Dyzeliniai iš Kauno važinėja į Kazlų Rūdą, Kybartus, Šiaulius... Remonui, kuris nevykdomas Kauno depe, šie traukiniai varomi (tušti) į Vilnių, po tų remontų parvaromi atgal į Kauną. Antai praeitą šeštadienį (gegužės 30 d.) ~6:40h ryto į Kauną nuo Vilniaus atvažiavo tuščias DR1A.
Tušti keleiviniai traukiniai iš Vilniaus dar dažnai varinėjami į Radviliškį. Užtai LG turi nemažą "apetitą" naikinti jų maršrutus su keleiviais (antai - iš Vilniaus į Stasylas (Šalčininkus) ).
P.S.: čia kažkiek ne į temą, bet kažkiek įdomu būna nuotraukoje pamatyti dyzelinį traukinį stotyje, į kur toks su keleiviais nevažinėja. Kaip pvz. PESA, DR1A ar RA2 Pravieniškėse.
Yra žymiai daug vietos, galimybė lengvai privažiuoti su dviračiu, ir KT stulpai yra už trečio atsarginio bėgio, tad leidžia nufotkinti bet kokius keleivinius ir su dideliu priartinimu krovininius.
Ar 16-as nuvažiavo į Kauną, nežinau. T.y.- negaliu nei patvirtinti, nei paneigti. O 20-ą mačiau šiandienos (penktadienio, birželio 5 d.) rytą ~5:15h Kauno geležinkelio stoties prestižiniame pirmame kelyje. Traukinio švieslentįje degė užrašas Vilnius-Šeštokai, traukinio (vienvagonio) salone sėdėjo keli LG "dideli viršininkai", pirmo perono švieslentė nerodė nieko (tik laiką). Matyt, kokia komisija į Šeštokus važiavo... Kada išvažiavo, nepastebėjau - sutrukdė ekspreso 751 atvykimas (šį kartą į vieną iš aklikelių), po jo 20-os PESOS jau nebuvo. Nebuvimas suprantamas: įkandin (6:04h) išvyksta kita PESA į Kazlų Rūdą, nuo Jiesios ją vytis pradeda RŽD greitasis Nr29 Maskva-Kaliningradas.
Ar 16-as nuvažiavo į Kauną, nežinau. T.y.- negaliu nei patvirtinti, nei paneigti. O 20-ą mačiau šiandienos (penktadienio, birželio 5 d.) rytą ~5:15h Kauno geležinkelio stoties prestižiniame pirmame kelyje. Traukinio švieslentįje degė užrašas Vilnius-Šeštokai, traukinio (vienvagonio) salone sėdėjo keli LG "dideli viršininkai", pirmo perono švieslentė nerodė nieko (tik laiką). Matyt, kokia komisija į Šeštokus važiavo... Kada išvažiavo, nepastebėjau - sutrukdė ekspreso 751 atvykimas (šį kartą į vieną iš aklikelių), po jo 20-os PESOS jau nebuvo. Nebuvimas suprantamas: įkandin (6:04h) išvyksta kita PESA į Kazlų Rūdą, nuo Jiesios ją vytis pradeda RŽD greitasis Nr29 Maskva-Kaliningradas.
Tikiuosi, kad gavo popas ant užpakalių visi ponai iš Vilniaus į Šeštokus (ir, turbūt, atgal) su PESA nuvažiavę.
Pastebėjau, ER9M iš Vilniaus į Kauną kai kada važiuoja 8:47 ir 14:50 h (iš Kauno - atitinkamai 11:00 ir 17:20h). Tas "kai kada" būna, kai tenka pakeisti techninių problemų turintį dviaukštį. Kitais "paprastaisiais" (su daug sustojimų) reisais "senuką" elektrinį ER9M važiuojant nuo pernai vasaros nepastebėjau.
O čia pirmą kartą kogero mačiau šiandien šį aparatą. Kaunas , Elektrėnų g. skirstomasis kelynas , atsiprašau už kokybę , fotografavau pro automobilio priekinį stiklą.
Comment