo stoties - nei 3 km nebūtų (nuo Architektų g. viaduko matosi). Taip pat prieš Zoknių geležinkelio stotį priešais buvusią automobilių pardavimų aikštelę, prie geležinkelio viaduko per Serbentų gatvę bei nuo Saldos pastato, Metalistų gatvės gale. Tai čia tokios ramios ir privažiuojamos vietelės.
Arčiau stoties, tai pats stoties viadukas ir nuo tremtinių paminklo - Kauno gatvė.
Tai tiek ir tų vietų. Aišku dar galima Gubernijos stotyje, bet ten eismas palyginti neintensyvus.
Jei norėsi galėsiu asmeninę žinutę atsiųsti, kur yra tos vietos.Paskutinis taisė copper; 2011.06.23, 16:04.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTie bėgiai veda link Kazlų rūdos medienos fabriko gal ir kitų toliau esančių įmonių.
O tas įrenginys, kaip aš suprantu, skirtas pasieniečiams užlipti ant traukinio stogo apžiūrai, tiesa, dėl to tikras nesu, čia gal labiau išmanantys galėtų geriau paaiškinti.
Comment
-
Kraupu žiūrėti į tuos apytuščius traukinius. Atrodo ir traukinys naujas, greitas, patogus, pigus, saugus, stotis centre, daug ploto, daug keleivių vienu metu gali pervežti.
Išvada LG reikia geros reklamos, kad priviliotų daugiau keleivių. Keista, kad žmonės net ir Kauno kryptimi renkasi autobusus.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
o autobusuose Kauno kryptim vasarą irgi keleivių srautas mažas?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Kad reklamos irgi kaip ir pakankamai..Tiek "Delfyje", netgi autostradoj Vilnius-Kaunas, galu gale kam reikia, tas senai zino, kad dviauksciai traukiniai vazineja. Galbut turi itakos, kad kitiems reikia islipt ne prie stoties.. Kitas variantas, kad jie galbut per retai vazineja.. Nespejes i traukini, kito laukt reikia tarkim valanda, o autobusas kas 15min isvazineja.. As kiek vaziaves pustusciai jie tik ne piko valandom..
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąIšvada LG reikia geros reklamos, kad priviliotų daugiau keleivių. Keista, kad žmonės net ir Kauno kryptimi renkasi autobusus.
O notraukos puikios, beje John, ar Fotografavai kai GPS rodė didžiausią greitį, ar tiesiog įsijungei kai manei, kad jis važiuoja greičiausiai?Dear Sir,
Comment
-
Parašė John
Reiktų rengti akcijas visokių švenčių metu, kooperuotis vietinio turizmo srityje. Kodėl neapaleidus reklamos kampanijos apie vienos dienos turą po Kauną vilniečiams? Kodėl nedalinti lankstinukų oro uostuose turistams? Kodėl, nepasiūlius 50% nuolaidos keliaujantiems su šeima? Kodėl nepradėjus pardavinėti užkandžių ir gėrimų, kaip visuose panašiuose traukiniuose Europoje? Pagaliau, kodėl nepradėjus pardavinėti bilietų internete? Yra begalė panašių galimybių, bet LG kažkodėl net nebando jų išnaudoti.
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąGal dėl to kad vasara sumažėjo keleivių, juk moksleiviams, studentams atostogos, nes kai prieš mėnesį važinėdavau tai žmonių pakankamai daug būdavo.
LG daug prarado, kad dviaukščiuose traukiniuose apie du metus kavos aparatas buvo „sugedęs“. Ir pritariu John, kad labai trūksta užkandžių aparato. Žinoma, veikiančio, nesugedusio.
O Vilnius-Klaipėda maršrute kiekviename reise turėtų būti prikabinamas vagonas-restoranas (vasarą).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąTik pateiksiu vieną realų pavyzdį. Teko pasinaudoti tikrai (ne)vykusiu (o gal pavykusiu vienkartiniu) LG marketingu. Buvo galima iš Kauno ir Vilniaus nuvykti į Vilniaus Neries regioninį parką, kuomet dviračiui kaina tebuvo tik 1 lt. Tai be mūsų dviejų iš Kauno, važiavo dvi šeimynos su 10 dviračių. Tai kaip mėgstama sakyti, ta buvo visiškas "fail'as" - juolabt kad iki pačio parko nuo traukinio stotelės reikėjo 1.5km kažkur važiuoti žvyrkeliu (kas tikrai reklamoje nebuvo paminėta), o kai kurie tie šeimų nariai 5-8 matų pypliai važiavo tikrai ne su kalnų dviračiais. Plius pačiam parke teko pajusti skaldos malonumus savo sėdynėmis ne vieną kilometrą, Po to, prisėkiem jog tikrai nevažiuosim kažkokiom suviliotom LG akcijom; tad potencialiai tokiom akcijoms LG (jei jie bent orientuotųsi į gana geriausią pasaulyje (mano nuomone) DeutscheBahn ar Prancūzų SNCF rinkodarą) prarastų ne vieną klientą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia 'pravalas' daugiau Neries regioniniam parkui, nei LG. Juk ne transporto kompanija turi pasirūpinti turistinio objekto patrauklumu, o pats objekto valdytojas, LG tėra tik vežėjas iki stotelės. Bet sutinku, kad akcijos organizatoriai prastai atliko namų darbus.
Pilnai pritariu, jog galbūt čia parko kaltė, kad neatskleidė ar užsižioplinio ties šios info relevantiškumu. Kita vertus, kaip ne planuotą malonią kelionę patyręs klientas aš žiūriu priekaišintingai jau į LG rengiamas akcijas, o ne į parko infrastruktūrą
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąTik pateiksiu vieną realų pavyzdį. Teko pasinaudoti tikrai (ne)vykusiu (o gal pavykusiu vienkartiniu) LG marketingu. Buvo galima iš Kauno ir Vilniaus nuvykti į Vilniaus Neries regioninį parką, kuomet dviračiui kaina tebuvo tik 1 lt. Tai be mūsų dviejų iš Kauno, važiavo dvi šeimynos su 10 dviračių. Tai kaip mėgstama sakyti, ta buvo visiškas "fail'as" - juolabt kad iki pačio parko nuo traukinio stotelės reikėjo 1.5km kažkur važiuoti žvyrkeliu (kas tikrai reklamoje nebuvo paminėta), o kai kurie tie šeimų nariai 5-8 matų pypliai važiavo tikrai ne su kalnų dviračiais. Plius pačiam parke teko pajusti skaldos malonumus savo sėdynėmis ne vieną kilometrą, Po to, prisėkiem jog tikrai nevažiuosim kažkokiom suviliotom LG akcijom; tad potencialiai tokiom akcijoms LG (jei jie bent orientuotųsi į gana geriausią pasaulyje (mano nuomone) DeutscheBahn ar Prancūzų SNCF rinkodarą) prarastų ne vieną klientą.Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia 'pravalas' daugiau Neries regioniniam parkui, nei LG. Juk ne transporto kompanija turi pasirūpinti turistinio objekto patrauklumu, o pats objekto valdytojas, LG tėra tik vežėjas iki stotelės. Bet sutinku, kad akcijos organizatoriai prastai atliko namų darbus.
Dėl Neries regioninio parko geležinkelininkus kaltinti nereikėtų nė kiek. Parko direkciją - gal kažkiek, nors nuo Lazdėnų geležinkelio stotelės iki Panerių dvaro keliukų tikrai niekas neasfaltuos, o į tokią kelionę dviračiais leidžiantis apie trasą pasidomėti reikėjo. Pagaliau parke pilna informacinių stendų su nurodytais direkcijos telefonų numeriais, tai buvo galima paskambinti ir paklausti, kur skalda, kur į asfaltuotą keliuką panašiau, ir tada pasirinkti maršruto variantą - Neries pakrante, tiesiai iki Panerių miško apžvalgos aikštelės prie plento Vievis-Maišiagala ar apsiriboti pabūnant toje už 1,5 km nuo Lazdėnų stotelės esančioje Bražuolės stovyklavietėje ir pasirinktu elektriniu traukiniu grįžti atgal.
Comment
Comment