Slapti asmenys ryte pranešė, kad greitąjį traukinį temps M62 vietoj įprastų matytų TEP70 ar TEP70BS Nors oras ypatingai šlykštus fotografavimui lietus ir apsiniaukus diena, bet šiek tiek atvaizduoti išėjo.
1. M62K-1245 atvyksta į Šiaulių geležinkelio stotį su greituoju traukiniu Vilnius-Klaipėda. Šalia PESA620M-013, laukianti išvykimo signalo į Radviliškį.
2.
3. M62K-1245 išvyksta
4. Taip pat išvyko ir PESA620M-013 Radviliškin
Tai tiek šią lietingą ir tamsią dieną (2012-02-25)
Tai ką, taip išeina, kad tvarkaraštis Vilniaus - Klaipėdos traukiniams sudarytas taip, kad maks. 100 km/h važiuojantis traukinys į jį "sutilptų"? Vadinasi, jei maksimalus greitis būtų 120 km/h, tai tarp Vilniaus ir Klaipėdos įmanoma nuvažiuoti per maždaug 4 val su keliomis minutėmis, kai dabar tik per maždaug 4 val. 30 min.
Jei būtų išnaudojamos TEP'ų galimybės, tai ir dabar kelionės laiką būtų galima sutrumpinti. Tačiau visgi didžiausia kliūtis yra vienkelis. Dėl to tvarkaraštis ištempiamas.
Jei būtų išnaudojamos TEP'ų galimybės, tai ir dabar kelionės laiką būtų galima sutrumpinti. Tačiau visgi didžiausia kliūtis yra vienkelis. Dėl to tvarkaraštis ištempiamas.
Kažin, ar vienkelis keleiviniams traukiniams yra didelė kliūtis, nes keleviniai turi pirmenybę prieš krovininius, + Vilnius-Klaipėda turi pirmenybę prieš kitus keleivinius traukinius (problema nebent linijose N. Vilnia — Turmantas ir Radviliškis— Rokiškis, nes reikia derinti prasilenkimus).
Comment