Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
    Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau O kas be ko - visko ir as nezinau
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 21:51.

    Comment


      #22
      Naujų dengtųjų vagonų sąstatas Radviliškio stotyje:
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        3. Naujos platformos

        Norėjau paklausti, kodėl jos tokios įmantrios formos, o ne kaip senesnės?
        Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.10, 00:44.

        Comment


          #24
          Parašė RAW Rodyti pranešimą
          Ale su jumis neįdomu, maniau dar paspėliosit. O tai dėl platformų niekas info neturit?
          Forma idomi, taciau matomai ji yra atspari deformacijoms, todel gamyklos konstruktoriai ir pasirinko butent tokia. Beje, sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru, ant ju galima padeti net 4 20 pedu konteinerius. Siu vagonu numeracija prasideda 949..

          Comment


            #25
            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            ... sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru...
            Tada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?

            Comment


              #26
              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              Tada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?

              Tai kad, jei neklystu, keleivinių vagonų ilgis panašus.

              Comment


                #27
                Riedmenų vežimėliai sukinėjasi.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?

                  Comment


                    #29
                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
                    Be abejo skinejasi visu vagonu vezimeliai. Jie yra uzmauti ant storo strypo, tad galetu sukinetis ir aplinkui, jei ne stabdziu traukes.. Tad tikrai vezimeliai pasisuka tiek kiek reikia

                    Comment


                      #30
                      Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #31
                        9 октября на Литовскую ж.д. было отправлено 2 вагона "Литва" модели 61-4179.04
                        http://www.tvz.ru/?action=5&d=102008&m=10

                        Tie vagonai (modelis 61-4179) atrodo taip:
                        http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4179

                        Comment


                          #32
                          Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
                          Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.

                          Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".

                          Comment


                            #33
                            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
                            Galima aišku kokius nors vokiškus nupirkti, bet jeigu jie nėra sertifikuoti Rusijoje, tai toliau rytinės Lietuvos sienos juos gali ir neleisti.
                            Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
                            Lenkijoje. Bydgošč mieste.

                            Comment


                              #34
                              Bet yra nauja vagonu serija 61-4440
                              http://www.tvz.ru/?action=55&v=7
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                #35
                                Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
                                Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.

                                Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
                                O kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?

                                Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Bet yra nauja vagonu serija 61-4440
                                  http://www.tvz.ru/?action=55&v=7
                                  Atrodo gražiai.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                    O kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?

                                    Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.
                                    Na, dėmesį reiktų atkreipti į sėdynių ir gultų apmušalus ir šviestuvų kabinimą koridoriuje.

                                    Taip pat nekoks įspūdis iš kelionės naujaisiais "sėdimaisiais" vagonais traukinyje Klaipėda - Vilnius. Krėslų plastikas jau vietomis aptrupėjęs, kai kurios metalinės grindų detalės surudyjusios. Vargu ar tai eksploatacijos rezultatas, kadangi vagonai santykinai neseniai eksploatuojami.

                                    Žinoma, nėra viskas taip blogai, kaip čia gali atrodyti, bet vis tik iš naujo produkto norėtų tikėtis mažiau trūkumų.

                                    Comment


                                      #38
                                      O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
                                        Man atrodo,kad šituo maršrutu važinėja kapitaliai suremontuoti vagonai

                                        Comment


                                          #40
                                          AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia 18 vnt. keleivinių vagonų ir 4 vnt. vežimėlių KVZ-CNII-1M pardavimo viešą aukcioną.
                                          www.litrail.lt
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X