Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Tebus tai tik mano nuomonė, bet tame RA-2 matau tik du privalumus: a) visiškai naujas, b) Lietuvoje dar iki šiol nematytas. Jau po kokio dešimtmečio jis vėl bus eilinis tarybinis traukinys. Gal koks specialistas galėtų arguomentuotai man įrodyti kitaip?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #62
      Gal tas RA-2 iš išvaizdos būtu ir padorus, tik man labai akis bado didelis tarpas tarp vagonu. Kaži kodėl jis toks didelis ? Juk visuose senesniuose traukiniuose jis žymiai mažesnis

      Comment


        #63
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Gal tas RA-2 iš išvaizdos būtu ir padorus, tik man labai akis bado didelis tarpas tarp vagonu. Kaži kodėl jis toks didelis ? Juk visuose senesniuose traukiniuose jis žymiai mažesnis
        Tik taip atrodo, realiai, jis netgi mazesnis.

        Comment


          #64
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Tebus tai tik mano nuomonė, bet tame RA-2 matau tik du privalumus: a) visiškai naujas, b) Lietuvoje dar iki šiol nematytas. Jau po kokio dešimtmečio jis vėl bus eilinis tarybinis traukinys. Gal koks specialistas galėtų arguomentuotai man įrodyti kitaip?
          1. Su zodziu tarybinis - klysti. Rusiskas - ne tarybinis. Jei tau tai vienas ir tas pats, tai tavo suvokimo problema.

          2. D1 - vengriskas, o ne tarybinis.
          DR1A, ER9M - latviski, nors ir TSRS laikais pagaminti.
          Automotrise AR2 - latviska, 1997 m.

          3. Dauguma tolimojo susisiekimo keleiviniu vagonu - lenkiski ir vokiski (VDR).

          Comment


            #65
            Smėlynė >> Smiltynė

            D1 Bajoruose (Kretingoje) pakeliui į Klaipėdą. Fone liaudiškai "zagodzerna" - "Kretingos grūdų" elevatoriai.
            Propoganda ir penas mintims >>>

            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
            www.ted.com

            Comment


              #66
              Vilnius - Stasylos (tiksliau: atkarpa STOTIS - SALININKAI)

              Sveiki. Dar nelabai viską moku, bet pabandysiu ir aš patalpinti šiandien padarytų nuotraukų. Lankiau geležinkelio linijos Vilnius - Stasylos atkarpą Stotis - Salininkai.
              Čia pirmasis ir prisvilęs blynas. Fotografavau viaduką per pietinį Vilniaus apvažiavimą (Žirnių gatvė). Vaizdas į Panerių pusę. Tolumoje matosi kitas geležinkelio viadukas ir per jį važiuojantis prekinis traukinys.
              http://s523.photobucket.com/albums/w...iadukai001.jpg

              Čia tas pats viadukas, tik vaizdas į Kirtimų pusę. Ant viaduko nėra problemų patekti, nes nėra nei apsaugos, nei draudžiančių ženklų.
              http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai002.jpg

              Bus daugiau...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #67
                Sveiki vėl. Tęsiu toliau nuotraukų serijas. Šioje nufotografuotas semaforas ir viadukas (Dariaus ir Girėno gatvė). Už nugaros - kelias į TVOU.
                http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai003.jpg

                Čia fotografuota nuo viaduko į TVOU. Oro uosto stotelės statyba.
                http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai004.jpg

                Čia tos pačios stotelės statyba iš kitos pusės.
                http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai005.jpg

                Bus daugiau...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Trys darbininkai D1 Siauliuose.

                  Kiek „pažaidžiau“ su http://litrail.lt keleivinių traukinių tvarkaraščiu, jame neradau tokio momento, kada Šiaulių geležinkelio stotyje suvažiuotų trys dyzeliniai traukiniai.
                  Nuotraukoje įžiūriu, kad pirmame kelyje stovintis yra paruoštas 18:17h važiuoti į Vilnių. Į trečią kelią 17:38 h. (kaip galima nujausti) atvyko dyzelis maršrutu Nr. 628 Klaipėda-Radviliškis.
                  Iš kur į Šiaulius atvykęs D1 stovi antrame kelyje, pagal nuotrauką neaišku. Galima spėlioti apie jo atvykimą 17:39h iš Vilniaus. Galima daryti išvadą, kad maršrutu Nr. 605/604 Vilnius-Kaunas1-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais atvažiavęs dyzelis atgal į Vilnių negrįžta, vietoje jo siunčiamas kitas ?????
                  Taip ko gero į Vilnių remontui pasiunčiamas vienas, po remonto gražinamas kitas ?
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  D1 Siauliai - Kaunas 1 - Vilnius, Kaune, vakarėjant.
                  Ta pikta moteriškė gąsdino atimsianti fotoaparatą.
                  Fotografuojant reikėtų apsižiūrėti, kad į kadrą nepatektų uniformuoti geležinkelio darbuotojai ar apsauginiai. Nes demonstratyvus „reporterio“ taikymasis gali būti nemalonus kiekvienam.
                  Stotyje Kaunas1 fotografuojant dyzelinį traukinį Šiauliai-Vilnius, reikėjo pasitraukti kairiau, ir stoties darbuotoja būtų nepamačiusi (arba nepatekdama į kadrą nekreipusi dėmesio).

                  Comment


                    #69
                    [QUOTE=Vitas;275565]Kiek „pažaidžiau“ su http://litrail.lt keleivinių traukinių tvarkaraščiu, jame neradau tokio momento, kada Šiaulių geležinkelio stotyje suvažiuotų trys dyzeliniai traukiniai.
                    Nuotraukoje įžiūriu, kad pirmame kelyje stovintis yra paruoštas 18:17h važiuoti į Vilnių. Į trečią kelią 17:38 h. (kaip galima nujausti) atvyko dyzelis maršrutu Nr. 628 Klaipėda-Radviliškis.
                    Iš kur į Šiaulius atvykęs D1 stovi antrame kelyje, pagal nuotrauką neaišku. Galima spėlioti apie jo atvykimą 17:39h iš Vilniaus. Galima daryti išvadą, kad maršrutu Nr. 605/604 Vilnius-Kaunas1-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais atvažiavęs dyzelis atgal į Vilnių negrįžta, vietoje jo siunčiamas kitas ?????
                    Taip ko gero į Vilnių remontui pasiunčiamas vienas, po remonto gražinamas kitas ?


                    Taip. Teisingai. D1 kuris atvaziuoja i Siaulius is Vilniaus toliau vaziuoja i Radviliski, o is Radviliskio atvaromas rezervu kitas D1 kuris toliau vaziuos i Vilniu

                    Comment


                      #70
                      Geležinkelio tiltas virš S. Batoro gatvės. Vilnius.

                      Paskutinis taisė Nikas; 2008.08.17, 09:37.

                      Comment


                        #71
                        Šaunuolis, Nikai. Labai graži nuotrauka.

                        PS: Kitą kartą tave paimsiu gidu į tą vietą

                        Comment


                          #72
                          DR1A Pabradeje. Atkreipkite demesi, traukiniu is Svencioneliu atvyko popas.



                          Pabrades stotis. Ech, kiek vazineta...



                          Isardyta gelezinkelio linija Pabrade - Lentupis suka i rytus.
                          Anksciau buves dvikelis ruozas Pabrade - Svencioneliai, dabar vienkelis.



                          Tustuma ir nykuma Alytaus stotyje, 2006 m.



                          Silumvezis TEM2-5114 Alytuje, 2006 m.



                          Senoji Alytaus gelezinkelio stotis Gardino gatveje, 2006 m. Per 9 metus (linija isardyta 1997 m.) perone uzaugo berzeliai. Gamta atsiima savo...

                          Comment


                            #73
                            http://img134.imageshack.us/img134/3081/pict0021lo1.jpg
                            tokiu ir panasius, kasdiena maciau kokia savaite, deja nebuvo galimybiu ir laiko ten fotografuoti, o butu ka
                            I love INNUENDO!

                            Comment


                              #74
                              Elektriniai traukiniai Kauno stotyje 2006 rugseji.



                              Kaune... 2006 m.



                              Valkininku gelezinkelio stoties panorama, 2006 m.



                              Taurages stotis



                              Buvusi privati gelezinkelio linija Silute - Kuliesai, 1912-1945 m. 1435 mm veze.
                              Painiojama su siauruoju gelezinkeliu, nes ji priklause Isrucio siauruju gelezinkeliu kompanijai.
                              Tuomet Siluteje buvo net trys gelezinkelio stotys:
                              1) valstybiniu gelezinkeliu (dabartine); joje stodavo ir Silutes - Kuliesu traukiniai,
                              2) Lietuvininku gatveje - gelezinkelio Silute - Kuliesai pagrindine stotis Siluteje
                              3) gelezinkelio Silute - Kuliesai uosto sotis - krovinine; taip pat perkraudavo krovinius is/i upiu laivus.

                              Silutes uosto soties vieta.

                              Comment


                                #75
                                Vieną 2007 rudens sekmadienį "medžiojau" traukinius ties viaduku virš Tunelio gatvės; greit pabodo ir nulėkiau prie viaduko į Naujininkus ir tokį monstrą pamačiau, kad iki šiol gailiuosi, kad nepalaukiau...

                                Comment


                                  #76
                                  ER9M-389 Trakuose.



                                  Comment


                                    #77
                                    Grazus traukinys, modernus, cia vianas is nauju dvieju traukiniu?
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      Grazus traukinys, modernus, cia vianas is nauju dvieju traukiniu?
                                      Čia modernizuotas ER9M.

                                      Šiaip tokia modernizacija tikrai sveikintinas dalykas, tačiau mano akimis ji atskleidžia ir dar didesnius tokių traukinių trūkumus. Pirmas iš jų yra kondicionierių nebuvimas, nes atnaujintuose vagonuose yra nedaug langų kurie atsidaro, o ir juos atidarius gaivaus oro patenka nedaug, taigi ypač karštomis dienomis tokiuose traukiniuose būna nerealiai karšta.
                                      Kitas dalykas tai jog traukinys lyg ir modernus, bet labai trūksta žemagrindžių traukinių. Kadangi senyvo amžiaus keleiviai arba turintys šiokią tokią negalią tiesiog negali įlipti į tokius traukinius ir yra priversti keliauti autobusais. Nors žinau ne vieną žmogų kuris mieliau keliautu traukiniu. Taigi taip prarandami/atbaidomi keleiviai ir galėčiau pasakyti jog taip jų prarandama gana nemažai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        ... traukinys lyg ir modernus, bet labai trūksta žemagrindžių ...
                                        ... arba aukstu peronu, kaip dabar planuoja statyti Latvijoje...

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                          Aš, kaip studentas, tai pilnai sutikčiau už tokią sumą naktį pasėdėt kažkokioje stotyje
                                          ...aš žinau kas yar naktinis darbas ir galiu drąsiai teigti, kad po vieno mėnesio, t.y. po kokių 20 naktų suprastum, kad tavo sveikata, studijos ir asmeninis gyvenimas nukentėjo daug daugaiu nei tu uždirbai pinigėlių...
                                          ...žinoma tai nereiškia, kad galima taip niokoti pastatus...

                                          O čia šiaip sau baltarusių tapokas ant viaduko virš Liepkalnio gatvės...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X