Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli. Trakų maršrutui daugeliui reisų taip pat per dideli.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 20:30.

    Comment


      LG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        LG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli.
        Realiausias variantas būtų pailginti Trakų maršrutą iki Kenos. Tada į maršrutą +1 dviaukštį. Iš viso jau trys traukiniai. Du iš jų važiuotų Trakai-Vilnius-Naujoji Vilnia-Kena stojant ant kiekvieno kampo, o kitas maršrutu Trakai-Vilnius, nes didžioji keleivių dalis yra toje atkarpoje. Praktiškai visi keleiviai Vilniuje sulipa.
        My Flickr
        My Trainpix

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          LG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.
          Vis tiek keleiviai važinėja. Jei uždarytų maršrutą - gyventojai prarastų susisiekimą su Vilniumi iš rytų. Nebent sėstų į priemestinį autobusą, kuris važiuoja vos 2 kartus darbo dienom ryte ir dieną.
          Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 20:39.
          My Flickr
          My Trainpix

          Comment


            Čia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
            Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.
            Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 20:39.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Čia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
              Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.
              Šiek tiek paironizavau ir labai tikiuosi, kad tokia nesąmonė niekada jiems nešaus į galvą. Bet Šilutės maršrutas, kuris buvo laikinai uždarytas dėl kelio remonto, taip ir nebegrįžo. Joniškio maršrutas irgi buvo uždarytas, kapitaliai suremonantavus visus stočių pastatus. Na, offtopic, pilnatis turbūt mane veikia.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
                Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
                Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
                Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
                Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
                Ar tik neteks motoriniams valdymo kabinas privirinti ir taip išrasti naują motrisą?

                Comment


                  Tai kad ar pigiau perdaryti, ar keletą metų gainioti 4 vagonų sąstatą? O paskui pirkti naujus traukinius, ne dviaukščius, o vieno aukšto, pavyzdžiui, Škoda RegioPartner.

                  Comment


                    Renovuojamas buitinis administracinis pastatas Klaipėdos geležinkelio stotyje.



                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      PESA 730ML greičio bandymai tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės

                      Šiandienos rytą buvo testuotas traukinio greičio rekordas. Išvystytas 154 km/h. greitis:

                      Tie kas labiau domisi geležinkeliais, tie jau matėt. Tad nieko naujo kelios nuotraukos iš važiavimo:



                      Ir Kaišiadoryse:

                      My Flickr
                      My Trainpix

                      Comment


                        Gal jau yra žinoma kada bus baigti naujosios PESA bandymai ir ji bus išleista į pirmąjį reisą?

                        Comment


                          Įtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Įtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.
                            Šios Pesos 730ML yra nupirktos Klaipėdos maršrutui. Kitiems maršrutams yra kiti traukiniai ir jų užtenka.
                            My Flickr
                            My Trainpix

                            Comment


                              Ne tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.
                                Pesos 630M važinėja sukabintos ir po dvi. Pats sekmadienį mačiau sukabintas 005 ir 006 Minsko maršrutui. Beabejo, ne tik LG aptarnauja keleivinę liniją Vilnius-Minskas. Dar šiais metais gali būti atidarytas elektrinio traukinio maršrutas Trakai - Kena.
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  Lietuvoje elektrifikacija, tikiuosi, šiemet užbaigs, bet Baltarusijoje tikrai ne. Kol bus negautos bent 3 Pesos 740ML, normalaus eismo į Klaipėdą su jomis nebus.

                                  Comment


                                    Remonto/gedimo atvėju į Klaipėdą be problemų galima išleisti TEP+vagonus, bet į Minską taip nepadarysi.

                                    Comment


                                      Ir į Klaipėdą taip nepadarysi, nes reikia laikyti papildomus vagonus paruoštus. Lokomotyvą dar galima greičiau surasti... Tačiau jei Pesą leis greituoju maršrutu, tai reikia būtinai TEP'o, o ne M62. Vėlgi, rezerve turi būti tik TEP'as. Žodžiu, iš organizacinių ir eksploatacinių pusių tai yra blogai.

                                      Comment


                                        ER9M-381 ir DR1A-318@Vilniaus Geležinkelio stotis

                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          Lentvaryje kartais taip nutinka, kad krovininis nuvažiuojant į šalutinį kelią, sustoja palikęs kelių vagonų uodegą už pervažos. Bet, matyt gavęs signalą, po 2-3 minučių nuvažiuoja.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X