Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ER9M-381.



    DR1AMv-318/1.



    TEP70BS-003.



    Na ir klausimas specams. Kas čia per mazgas?

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Na ir klausimas specams. Kas čia per mazgas?

      Atvaizdas
      Sekcijinis izoliatorius Leidžia atjungti nuo maitinimo dalį kelių.

      Comment


        Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.

        Comment


          Parašė sknts Rodyti pranešimą
          Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.
          Tikrai nereikia nuleisti pantografo

          Comment


            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.
            Srovėskyra yra visai kitas kontaktinio tinklo elementas, ir jį tikrai reikia pravažiuoti nuleistu pantografu kad neužtrumpinti skirtingas fazes.

            Comment


              Šiandienos dieną maršrute Vilnius-Kaunas dirbo net 2 ER9M (381 ir 532). Vienas "pavadavo" EJ575-001, kito priežastis nežinoma.

              ER9M-532, Kauno geležinkelio stotis:



              My Flickr
              My Trainpix

              Comment


                2012

                Comment


                  Šio vakaro kadras Kauno geležinkelio stotyje:

                  My Flickr
                  My Trainpix

                  Comment


                    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                    Šio vakaro kadras Kauno geležinkelio stotyje:

                    Atvaizdas
                    Jau tapo tradicija nufotkint šita reisą į Kybartus prieš tau išvažiuojant į Vilnių
                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                    Comment


                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                      Jau tapo tradicija nufotkint šita reisą į Kybartus prieš tau išvažiuojant į Vilnių
                      Aha, šį kartą gražiau išėjo už spalio mėnesio kadrą.
                      My Flickr
                      My Trainpix

                      Comment


                        Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                        Šiandienos dieną maršrute Vilnius-Kaunas dirbo net 2 ER9M (381 ir 532). Vienas "pavadavo" EJ575-001, kito priežastis nežinoma.

                        ER9M-532, Kauno geležinkelio stotis:

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.
                          Kam jį perdažyt reikėjo?

                          Comment


                            TEP70-0235



                            EJ575-003



                            ER-012+ER20-044



                            PESA 620M-017





                            PESA 630M-004



                            ER9M-4013/4014



                            Vėl PESA 630M-004

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Kam jį perdažyt reikėjo?
                              Nes raudona spalva buvo baisiai išblukusi. Apatinėje kėbulo dalyje tikriausiai jau buvo nemažai rūdijimo židinių, įdaužų ir pan. Čia 002, jo irgi laukia perdažymas.

                              Comment


                                Specialus fotoreportažas.

                                Šią dieną, šeštadienį, buvo bandomas naujasis LG pirkinys - Pesa 730ML. Anksti ryte ji važiavo į elektrinių traukinių depo teritoriją, kur buvo ruoštasi bandymams. Teritorijoje buvo sukrauti "maišai" į traukinio saloną, tarsi ten būtų keleiviai. Sužinoję šią žinią su kolega atvykome traukiniu į Turmantą ir išlipome Elektrodepo stotelėje. Nelaukdami nei sekundės bėgome nufotografuoti traukinį, kuris jau išvažinėjo iš Elektrodepo teritorijos link Naujosios Vilnios.

                                Šį traukė manevrinis šilumvežis ČME3M-6750:





                                Vėliau iš Naujosios Vilnios šis važiuos link Pabradės. Lauksime apie 30 min. iki jo pralėkimo pro mus. Per tą laiką iš depo "išleidžiame" seną elektrinį traukinį ER9M-4013/4014:

                                Keista matyti traukinį vienkelyje Niekas šioje vietoje nefotografavo



                                Greit perbėgau į kitą pusę ir spėjau padaryti fotografiją



                                Na štai, atvažiuoja dar vienas ER9M-389 iš Kauno, kuris važiuoja žemyn į teritoriją





                                Ir atvažiuoja šios dienos sensacija iš Naujosios Vilnios:

                                Pyyyyyyyp




                                Štai tikslas pasiektas! Ko gero iki dyzelinio traukinio į Vilnių iš Turmanto dar lieka pusantros valandos, tad laukiame kas dar pro šį ruožą pralėks. Ir po gero pusvalandžio iš depo teritorijos išvažiuoja EJ575-005, kuris važiuos į Kauną:



                                Nufotografavę šį traukinį paeiname iki elektrifikuojamo ruožo. Ten nieko naujo, tad grįžtame atgal likus iki traukinio išvykimo 20 min.

                                Štai ir mūsiškis traukinys į Vilnių:



                                ...ir jo nuotrauka iš galo atvykus į Vilniaus Geležinkelio Stotį:



                                Štai tiek. Ačiū už dėmesį. Laukite kitų įdomių fotoreportažų ateityje .
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
                                  O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
                                  4013-01+389-08+389-06+4014-01.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
                                    O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
                                    4013-01+389-08+389-06+4014-01.
                                    Važinėjantys šiuo metu yra 4 ER9M traukiniai: 381, 389, 532, 4013/4014. Kiti supjaustyti arba stovi išskirstyti, t.y. kažkurie vagonai depe, kažkurie supjaustyti. ER9M matysime iki naujų dviaukščių traukinių gavimo.
                                    My Flickr
                                    My Trainpix

                                    Comment


                                      N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
                                      Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
                                      Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
                                      Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
                                      Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 20:03.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
                                        Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
                                        Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
                                        Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
                                        Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
                                        Kenos maršrutui reikėtų tramvajaus

                                        Comment


                                          Minsko maršrute nebūtinai tik EJ575 važinės. Važinės ir Baltarusijos Stadleriai. Na verčiau visus EJ575 paleisti į Trakus ir Kauną, o ER9M į Kenos maršrutą. Kenos maršrutui reiktų tik vieno traukinio. T.y vienas reisas ryte, kitas dieną ir vakare. Tada automotrisės arba būsimieji nupirkti nauji dyzeliniai galės važinėti į Turmantą ir į Marcinkonis.

                                          Greičiausiai dar šiais metais bus atidarytas maršrutas į Keną, jei LG suspės elektrifikuoti iki pasienio.
                                          Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 20:20.
                                          My Flickr
                                          My Trainpix

                                          Comment

                                          Working...
                                          X