Parašė copper
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Tai į Varėną važiuoja 6 traukiniai, kaip tuo tarpu Marcinkonis pasiekia tik 3 iš jų.
Į Ignaliną važiuoja 7 traukiniai (viena iš jų matrisė), o Turmantą iš jų pasiekia 5.
Taip, kad tai seniai daroma.
Vienintelis būdas, kuris padėtų sutaupyti šioje situacijoje - nupjauti visus maršrutus ties Varėna ar bent sumažinti traukinių kiekį, važiuojančių iki pat Marcinkonių.
Vidury kelio riedmens nepakeisi.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąTai į Varėną važiuoja 6 traukiniai, kaip tuo tarpu Marcinkonis pasiekia tik 3 iš jų.
Į Ignaliną važiuoja 7 traukiniai (viena iš jų matrisė), o Turmantą iš jų pasiekia 5.
Taip, kad tai seniai daroma.
Vienintelis būdas, kuris padėtų sutaupyti šioje situacijoje - nupjauti visus maršrutus ties Varėna ar bent sumažinti traukinių kiekį, važiuojančių iki pat Marcinkonių.
Vidury kelio riedmens nepakeisi.
Kitas dalykas -traukinių fotografavimo tema - ne diskusijoms apie traukinių eismo ypatumus.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąTai į Varėną važiuoja 6 traukiniai, kaip tuo tarpu Marcinkonis pasiekia tik 3 iš jų.
Į Ignaliną važiuoja 7 traukiniai (viena iš jų matrisė), o Turmantą iš jų pasiekia 5.
Taip, kad tai seniai daroma.
Vienintelis būdas, kuris padėtų sutaupyti šioje situacijoje - nupjauti visus maršrutus ties Varėna ar bent sumažinti traukinių kiekį, važiuojančių iki pat Marcinkonių.
Vidury kelio riedmens nepakeisi.
Comment
-
Užpūtus palankiam vėjui pavyko nutraukti Senųjų trakų stotį iš viršaus
Tolumoj matosi Vilnius - Trakai kelias. Apačioj girdėjosi nelietuviška šnekta
ТEМ2U-8492
Depas, šilumvežis ir LY-REX šėšėlis
Senųjų trakų stoties pastatas ir peronas
Trosų pagalba varomas vagonų tampymo riedmuo
Tušti pusvagoniai
Vienišas hoperis
Paskutinis taisė dyko; 2012.06.11, 11:27.
Comment
-
Šilumvežis šitas: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Tas riedmuo prikabinamas prie vagonų ir su gervės trosu kartu su jais tempiamas.
Taip, hoperis cementui vežti.
Comment
-
Ačiū už korekcijas
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠilumvežis šitas: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Tas riedmuo prikabinamas prie vagonų ir su gervės trosu kartu su jais tempiamas.
Taip, hoperis cementui vežti.
Comment
-
Vilnius, 2006-ieji. ČME su neįprasta dažymo schema. Pavyko paravoz'e jį surasti važiuojant iš Didžiasalio į Pabradę: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Autorius: Stefan Mayer.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąVilnius, 2006-ieji. ČME su neįprasta dažymo schema. Pavyko paravoz'e jį surasti važiuojant iš Didžiasalio į Pabradę: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Atvaizdas
Autorius: Stefan Mayer.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Veiksmas Jonaitiškių geležinkelio stotyje
Veiksmas Jonaitiškių geležinkelio stotyje birželio 13 dieną, kada traukiniai, važiuojantys linijoje Šiauliai-Radviliškis, buvo kreipiami per Jonaitiškių geležinkelio stotį. Nuotraukuose greitojo traukinio Klaipėda-Vilnius (Nr. 20) šilumvežio TEP70-0332 manevravimas.
1. Traukinys atvyksta į stotį
2. Atkabinamas šilumvežis nuo sąstato
3. Šilumvežis nuvažiuoja į pietinį stoties galą, pakeičiama važiavimo kryptis ir kelias
4. Šilumvežis pravažiuoja lygiagrečiai stovintį sąstatą
5. Šilumvežis važiuoja link šiaurinio stoties galo
6. Ten vėl pakeičiama važiavimo kryptis ir kelias ir grįžtama link sąstato. Šalimais stovi du ER20 šilumvežiai
7. Vėl prikabinamas sąstatas
8. Ilgiausiai laiko buvo užgaišta prikabinant šilumvežį atgal prie sąstato. Tačiau traukinys paruoštas, o ko jis vis gi stovi, gaišta laiką? O gi RA2 atvažiuoja nuo Radviliškio
9. Ir galiausiai traukinys Klaipėda-Vilnius išvažiuoja iš stoties
Tai vis gi nemažai vargo pakeisti tą važiavimo kryptį šilumvežių tempiamiems traukiniams, daug geresnė situacija dyzeliniams traukiniams.Paskutinis taisė copper; 2012.06.14, 11:58.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimą...Tai vis gi nemažai vargo pakeisti tą važiavimo kryptį ...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
/\
Atkabinimas užtruko 3 min.
Nuvažiavimas nuo sąstato iki stoties galo, krypties pakeitimas ir atvažiavimas iki sąstato (4 foto) - 6 min.
Bendrai lokomotyvas nuo vieno sąstato galo iki kito nuvažiavo per 15 min.
Ilgiau jau užtruko lokomotyvo pajungimas prie vagonų, reikėjo apeiti kiekvieną vagoną.
Na ir tas RA2 atvykimas ir pridėjo ganėtinai daug vėlinimo lyginant su krypties pakeitimu.
Bendrai traukinys Jonaitiškių stotyje praleido 35 min.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimą/\
Atkabinimas užtruko 3 min...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai tikriausiai vyko remonto darbai, o ką ten remontavo nežinau, nebuvau. Bet buvo atšauktas tą dieną ne vienas vietinis traukinys.
Kryptį reikėjo keisti tik 3 kartus, ne 4.
O kiek ten tiksliai sekundžių tikslumu tai užima nematavau, chronometro nesinešiau. Manau per akis ir preliminarių skaičių. Čia ne F1.
Comment
-
/\ Ačiu... ir vėl ne apie tai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment