O kartais šitas D1-675 ne po ilgesnės pertraukos į reisą išvažiavo?
Gali būti.
Atidesni forumiečiai turėjo pastebėti smulkiu šriftu po nuotrauka užrašyta, kad juokauju del D1 leidimo į Vilniaus - Šeštokų reisą. Išties jis tuščias buvo pervaromas iš Vilniaus į Kauną ir jo pasirodymas Kauno aplinkelyje mane labai nustebino, nes D1 čia mačiau pirmą kartą.
Gal galėtum dar bent keliais sakiniais apie Naujosios Vilnios stotį išsiplėsti? Kodėl ji buvo tarp dviejų kelynų? Kodėl dabar nebe?
Stotis N. Vilnioje buvo pastayta tiesiant Sankt Peterburgo - Varsuvos gelezinkeli. 1873 m. baigta tiesti Liepojos - Romnu gelezinkelio bendroves linija N. Vilnia - Minskas. Tais laikais gelezinkelio bendroviu buvo daug, ir jos neleisdavo savo keliais vaziuoti kitu kompaniju traukiniams bei vagonams. Todel keleiviai privalejo persersti, o kroviniai buvo perkraunami i kitos gelezinkelio bendroves vagonus. Tokia praktika gelezinkeliu eros pradzioje vyravo ir Vakaru Europoje, JAV. Todel ir prireike pastatyti antrajis perona, kitoje stoties pastato puseje.
Beje, keliu numeracija N. Vilnioje uzsilikusi nu senu laiku. Tolimiausiais kelias nuo dabartinio stoties pastato yra 21 (turbut nutiestas kaip papildomas elektrifikacijos metu), toliau yra 1 ir 2, 4 keliai. Juose stoja traukiniai, vaziuojantys Svencioneliu pusen ir is ten atvykstantys. Taip pat elektriniai traukiniai. Dabar nepamenu, Kenos link berods yra 3 ir 5 keliai. Dar yra kelias be perono prie pat stoties pastato.
Beje, Vilniuje Poleses (ruozas Lyda - Kirtimai - Vilnius) gelezinkeliu kelynas savo laiku baigesi mazdaug 200-300 m. Vilniaus stoties link, skaiciuojant nuo tilto per gelezinkeli i dabartinius Naujininkus. Dabartinis tiltas, beje, yra apie 50 metru kairiau senojo, jei ziuresim is Naujininku puses.
Man dar kyla itarimas, kad ir Kaisiadoryse Liepojos - Romnu gelezinkelio kelynas ejo kitoje stoties pastato puseje.
Atidesni forumiečiai turėjo pastebėti smulkiu šriftu po nuotrauka užrašyta, kad juokauju del D1 leidimo į Vilniaus - Šeštokų reisą. Išties jis tuščias buvo pervaromas iš Vilniaus į Kauną ir jo pasirodymas Kauno aplinkelyje mane labai nustebino, nes D1 čia mačiau pirmą kartą.
Geriausia kelionė tokiu dyzeliuku būna seniai rekonstruotame kelyje, kur vis dar guli trumpabėgiai.
Beje, taviškis gan retas variantas - tik vidurinis vagonas modernizuotas. Galiniai seni.
Na tai i Marcinkonis ir reikia vaziuoti. I Sestokus senas kelias, bet ten D1 nebevaziuoja. Iki Marijampoles nuo Kalzu Rudos galima pasimegauti tokiu vaziavimu. Ir, berods, neilgame ruoze tarp Rokiskio ir Kupiskio.
labas
o as tave maciau sestokose
irgi paveikslavau
pirmam vagone lenkiskam sedejo grazi kitaika
o as sedejau vilnius sestokai traukinio galineje masinisto kabinoje
labas
o as tave maciau sestokose
irgi paveikslavau
pirmam vagone lenkiskam sedejo grazi kitaika
o as sedejau vilnius sestokai traukinio galineje masinisto kabinoje
Sestokuose takart ne as vienas fotografavau.
O kiniete su lietuviu atvaziavo is Kauno. I Marijampole vaziavusiame D1 sedejom nuo Kauno iki Kazlu Rudos vienas pries kita. Paskui jie persedo, nes atsirado daugiau vietos.
Comment