Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siemensui reikia reduktorių pakeisti/sukurti naują, tinkamą 160km/h. Pakankamai nesunku atrodo.

    Comment


      O po to išbandyti, serifikuoti, visą lokomotyvą sertifikuoti. Vis tiek ER20CF per galingas keleiviniams traukiniams, ypač tokiems, kokie dažniausiai važinėja pas mus - 3-5 vagonai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O po to išbandyti, serifikuoti, visą lokomotyvą sertifikuoti. Vis tiek ER20CF per galingas keleiviniams traukiniams, ypač tokiems, kokie dažniausiai važinėja pas mus - 3-5 vagonai.
        Bet TEP70 dar galingesnis

        Comment


          O ar aš siūlau pirkti? Iš esmės turimi TEP'ai tinka tik Kaliningrado tranzitui, nes traukiniai pakankamai sunkūs - per 10 vagonų. Lietuvoje gi tik prieš šventes būna 14 vagonų.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O po to išbandyti, serifikuoti, visą lokomotyvą sertifikuoti. Vis tiek ER20CF per galingas keleiviniams traukiniams, ypač tokiems, kokie dažniausiai važinėja pas mus - 3-5 vagonai.
            Siemensus sertifikavo, o vien pakeitus reduktorių, tikrai mažiau vargo sertifikuojant negu visiškai naują lokomotyvą, skirta traukti modulinius vagonus. Dar vienas klausimas ką daryti per šventes, kuomet reikia galingo lokomotyvo?

            Comment


              Jei Klaipėdos maršrutui bus nupirkti ar moduliniai, ar dyzeliniai traukiniai, šilumvežių reikės tik Kaliningrado tranzitui, maršrutui į Sankt Peterburgą ir vieno papildomo maršrutui į Klaipėdą švenčių dienomis ar remontuojant dyzelinį ar modulinį traukinį. Visiems šiems reikalams pakaks turimų TEP'ų, o labai prireikus, dar bus ir M62, 2M62 ar ER20 (prieš tai sertifikavus Rusijoje ir Baltarusijoje, kas, manau, anksčiau ar vėliau turės būti padaryta, nes 2M62 ne amžini).

              Comment


                Bet dar manau čia ilgai truks kol tuos traukinius nupirks arba jų visai nepirks nežinau.

                O kokią jūsų nuomonė jūs norėtumet, kad tokie kokie dabar važinėja traukiniai važinėtų ar moduliniai ?
                Geležinkeliai valdo!

                Comment


                  Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                  O kokią jūsų nuomonė jūs norėtumet, kad tokie kokie dabar važinėja traukiniai važinėtų ar moduliniai ?
                  Keleiviui svarbu yra: kelionės laikas, komfortas, saugumas, bilieto kaina, papildomas servisas ir pan. O kaip tai vadinsis techniškai, jam nesvarbu.

                  Comment


                    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                    Bet dar manau čia ilgai truks kol tuos traukinius nupirks arba jų visai nepirks nežinau.

                    O kokią jūsų nuomonė jūs norėtumet, kad tokie kokie dabar važinėja traukiniai važinėtų ar moduliniai ?
                    Taip, truks ilgai. Vien pagal jau įvykusio konkurso sąlygas berods pirmasis traukinys turėjo būti pristatytas per 28 mėnesius. Juk ne atsitiktinai toks laiko tarpas - reikia sukonstruoti beveik nuo nulio, pagaminti ir išbandyti, sertifikuoti.
                    Net jeigu šiemet ir įvyktų naujas konkursas ir jis būtų sėkmingas, nauji traukiniai atsirastų ne anksčiau kaip po 2,5 metų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taip, truks ilgai. Vien pagal jau įvykusio konkurso sąlygas berods pirmasis traukinys turėjo būti pristatytas per 28 mėnesius. Juk ne atsitiktinai toks laiko tarpas - reikia sukonstruoti beveik nuo nulio, pagaminti ir išbandyti, sertifikuoti.
                      Net jeigu šiemet ir įvyktų naujas konkursas ir jis būtų sėkmingas, nauji traukiniai atsirastų ne anksčiau kaip po 2,5 metų.
                      Na taip, kad ilgai tai ilgai viskas trunka, bet palyginus važiuoti su traukiniu yra pigiau nei autobusu: vežėjas-Kautra į Klaipėdą 72,20Lt vežėjas-Klaipėdos autobusų parkas kaina: 64,60, o su- traukiniu 51,20Lt
                      Geležinkeliai valdo!

                      Comment


                        Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                        Na taip, kad ilgai tai ilgai viskas trunka, bet palyginus važiuoti su traukiniu yra pigiau nei autobusu: vežėjas-Kautra į Klaipėdą 72,20Lt vežėjas-Klaipėdos autobusų parkas kaina: 64,60, o su- traukiniu 51,20Lt
                        Vežėjas TOKS - 40 Lt. ir pigiau už traukinį

                        Jaunajam geležinkelių entuziastui praverstų pasiskaitinėti senesnius šios ir kitų temų puslapius, tada bus atsakyta į daugelį klausimų
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Vagonai nėra tokie seni, bet apie trečdaliui iš jų daugiau nei 20 metų. Kitiems irgi jau apie 18-20 metų.
                          Žiūrėjau vieno visiškai modernizuoto gamyklinę lentelę tarp laiptų, 1972 metų.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Nes tikrasis amžius tyliai nutylimas tokius vagonus priskiriant amžiaus grupei virš 20 metų...

                            Comment


                              Marcinkonys šeštadienį vakarinis traukinys atvykęs 17.07
                              spėkit kiek žmonių juo atvyko?

                              5 žmonės
                              ir koks skaičius žmonių išvyko? taip tiek pat, 5 žmonės

                              Comment


                                Aš manau, kad savaitgaliais visą laik mažiau žmonių.
                                Geležinkeliai valdo!

                                Comment


                                  Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                  Marcinkonys šeštadienį vakarinis traukinys atvykęs 17.07
                                  spėkit kiek žmonių juo atvyko?
                                  Atvaizdas

                                  5 žmonės
                                  ir koks skaičius žmonių išvyko? taip tiek pat, 5 žmonės
                                  Atvaizdas
                                  Ir tie patys penki išvyko, ir dar gal jie buvo railfan'ai?

                                  Comment


                                    Tai kam DR1A tampo?
                                    Pesas geriau paleistų.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Tai kam DR1A tampo?
                                      Pesas geriau paleistų.
                                      Gal iki Lentvario, Rūdiškių, Valkininkų, Varėnos daug važiuoja.
                                      Panašiai kaip Vilnius-Turmantas, tai nuo Visagino pratuštėja ryškiai traukinys, o iki tol būna apypilnis.

                                      Comment


                                        Vilnius - Turmantas, pesos tikrai netinka, nes keleivių srautas tikrai yra. Žmonės keliauja daugiausiai į darbus ir tie 3 vagonai tampomi tikrai nebereikalo. Savaitgaliais šis maršrutas kartais buna užpildytas bent 85% tikrai. Tam pačiam Turmante įlipa tikrai visada bent 10-15 žmonių.

                                        Comment


                                          Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                          Vilnius - Turmantas, pesos tikrai netinka, nes keleivių srautas tikrai yra. Žmonės keliauja daugiausiai į darbus ir tie 3 vagonai tampomi tikrai nebereikalo. Savaitgaliais šis maršrutas kartais buna užpildytas bent 85% tikrai. Tam pačiam Turmante įlipa tikrai visada bent 10-15 žmonių.
                                          Tai niekas ir nesako, kad reikia leisti PESA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X