Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Būtent tas medinukas ir yra turbūt originalus.
    Nesiginčysiu , bet perėjas bėgius link tų namų policijos buvau pašauktas atgal

    Iškvietė pervažos budėtojas man juos...
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Tai budėtojos namelį su visa pačia reikėjo nufotografuoti.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Sekantį kartą nufotografuosiu.
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          EJ 575 - 004

          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Nesiginčysiu , bet perėjas bėgius link tų namų policijos buvau pašauktas atgal

            Iškvietė pervažos budėtojas man juos...
            Tai kad pervaža ten už puskilometrio. Ką ten tas budėtojas galėjo matyti? Kuo apkaltino? Perėjimu per geležinkelį neleistinoje vietoje?

            Comment


              Pas mane neseniai irgi buvo įvykis fotografuojant, tik pareigūnas buvo keturkojis Ėjau nuo Panerių stoties į Kauno pusę, įėjau į trikampį, pradėjau fotografuoti išvažiuojantį iš Vaidotų 2M62, ir matau, kad traukinį iš išorinės trikampio dalies bando aplenkti vokiečių aviganis... Senai, taip nebėgiodavau, na ir gerai, kad sąstatas buvo ilgas

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai kad pervaža ten už puskilometrio. Ką ten tas budėtojas galėjo matyti? Kuo apkaltino? Perėjimu per geležinkelį neleistinoje vietoje?
                Ale , kad ant bėgių ko nedėjau ir paklausė ar alaus negėriau , nes su auto buvau.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Traukinio Nr. 92 Vilnius - Sankt Peterburgas palydėtuvių į paskutinį reisą Vilniaus geležinkelio stotyje akimirkos 2015 05 30...

























                  Paskutinis taisė railman; 2015.05.31, 19:01.

                  Comment


                    /\
                    Paskutinėje nuotraukoje palydovai laiko geltonas lazdeles važiuodami,esu ir gyvai Vilniuje matęs taip juos laikančius , klausimas - kam taip reikia daryti?
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      /\
                      Paskutinėje nuotraukoje palydovai laiko geltonas lazdeles važiuodami,esu ir gyvai Vilniuje matęs taip juos laikančius , klausimas - kam taip reikia daryti?
                      Geltonos susuktos vėliavėlės laikymas reiškia "pas mane vis kas OK"...
                      Jei būtų kažkas netaip, palydovas laikytų išskleistą raudoną, mašinistas ją pamatęs stabdytų (arba nepradėtų važiuoti).

                      Comment


                        Paskutinis reisas į (iš) S. Peterburgo buvo su TEP70BS. Šiandien dar kartu iš Daugpilio parsitempė ir BČ kontaktinio tinklo laboratoriją.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Šiandien dar kartu iš Daugpilio parsitempė ir BČ kontaktinio tinklo laboratoriją.
                          Matyt svečiavosi Latvijoje. Prieš 10 dienų buvo Lentvaryje.

                          Comment


                            Ką Latvijoje gali veikti kintamo KT laboratorija? Tikriausiai per aplinkui iš Baltarusijos parsivarė dar vieną.

                            Comment


                              Kažką veikė.
                              http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=67251#p67251
                              К снова прибежала поработать лаборатория контактной сети БЧ.

                              Comment


                                O tai laboratorijos ne universalios ir nuolatinei ir kintamai srovei?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Paskutinis reisas į (iš) S. Peterburgo buvo su TEP70BS. Šiandien dar kartu iš Daugpilio parsitempė ir BČ kontaktinio tinklo laboratoriją.
                                  Šeštadienį buvo paskutinis 92-ojo reisas, šiandien atvyko paskutinis 91-asis.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    O tai laboratorijos ne universalios ir nuolatinei ir kintamai srovei?
                                    Tikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.
                                    Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.

                                    Comment


                                      Naujoji Vilnia 2014.11.13. (nuotr. R. Povilausko)


                                      Comment


                                        Tame forum.railwayz.info forumietis iš Latvijos dalinasi info, kad BČ laboratorija kiekvienais metais (gal ir dažniau) atvyksta į Latviją.
                                        Ir gal porą sykių pastėbėjau, kad maždaug tokiu laiku laboratorija ir pas mus budavo.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.
                                          Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.
                                          Gali tikrinti ir 3kV, ir 25kV kontaktinį tinklą.
                                          Дорожная электротехническая лаборатория проводит научно-исследовательские работы, диагностику оборудования, занимается внедрением новейших устройств телемеханики, вопросами метрологического обеспечения, производит диагностику состояния контактной подвески вагоном-лабораторией электрифицированных участков Белорусской железной дороги, а также Латвийской, Литовской и Калининградской железных дорог
                                          Šaltinis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X