Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2011-06-23 Šiauliuose

    1. 2M62M-0566


    2. ER20-013 ir ER20-xxx


    3. M62-1611


    4. TEP70BS-005 su dieniniu Klaipėda-Vilnius traukiniu


    5. Dyki nuvažiuojantys ER20-022 ir ER20-028


    6 riedmenys (dar pravažiavo kelio remonto/tiesimo mašina) per 50 minučių - 13:10-14:00

    Comment


      Hmm.... kodėl 2M62M-0566 važiuoja netaisyklingu keliu?
      P.S copper gal žinai aplink Šiaulius gerų vietų traukiniams pamedžiot? Nes tikrai greitu laiku planuoju pavaikštinėt, pafotografuot, nes čia pas mane aplink Panevėžį tai baisu... nėra judėjimo visiškai.

      Comment


        Nes atvyksta iš Gubernija-Joniškis-Jelgavos linijos, t. y. susilieja su Kretinga-Kužiai-Šiauliai linija. Ir atvažiuojant nuo Gubernijos galimybė važiuoti lyginiu keliu atsiranda tik nuo Šiaulių geležinkelio stoties (Tilžės gatvės viaduko).

        O dėl vietų tai čia žiūrint kaip atvyksti, ar su automobiliu ar be jo. Nors ir ši vietelė nėra toli nuo stoties - nei 3 km nebūtų (nuo Architektų g. viaduko matosi). Taip pat prieš Zoknių geležinkelio stotį priešais buvusią automobilių pardavimų aikštelę, prie geležinkelio viaduko per Serbentų gatvę bei nuo Saldos pastato, Metalistų gatvės gale. Tai čia tokios ramios ir privažiuojamos vietelės.
        Arčiau stoties, tai pats stoties viadukas ir nuo tremtinių paminklo - Kauno gatvė.
        Tai tiek ir tų vietų. Aišku dar galima Gubernijos stotyje, bet ten eismas palyginti neintensyvus.
        Jei norėsi galėsiu asmeninę žinutę atsiųsti, kur yra tos vietos.
        Paskutinis taisė copper; 2011.06.23, 16:04.

        Comment


          Tas vietas kur išvardinai žinau ir tikrai rasiu kaip privažiuot. Šiauliuose dažnai būnu ir gerai pažįstu, tik vat nežinau kur intensyviausias eismas ne stoties ribose. Dėkui.
          P.S O kiek traukinių per dieną link Joniškio juda?

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Tie bėgiai veda link Kazlų rūdos medienos fabriko gal ir kitų toliau esančių įmonių.

            O tas įrenginys, kaip aš suprantu, skirtas pasieniečiams užlipti ant traukinio stogo apžiūrai, tiesa, dėl to tikras nesu, čia gal labiau išmanantys galėtų geriau paaiškinti.
            Tas įrenginys skirtas ne traukinio stogo apžiūrai, o specialios navigacinės sistemos (ar kaip ji techniškai vadinasi) pritvirtinimui prie vagono stogo. Jinai fiksuoja traukinio judėjimo parametrus ir tokiu būdu pasieniečiams leidžia vykdyti tranzitinio traukinio kontrolę.

            Comment


              Tai Šiauliai-Radviliškis. Neperdaugiausiai, o skaitine reikšme nežinau. Ir dažniausiai vakare būna didžiausias dundėjimas Gubernijos-Joniškio-Jelgavos linija.

              Comment


                Kraupu žiūrėti į tuos apytuščius traukinius. Atrodo ir traukinys naujas, greitas, patogus, pigus, saugus, stotis centre, daug ploto, daug keleivių vienu metu gali pervežti.
                Išvada LG reikia geros reklamos, kad priviliotų daugiau keleivių. Keista, kad žmonės net ir Kauno kryptimi renkasi autobusus.
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Gal dėl to kad vasara sumažėjo keleivių, juk moksleiviams, studentams atostogos, nes kai prieš mėnesį važinėdavau tai žmonių pakankamai daug būdavo.
                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                  Comment


                    o autobusuose Kauno kryptim vasarą irgi keleivių srautas mažas?
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      Autobusai aš nevažinėju, tai nežinau.
                      Nes kai rytais važiuodavau iš Kauno į Vilnių 09.10h, tai tikrai žmonių būdavo, ir iš Vilniaus apie pietus, ir 16,35h, traukinys nevažiuodavo pustuštis.
                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                      Comment


                        Kad reklamos irgi kaip ir pakankamai..Tiek "Delfyje", netgi autostradoj Vilnius-Kaunas, galu gale kam reikia, tas senai zino, kad dviauksciai traukiniai vazineja. Galbut turi itakos, kad kitiems reikia islipt ne prie stoties.. Kitas variantas, kad jie galbut per retai vazineja.. Nespejes i traukini, kito laukt reikia tarkim valanda, o autobusas kas 15min isvazineja.. As kiek vaziaves pustusciai jie tik ne piko valandom..

                        Comment


                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Išvada LG reikia geros reklamos, kad priviliotų daugiau keleivių. Keista, kad žmonės net ir Kauno kryptimi renkasi autobusus.
                          Šiaip visai nebloga reklama yra dabar Vilniaus autobusuose, tose reklaminiuose rankenose. Pasitaikius progai nufotografuosiu.

                          O notraukos puikios, beje John, ar Fotografavai kai GPS rodė didžiausią greitį, ar tiesiog įsijungei kai manei, kad jis važiuoja greičiausiai?
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė John


                            Reiktų rengti akcijas visokių švenčių metu, kooperuotis vietinio turizmo srityje. Kodėl neapaleidus reklamos kampanijos apie vienos dienos turą po Kauną vilniečiams? Kodėl nedalinti lankstinukų oro uostuose turistams? Kodėl, nepasiūlius 50% nuolaidos keliaujantiems su šeima? Kodėl nepradėjus pardavinėti užkandžių ir gėrimų, kaip visuose panašiuose traukiniuose Europoje? Pagaliau, kodėl nepradėjus pardavinėti bilietų internete? Yra begalė panašių galimybių, bet LG kažkodėl net nebando jų išnaudoti.
                            Tik pateiksiu vieną realų pavyzdį. Teko pasinaudoti tikrai (ne)vykusiu (o gal pavykusiu vienkartiniu) LG marketingu. Buvo galima iš Kauno ir Vilniaus nuvykti į Vilniaus Neries regioninį parką, kuomet dviračiui kaina tebuvo tik 1 lt. Tai be mūsų dviejų iš Kauno, važiavo dvi šeimynos su 10 dviračių. Tai kaip mėgstama sakyti, ta buvo visiškas "fail'as" - juolabt kad iki pačio parko nuo traukinio stotelės reikėjo 1.5km kažkur važiuoti žvyrkeliu (kas tikrai reklamoje nebuvo paminėta), o kai kurie tie šeimų nariai 5-8 matų pypliai važiavo tikrai ne su kalnų dviračiais. Plius pačiam parke teko pajusti skaldos malonumus savo sėdynėmis ne vieną kilometrą, Po to, prisėkiem jog tikrai nevažiuosim kažkokiom suviliotom LG akcijom; tad potencialiai tokiom akcijoms LG (jei jie bent orientuotųsi į gana geriausią pasaulyje (mano nuomone) DeutscheBahn ar Prancūzų SNCF rinkodarą) prarastų ne vieną klientą.
                            Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                            Dordrechtas/Haarlemas
                            Nesebaras/Plovdivas
                            Kiolnas

                            Comment


                              Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                              Gal dėl to kad vasara sumažėjo keleivių, juk moksleiviams, studentams atostogos, nes kai prieš mėnesį važinėdavau tai žmonių pakankamai daug būdavo.
                              Ne dėl to. Šiaip ar taip vasarą jaunimui siūlomos nuolaidos. Pagaliau vasara — atostogų metas, ir žmonės keliauja toliau.
                              LG daug prarado, kad dviaukščiuose traukiniuose apie du metus kavos aparatas buvo „sugedęs“. Ir pritariu John, kad labai trūksta užkandžių aparato. Žinoma, veikiančio, nesugedusio.
                              O Vilnius-Klaipėda maršrute kiekviename reise turėtų būti prikabinamas vagonas-restoranas (vasarą).
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                Tik pateiksiu vieną realų pavyzdį. Teko pasinaudoti tikrai (ne)vykusiu (o gal pavykusiu vienkartiniu) LG marketingu. Buvo galima iš Kauno ir Vilniaus nuvykti į Vilniaus Neries regioninį parką, kuomet dviračiui kaina tebuvo tik 1 lt. Tai be mūsų dviejų iš Kauno, važiavo dvi šeimynos su 10 dviračių. Tai kaip mėgstama sakyti, ta buvo visiškas "fail'as" - juolabt kad iki pačio parko nuo traukinio stotelės reikėjo 1.5km kažkur važiuoti žvyrkeliu (kas tikrai reklamoje nebuvo paminėta), o kai kurie tie šeimų nariai 5-8 matų pypliai važiavo tikrai ne su kalnų dviračiais. Plius pačiam parke teko pajusti skaldos malonumus savo sėdynėmis ne vieną kilometrą, Po to, prisėkiem jog tikrai nevažiuosim kažkokiom suviliotom LG akcijom; tad potencialiai tokiom akcijoms LG (jei jie bent orientuotųsi į gana geriausią pasaulyje (mano nuomone) DeutscheBahn ar Prancūzų SNCF rinkodarą) prarastų ne vieną klientą.
                                Čia 'pravalas' daugiau Neries regioniniam parkui, nei LG. Juk ne transporto kompanija turi pasirūpinti turistinio objekto patrauklumu, o pats objekto valdytojas, LG tėra tik vežėjas iki stotelės. Bet sutinku, kad akcijos organizatoriai prastai atliko namų darbus.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Čia 'pravalas' daugiau Neries regioniniam parkui, nei LG. Juk ne transporto kompanija turi pasirūpinti turistinio objekto patrauklumu, o pats objekto valdytojas, LG tėra tik vežėjas iki stotelės. Bet sutinku, kad akcijos organizatoriai prastai atliko namų darbus.
                                  Na aš nemanau, jog imsiu asmeniškai ir atsisakysiu LG paslaugų. Bet kažkoks suderinamumas tarp parko ir LG turėjo būti dėl etiškos reklamos. Nežinau, ar parkas dėl info kaltas, ar LG (kurio reklama buvo kažkokiam laikraštyje) dėl tam tikros reklamos buvo kaltas. Kita vertus, kaip LG (o ne parko) klientas nenorėtum aiškintis, kas ir už ką buvo atsakingas.

                                  Pilnai pritariu, jog galbūt čia parko kaltė, kad neatskleidė ar užsižioplinio ties šios info relevantiškumu. Kita vertus, kaip ne planuotą malonią kelionę patyręs klientas aš žiūriu priekaišintingai jau į LG rengiamas akcijas, o ne į parko infrastruktūrą
                                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                  Dordrechtas/Haarlemas
                                  Nesebaras/Plovdivas
                                  Kiolnas

                                  Comment


                                    Šiandien važiavau į Kauną, tai pranešė, kad antrame vagone veikia kavos ir užkandžių aparatas. Gaila, patingėjau nueiti ir pažiūrėti, ar iš tiesų veikia. Grįžtant vėl dviaukščiu, tik kitu, tokios informacijos nebuvo.

                                    Comment


                                      Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                      Tik pateiksiu vieną realų pavyzdį. Teko pasinaudoti tikrai (ne)vykusiu (o gal pavykusiu vienkartiniu) LG marketingu. Buvo galima iš Kauno ir Vilniaus nuvykti į Vilniaus Neries regioninį parką, kuomet dviračiui kaina tebuvo tik 1 lt. Tai be mūsų dviejų iš Kauno, važiavo dvi šeimynos su 10 dviračių. Tai kaip mėgstama sakyti, ta buvo visiškas "fail'as" - juolabt kad iki pačio parko nuo traukinio stotelės reikėjo 1.5km kažkur važiuoti žvyrkeliu (kas tikrai reklamoje nebuvo paminėta), o kai kurie tie šeimų nariai 5-8 matų pypliai važiavo tikrai ne su kalnų dviračiais. Plius pačiam parke teko pajusti skaldos malonumus savo sėdynėmis ne vieną kilometrą, Po to, prisėkiem jog tikrai nevažiuosim kažkokiom suviliotom LG akcijom; tad potencialiai tokiom akcijoms LG (jei jie bent orientuotųsi į gana geriausią pasaulyje (mano nuomone) DeutscheBahn ar Prancūzų SNCF rinkodarą) prarastų ne vieną klientą.
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Čia 'pravalas' daugiau Neries regioniniam parkui, nei LG. Juk ne transporto kompanija turi pasirūpinti turistinio objekto patrauklumu, o pats objekto valdytojas, LG tėra tik vežėjas iki stotelės. Bet sutinku, kad akcijos organizatoriai prastai atliko namų darbus.
                                      Dar papildysiu pridėdamas šiai situacijai kažkokia dalele tinkantį anekdotą, kad prastam šokėjui ir lytiniai organai šokti trukdo.
                                      Dėl Neries regioninio parko geležinkelininkus kaltinti nereikėtų nė kiek. Parko direkciją - gal kažkiek, nors nuo Lazdėnų geležinkelio stotelės iki Panerių dvaro keliukų tikrai niekas neasfaltuos, o į tokią kelionę dviračiais leidžiantis apie trasą pasidomėti reikėjo. Pagaliau parke pilna informacinių stendų su nurodytais direkcijos telefonų numeriais, tai buvo galima paskambinti ir paklausti, kur skalda, kur į asfaltuotą keliuką panašiau, ir tada pasirinkti maršruto variantą - Neries pakrante, tiesiai iki Panerių miško apžvalgos aikštelės prie plento Vievis-Maišiagala ar apsiriboti pabūnant toje už 1,5 km nuo Lazdėnų stotelės esančioje Bražuolės stovyklavietėje ir pasirinktu elektriniu traukiniu grįžti atgal.

                                      Comment


                                        Jūrėje:





                                        Jūrės gel. stotelė



                                        Ir jos vidus



                                        Kai kas bus nepatenkintas, kad automotrisėje į Kauną tenka stovėti



                                        TEP-70 BS 004 švilpia link Maskvos:

                                        Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                        Comment


                                          Ruožas Palemonas- Jiesia

                                          2M62M- 0671



                                          TEP-70 0346



                                          TEP-70 0347

                                          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X