Būtų gerai, kad pasistengtumei daryti kokybiškesnes nuotraukas, nes tokios tiktų labiau parodyti kažkokį neeilinį vaizdą. Atkreipk dėmesį į horizontą, nuotraukos pavirtusios, stenkis fotografoti palei saulę, o ne prieš ją, nusitaikyk, kad mažiau lystų visokie stulpai per objekto vidurį.
Persiplėšt neimanoma man važiuojantį lokomotyvą sunku bėgom pavyti , aplenkti bei kitu kampu ir t.t. nufotografuoti paskutinė foto pritraukta,bet jei jau bado akis , galiu ir išimti.
Persiplėšt neimanoma man važiuojantį lokomotyvą sunku bėgom pavyti , aplenkti bei kitu kampu ir t.t. nufotografuoti paskutinė foto pritraukta,bet jei jau bado akis , galiu ir išimti.
Traukinių fotografavimas nėra toks paprastas dalykas, čia ne pastatas, o judantis objektas (dažniausiai). Pačiam ne visi kadrai pavyksta, nemažai tenka išbrokuoti. Patarimai tokie - fotografuoti taip, kad saulė būtų už nugaros arba vos šonu. Rinktis patogų tašką fotografavimui - perono galas, viadukas ar pan. Stengtis, kad traukinys ar kitas geležinkelių transportas būtų arčiau tavo fotografavimo taško. Fotografuoti lėtai judančius ar sustojusius traukinius - didesni šansai jį "pagauti" ir foto išplaukimo tikimybė mažesnė.
Man jug negaila išimti Jetaus pasaulio pabaigą ižvelgiate kaikurie
Nereikia taip jautriai reaguoti į (konstruktyvią) kritiką. Aišku, naujokui geležinkelių fotografijoje nelengva iš pradžių, bet neverta visų padarytų kadrų iškart dėti į internetą, o atrinkti geriausius ir/ar įdomiausius. Su laiku galima išmokti.
Traukinių fotografavimas nėra toks paprastas dalykas, čia ne pastatas, o judantis objektas (dažniausiai). Pačiam ne visi kadrai pavyksta, nemažai tenka išbrokuoti. Patarimai tokie - fotografuoti taip, kad saulė būtų už nugaros arba vos šonu. Rinktis patogų tašką fotografavimui - perono galas, viadukas ar pan. Stengtis, kad traukinys ar kitas geležinkelių transportas būtų arčiau tavo fotografavimo taško. Fotografuoti lėtai judančius ar sustojusius traukinius - didesni šansai jį "pagauti" ir foto išplaukimo tikimybė mažesnė.
Comment