Siemensui reikia reduktorių pakeisti/sukurti naują, tinkamą 160km/h. Pakankamai nesunku atrodo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po to išbandyti, serifikuoti, visą lokomotyvą sertifikuoti. Vis tiek ER20CF per galingas keleiviniams traukiniams, ypač tokiems, kokie dažniausiai važinėja pas mus - 3-5 vagonai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po to išbandyti, serifikuoti, visą lokomotyvą sertifikuoti. Vis tiek ER20CF per galingas keleiviniams traukiniams, ypač tokiems, kokie dažniausiai važinėja pas mus - 3-5 vagonai.
Comment
-
Jei Klaipėdos maršrutui bus nupirkti ar moduliniai, ar dyzeliniai traukiniai, šilumvežių reikės tik Kaliningrado tranzitui, maršrutui į Sankt Peterburgą ir vieno papildomo maršrutui į Klaipėdą švenčių dienomis ar remontuojant dyzelinį ar modulinį traukinį. Visiems šiems reikalams pakaks turimų TEP'ų, o labai prireikus, dar bus ir M62, 2M62 ar ER20 (prieš tai sertifikavus Rusijoje ir Baltarusijoje, kas, manau, anksčiau ar vėliau turės būti padaryta, nes 2M62 ne amžini).
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąO kokią jūsų nuomonė jūs norėtumet, kad tokie kokie dabar važinėja traukiniai važinėtų ar moduliniai ?
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąBet dar manau čia ilgai truks kol tuos traukinius nupirks arba jų visai nepirks nežinau.
O kokią jūsų nuomonė jūs norėtumet, kad tokie kokie dabar važinėja traukiniai važinėtų ar moduliniai ?
Net jeigu šiemet ir įvyktų naujas konkursas ir jis būtų sėkmingas, nauji traukiniai atsirastų ne anksčiau kaip po 2,5 metų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, truks ilgai. Vien pagal jau įvykusio konkurso sąlygas berods pirmasis traukinys turėjo būti pristatytas per 28 mėnesius. Juk ne atsitiktinai toks laiko tarpas - reikia sukonstruoti beveik nuo nulio, pagaminti ir išbandyti, sertifikuoti.
Net jeigu šiemet ir įvyktų naujas konkursas ir jis būtų sėkmingas, nauji traukiniai atsirastų ne anksčiau kaip po 2,5 metų.Geležinkeliai valdo!
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąNa taip, kad ilgai tai ilgai viskas trunka, bet palyginus važiuoti su traukiniu yra pigiau nei autobusu: vežėjas-Kautra į Klaipėdą 72,20Lt vežėjas-Klaipėdos autobusų parkas kaina: 64,60, o su- traukiniu 51,20Lt
Jaunajam geležinkelių entuziastui praverstų pasiskaitinėti senesnius šios ir kitų temų puslapius, tada bus atsakyta į daugelį klausimų
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVagonai nėra tokie seni, bet apie trečdaliui iš jų daugiau nei 20 metų. Kitiems irgi jau apie 18-20 metų.
Comment
-
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTai kam DR1A tampo?
Pesas geriau paleistų.
Panašiai kaip Vilnius-Turmantas, tai nuo Visagino pratuštėja ryškiai traukinys, o iki tol būna apypilnis.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąVilnius - Turmantas, pesos tikrai netinka, nes keleivių srautas tikrai yra. Žmonės keliauja daugiausiai į darbus ir tie 3 vagonai tampomi tikrai nebereikalo. Savaitgaliais šis maršrutas kartais buna užpildytas bent 85% tikrai. Tam pačiam Turmante įlipa tikrai visada bent 10-15 žmonių.
Comment
Comment