Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Specialiam kroviniui gabenti prireikė specialaus pasiruošimo
    Pro Radviliškio geležinkelio stotį yra vežama įvairiausių krovinių. Kad juos būtų galima saugiai pervežti geležinkelio bėgiais, prireikia ir specialaus pasiruošimo. To prireikė į Lietuvos elektrinę vežant 320 tonų svėrusią dujų turbiną.

    Turbinai vežti — sustiprintas transporteris
    Sunkus ir didelių gabaritų krovinys — iš Klaipėdos jūrų uosto į Lietuvos elektrinę vežta dujų turbina — šiomis dienomis išbandė ne tik geležinkelininkų profesionalumą, bet ir geležinkelio bėgių tvirtumą.

    „Labiau nei svoris buvo neįprasti krovinio gabaritai. Dujų turbiną teko užkelti ant specialaus 20 ašių transporterio, kai įprastai tebūna 4 ašys. Tai užtikrino stabilų vežimą. Iš kelio teko patraukti, tiksliau, laikinai demontuoti, kelis šviesoforus, kuriuos galėjo kliudyti krovinys“, — specialaus krovinio vežimo subtilybes atskleidė Radviliškio geležinkelio stoties vyriausiasis inžinierius Igoris Kirilenko.

    Per jo darbinę biografiją, daugiau nei 20 metų, toks krovinys pro Radviliškio geležinkelio stotį riedėjo antrą kartą, nors šiaip yra ne kartą vežta įvairaus svorio ir pavojingumo krovinių.

    Anot geležinkelininko, kiekvienas toks krovinys — nemenkas išbandymas geležinkelių sistemai, kadangi reikia ne tik tiksliai apskaičiuoti jo judėjimo greitį, maršrutą. Prie tokio krovinio turi derintis daugelis grandžių. Ir šį kartą geležinkelio specialistams teko numatyti, kuriose vietose geriau krovinį vežti naktį, kai geležinkelio bėgiais rieda mažiau keleivinių traukinių.

    Pro gana judrų Radviliškį Lietuvos elektrinės devintajam blokui skirta dujų turbina irgi buvo pervežta naktį, kai traukinių judėjimas yra mažesnis.

    Iš Klaipėdos jūrų uosto specialusis krovinys pajudėjo lapkričio 17 dienos rytą. Į specialų 20-ies ašių transporterį patalpinta dujų turbina buvo vežama per Pagėgius, Tauragę, Radviliškį, Kėdainius bei Jonavą.

    Šiuo maršrutu turbiną vežė radviliškiečiai lokomotyvų mašinistai Audrius Šetikas ir Andrejus Kaliginas, vėliau juos pakeitė vilniečiai mašinistai. Galutinį tikslą — Elektrėnus — krovinys pasiekė lapkričio 19-ąją.

    Gyventojų saugumui, anot I. Kirilenko, neįprastas krovinys pavojaus nesudarė, nereikėjo ir papildomos darbo jėgos, tačiau visų grandžių geležinkelininkams teko labiau susitelkti.

    Radviliškio lokomotyvų depo viršininko Andrejaus Jesmano teigimu, specialiam kroviniui vežti buvo parinkti patikimi ir patyrę lokomotyvų mašinistai.


    Geležinkeliais veš ir kitą elektrinės įrangą
    AB „Lietuvos energija“ komunikacijos vadovė Jūratė Kavaliauskaitė “Mūsų kraštą“ informavo, jog pagrindinius bloko įrengimus Lietuvos elektrinei tiekia pasaulyje gerai žinoma tarptautinė kompanija “General Electric“, kuri gamina dujų turbiną Belforte, Prancūzijoje, įsikūrusioje gamykloje. Bloko generatorių bei garo turbiną elektrinei gamins JAV kompanijų gamyklos.

    Kitą savaitę geležinkeliu planuojama gabenti generatorių Lietuvos elektrinės 9-ajam blokui.

    Naujajam kombinuoto ciklo dujų turbininiam blokui, kurio galia sieks 450 MW ir užtikrins patikimą elektros energijos tiekimą bei padidins elektrinės pajėgumus, reikės 30 procentų mažiau dujų, nei dabar veikiantiems elektrinės blokams. Dėl to per metus bus sutaupyta apie 160 milijonų litų.

    2012 metais, atlikus derinimo bei priėmimo darbus, 9-asis blokas pradės darbą.

    2010 m. Lapkričio 20 d.
    Laima AGANAUSKIENĖ skrastas.lt

    Gal kam teko nufotkinti šio krovinuko transportavimo darbus?
    RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

    Comment


      mane irgi domina nuotraukos. Bet kodel cia pamineti Pageiai ir Taurage?

      Comment


        Dėl to, kad tiesiau arčiau, aplink mažiau trukdo normaliam traukinių eismui.

        Comment


          Kadangi susidomėjimas yra, taigi:
          Jonava ketvirtadienį.

















          Comment


            Is paskutines foto panasu i Baikonuro gelezinkeli

            Comment


              Gal kas zino, ka konkreciai veike paskutinis ukrainieciu vagonas?
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Gal prižiūrėjo platformą. Nes kiek pastebėjau nuotraukose, tai ji ne lietuvių.

                Comment


                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                  Gal prižiūrėjo platformą. Nes kiek pastebėjau nuotraukose, tai ji ne lietuvių.
                  o jau pastabus tamsta...
                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                  Comment


                    Šiandien, Kauno GS.
                    Dviaukštis elektrinis traukinys vienuoliktame kelyje.


                    Keliomis minutėmis vėluodamas atvyko Vilnius-Šeštokai.


                    Tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno žmonių buvo nemažai.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Radviliškis 2005m. Aut. Marco van Uden. Nyderlandai.














                      Comment


                        Alytus, šiandien.
                        Pramonės rajone, kairėje UAB "Stora Ensto" teritorija, šiek tiek toliau kairėje - buvusi mineralinės vatos gamykla. Nuotraukos iš ten http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=16



                        Šiandien. Vilnius - Šeštokai, ties Naujiena.

                        Paskutinis taisė Al1; 2010.11.25, 21:34.

                        Comment


                          Is here somewhere photos about accident from Žasliai, year 1975? Or maybe summary (which consists, victims, resolution). I know, in BRM was dissected this case, but this magazine is not acceptable right now for me.

                          Information is needed, because I'm compiling a historical TV show about accident in Tallinn, year 1980.

                          Thankfully,
                          regardman
                          http://galerii.ytra.eu/

                          Comment


                            In lithuanian
                            Mirties traukinys "Vilnius–Kaunas"
                            http://www.diena.lt/naujienos/lietuv...-kaunas-270928

                            Comment


                              Full description in english I think is in journal Baltic railways magazine, nr. 3. You can order via http://www.railbaltic.eu/en/svarbi-i...rafuojantiems/

                              Comment


                                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                matosi, kad du specialistai pabendravo, vienas vairu isvadino, kitas avariniu is tikruju tai yra stovejimo stabdis, arba rankinis kitaip tariant jis uzspaudzia tik viena asirati, del sios priezasties staigaus stabdymo metu jis tikrai nepades nei kiek
                                Taip, LT-1 reiskia lokomotyvas yra priskirtas Vilniaus lokomotyvu depui. o fotografuota Paneriuose
                                Specai - užspaudžia 2 ir 3 aširačius pirmo vežimėlio tarp kitko

                                Comment


                                  Parašė СПВ Rodyti pranešimą
                                  Specai - užspaudžia 2 ir 3 aširačius pirmo vežimėlio tarp kitko
                                  Aš tai apie traukinius nieko beveik nežinau
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    Parašė doncius Rodyti pranešimą
                                    Specialiam kroviniui gabenti prireikė specialaus pasiruošimo
                                    Pro Radviliškio geležinkelio stotį yra vežama įvairiausių krovinių. Kad juos būtų galima saugiai pervežti geležinkelio bėgiais, prireikia ir specialaus pasiruošimo. To prireikė į Lietuvos elektrinę vežant 320 tonų svėrusią dujų turbiną.

                                    Turbinai vežti — sustiprintas transporteris
                                    Sunkus ir didelių gabaritų krovinys — iš Klaipėdos jūrų uosto į Lietuvos elektrinę vežta dujų turbina — šiomis dienomis išbandė ne tik geležinkelininkų profesionalumą, bet ir geležinkelio bėgių tvirtumą.

                                    „Labiau nei svoris buvo neįprasti krovinio gabaritai. Dujų turbiną teko užkelti ant specialaus 20 ašių transporterio, kai įprastai tebūna 4 ašys. Tai užtikrino stabilų vežimą. Iš kelio teko patraukti, tiksliau, laikinai demontuoti, kelis šviesoforus, kuriuos galėjo kliudyti krovinys“, — specialaus krovinio vežimo subtilybes atskleidė Radviliškio geležinkelio stoties vyriausiasis inžinierius Igoris Kirilenko.

                                    Per jo darbinę biografiją, daugiau nei 20 metų, toks krovinys pro Radviliškio geležinkelio stotį riedėjo antrą kartą, nors šiaip yra ne kartą vežta įvairaus svorio ir pavojingumo krovinių.

                                    Anot geležinkelininko, kiekvienas toks krovinys — nemenkas išbandymas geležinkelių sistemai, kadangi reikia ne tik tiksliai apskaičiuoti jo judėjimo greitį, maršrutą. Prie tokio krovinio turi derintis daugelis grandžių. Ir šį kartą geležinkelio specialistams teko numatyti, kuriose vietose geriau krovinį vežti naktį, kai geležinkelio bėgiais rieda mažiau keleivinių traukinių.

                                    Pro gana judrų Radviliškį Lietuvos elektrinės devintajam blokui skirta dujų turbina irgi buvo pervežta naktį, kai traukinių judėjimas yra mažesnis.

                                    Iš Klaipėdos jūrų uosto specialusis krovinys pajudėjo lapkričio 17 dienos rytą. Į specialų 20-ies ašių transporterį patalpinta dujų turbina buvo vežama per Pagėgius, Tauragę, Radviliškį, Kėdainius bei Jonavą.

                                    Šiuo maršrutu turbiną vežė radviliškiečiai lokomotyvų mašinistai Audrius Šetikas ir Andrejus Kaliginas, vėliau juos pakeitė vilniečiai mašinistai. Galutinį tikslą — Elektrėnus — krovinys pasiekė lapkričio 19-ąją.

                                    Gyventojų saugumui, anot I. Kirilenko, neįprastas krovinys pavojaus nesudarė, nereikėjo ir papildomos darbo jėgos, tačiau visų grandžių geležinkelininkams teko labiau susitelkti.

                                    Radviliškio lokomotyvų depo viršininko Andrejaus Jesmano teigimu, specialiam kroviniui vežti buvo parinkti patikimi ir patyrę lokomotyvų mašinistai.


                                    Geležinkeliais veš ir kitą elektrinės įrangą
                                    AB „Lietuvos energija“ komunikacijos vadovė Jūratė Kavaliauskaitė “Mūsų kraštą“ informavo, jog pagrindinius bloko įrengimus Lietuvos elektrinei tiekia pasaulyje gerai žinoma tarptautinė kompanija “General Electric“, kuri gamina dujų turbiną Belforte, Prancūzijoje, įsikūrusioje gamykloje. Bloko generatorių bei garo turbiną elektrinei gamins JAV kompanijų gamyklos.

                                    Kitą savaitę geležinkeliu planuojama gabenti generatorių Lietuvos elektrinės 9-ajam blokui.

                                    Naujajam kombinuoto ciklo dujų turbininiam blokui, kurio galia sieks 450 MW ir užtikrins patikimą elektros energijos tiekimą bei padidins elektrinės pajėgumus, reikės 30 procentų mažiau dujų, nei dabar veikiantiems elektrinės blokams. Dėl to per metus bus sutaupyta apie 160 milijonų litų.

                                    2012 metais, atlikus derinimo bei priėmimo darbus, 9-asis blokas pradės darbą.
                                    Atvaizdas

                                    2010 m. Lapkričio 20 d.
                                    Laima AGANAUSKIENĖ skrastas.lt

                                    Gal kam teko nufotkinti šio krovinuko transportavimo darbus?
                                    28-ių ašių transporteris.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      2010-11-26 Vilnius-Šeštokai

                                      Įdomus skysto muilo apračiukas stovi traukinį Vilnius-Šeštokai
                                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                      Comment


                                        Ir pesose situacija su muilo dozatoriais ir popieriaus bei rankšluosčių laikikliais panaši.

                                        Comment


                                          Made in Lithuania

                                          Comment

                                          Working...
                                          X