Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarybiniais laikais ant keleivinių vagonų, įskaitant ir D1 traukinių, buvo tvirtinamas lietas TSRS herbas. Vėliau jo vietoje ėmė dažyti LG emblemą, vėliau - klijuoti lipduką su emblema. O galėjo Lietuvos herbą kabinti.

    Comment


      Kažkodėl VLRD (o ne elektrodepe) stovi EJ575 galva.

      Comment


        Nes perdažyta. Elektrodepe nėra dažymo cecho.

        Comment


          EJ575-003. O per viduriuką 004.





          EJ575-013.





          Gerai, kad viduje nebuvo taip šalta.

          Comment


            ER20-008, Radviliškio stotyje

            Comment


              Pesa 730ml-004









              pesa 620m-017



              ej575-009





              Comment


                kokia proga Vyciai?

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	353,4 kB
ID:	1580175
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
                    kokia proga Vyciai?
                    Nes "geležinkelis yra ne valstybė valstybėje, o valstybės dalis".

                    Comment


                      2017-08-26, geležinkeliečių šventės traukinys Ignalinoje. 13 vagonų kuriuos tempė TEP70 lokomatyvas, kiek supratau, 8 iš jų yra atnaujinti (priekiniai), taip pat važinėjo sujungti DR1A.



                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        2017-08-26, geležinkeliečių šventės traukinys Ignalinoje. 13 vagonų kuriuos tempė TEP70 lokomatyvas, kiek supratau, 8 iš jų yra atnaujinti (priekiniai), taip pat važinėjo sujungti DR1A.



                        Kai čia tat 13 vagonų gali sujungt ir taisyklių nepažeidžia, tačiau kai vasarą reikėjo į Klaipėdą - tada jau prasidėjo "per trumpi peronai" ir t.t. - juokinga jei nebūtų liūdna

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą

                          Kai čia tat 13 vagonų gali sujungt ir taisyklių nepažeidžia, tačiau kai vasarą reikėjo į Klaipėdą - tada jau prasidėjo "per trumpi peronai" ir t.t. - juokinga jei nebūtų liūdna
                          Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės.
                            o to negalima buvo padaryti Klaipėdoje ? Dėl to ir sakau, jog "išrinktiesiems" geležinkeliečiams ir paprastiems keleiviams taikomi dvejopi standartai

                            Comment


                              Klaipėdoje nėra problemų su peronų ilgiu. Problemos Plungėje. Jau anskčiau rašiau, kad galima buvo sukalti medinį peroną. Galima buvo neparduoti bilietų iki
                              Plungės ir iš Plungės į galinius vagonus arba įlaipinimą bei išlaipinimą daryti per kitus vagonus.

                              Comment


                                Šiandien Kenoje:

                                Comment



                                  Įdomu, paskutinės Pesų savaitės Kenoje ar ne? Baltarusijoje rugsėjo 15 d. planuojamas elektrifikacijos iki sienos su Lietuva iškilmingas atidarymas. Tai tik BČ renginys. Įdomu, ar bus bendras ir kada iš viso paleis elektrinius traukinius.

                                  Comment


                                    Ar nebūtų per didelė prabanga kad ir tuos pačius dvivagius dviaukščius traukinius leisti ten, kur su srautais susidoroja vienvagonis traukinys? Kiek skiriasi važiavimo savikaina pvz. tarp Pesa 620M ir 2 vagonų dviaukščio el.traukinio?

                                    Comment


                                      Prabanga yra elektrifikacija, kai po laidu vis tiek važinėja dyzeliniai traukiniai, nors visas maršrutas yra po laidu.

                                      Comment


                                        2M62M-1199 ir EJ575-010 į Lentvarį atvažiuoja netaisyklingu keliu.





                                        Paskui į Vilnių EJ575-013.



                                        Laukia savo eilės TEM-TMH-051 ir 2M62M-1164.



                                        DR1A-298 nelaukia.


                                        Comment


                                          Ej575-012.




                                          Comment

                                          Working...
                                          X