Pas mane neseniai irgi buvo įvykis fotografuojant, tik pareigūnas buvo keturkojis Ėjau nuo Panerių stoties į Kauno pusę, įėjau į trikampį, pradėjau fotografuoti išvažiuojantį iš Vaidotų 2M62, ir matau, kad traukinį iš išorinės trikampio dalies bando aplenkti vokiečių aviganis... Senai, taip nebėgiodavau, na ir gerai, kad sąstatas buvo ilgas
/\
Paskutinėje nuotraukoje palydovai laiko geltonas lazdeles važiuodami,esu ir gyvai Vilniuje matęs taip juos laikančius , klausimas - kam taip reikia daryti?
/\
Paskutinėje nuotraukoje palydovai laiko geltonas lazdeles važiuodami,esu ir gyvai Vilniuje matęs taip juos laikančius , klausimas - kam taip reikia daryti?
Geltonos susuktos vėliavėlės laikymas reiškia "pas mane vis kas OK"...
Jei būtų kažkas netaip, palydovas laikytų išskleistą raudoną, mašinistas ją pamatęs stabdytų (arba nepradėtų važiuoti).
O tai laboratorijos ne universalios ir nuolatinei ir kintamai srovei?
Tikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.
Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.
Tame forum.railwayz.info forumietis iš Latvijos dalinasi info, kad BČ laboratorija kiekvienais metais (gal ir dažniau) atvyksta į Latviją.
Ir gal porą sykių pastėbėjau, kad maždaug tokiu laiku laboratorija ir pas mus budavo.
Tikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.
Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.
Gali tikrinti ir 3kV, ir 25kV kontaktinį tinklą.
Дорожная электротехническая лаборатория проводит научно-исследовательские работы, диагностику оборудования, занимается внедрением новейших устройств телемеханики, вопросами метрологического обеспечения, производит диагностику состояния контактной подвески вагоном-лабораторией электрифицированных участков Белорусской железной дороги, а также Латвийской, Литовской и Калининградской железных дорог
Comment