Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.
Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.
Nes raudona spalva buvo baisiai išblukusi. Apatinėje kėbulo dalyje tikriausiai jau buvo nemažai rūdijimo židinių, įdaužų ir pan. Čia 002, jo irgi laukia perdažymas.
Šią dieną, šeštadienį, buvo bandomas naujasis LG pirkinys - Pesa 730ML. Anksti ryte ji važiavo į elektrinių traukinių depo teritoriją, kur buvo ruoštasi bandymams. Teritorijoje buvo sukrauti "maišai" į traukinio saloną, tarsi ten būtų keleiviai. Sužinoję šią žinią su kolega atvykome traukiniu į Turmantą ir išlipome Elektrodepo stotelėje. Nelaukdami nei sekundės bėgome nufotografuoti traukinį, kuris jau išvažinėjo iš Elektrodepo teritorijos link Naujosios Vilnios.
Šį traukė manevrinis šilumvežis ČME3M-6750:
Vėliau iš Naujosios Vilnios šis važiuos link Pabradės. Lauksime apie 30 min. iki jo pralėkimo pro mus. Per tą laiką iš depo "išleidžiame" seną elektrinį traukinį ER9M-4013/4014:
Keista matyti traukinį vienkelyje Niekas šioje vietoje nefotografavo
Greit perbėgau į kitą pusę ir spėjau padaryti fotografiją
Na štai, atvažiuoja dar vienas ER9M-389 iš Kauno, kuris važiuoja žemyn į teritoriją
Ir atvažiuoja šios dienos sensacija iš Naujosios Vilnios:
Pyyyyyyyp
Štai tikslas pasiektas! Ko gero iki dyzelinio traukinio į Vilnių iš Turmanto dar lieka pusantros valandos, tad laukiame kas dar pro šį ruožą pralėks. Ir po gero pusvalandžio iš depo teritorijos išvažiuoja EJ575-005, kuris važiuos į Kauną:
Nufotografavę šį traukinį paeiname iki elektrifikuojamo ruožo. Ten nieko naujo, tad grįžtame atgal likus iki traukinio išvykimo 20 min.
Štai ir mūsiškis traukinys į Vilnių:
...ir jo nuotrauka iš galo atvykus į Vilniaus Geležinkelio Stotį:
Štai tiek. Ačiū už dėmesį. Laukite kitų įdomių fotoreportažų ateityje .
ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
4013-01+389-08+389-06+4014-01.
Važinėjantys šiuo metu yra 4 ER9M traukiniai: 381, 389, 532, 4013/4014. Kiti supjaustyti arba stovi išskirstyti, t.y. kažkurie vagonai depe, kažkurie supjaustyti. ER9M matysime iki naujų dviaukščių traukinių gavimo.
N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
Minsko maršrute nebūtinai tik EJ575 važinės. Važinės ir Baltarusijos Stadleriai. Na verčiau visus EJ575 paleisti į Trakus ir Kauną, o ER9M į Kenos maršrutą. Kenos maršrutui reiktų tik vieno traukinio. T.y vienas reisas ryte, kitas dieną ir vakare. Tada automotrisės arba būsimieji nupirkti nauji dyzeliniai galės važinėti į Turmantą ir į Marcinkonis.
Greičiausiai dar šiais metais bus atidarytas maršrutas į Keną, jei LG suspės elektrifikuoti iki pasienio.
Comment