Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Seemann Rodyti pranešimą
    Gerb. kolegos,

    Gal kartais kas nors iš Jūsų turite arba žinote, kur galima būtų rasti firminio traukinio "Lietuva" (Nr.5/6, Vilnius-Maskva) vagonų nuotraukas su dažymo schema iki 1990 metų? Spalvas daugmaž žinau, ko reikia labiausiai - kad nuotraukoje aiškiai matytųsi užrašo "Lietuva" šriftas, tad tinka ir nespalvotos nuotraukos. Norėčiau padaryti "Ammendorf" ZMV H0 mastelio vagono "konversiją". Ačiū.
    Prieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 20:53.

    Comment


      O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
        Galima.

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
          Krovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.

          Comment


            Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Prieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
              http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=397

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
                Važiavo vieni ar su priedangos vagonais?

                Comment


                  Neatkreipiau dėmesio.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
                    Tarp Kazlų Rūdos ir Garliavos ant 1435 mm bėgių buvo rusiškų LG vagonų, skirtų skaldai vežti ir berti (choperių, dozatorių?). Tarpusavyje jie sukabinti rusiškomis sankabomis. Kaip yra galuose, nepastebėjau... Kitą kartą važiuodamas iš Kauno į Kalzų Rūdą jų nemačiau, matyt jie buvo kažkur tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės.

                    Comment


                      Vilniuje, dviašė platforma.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Krovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.
                        O gal kas zinote kaip saltojo karo metais buvo vezama technika i Varsuvos bloko salis?

                        Comment


                          Taip ir buvo vežama - perkraunant.

                          Comment


                            O kur buvo perkrovimo terminalai - Brestas,Gardinas, Uzgorodas?

                            Comment


                              Konkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Konkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.
                                Gal galima detaliau? Nes ir nuo pasaliniu akiu gi reikejo tokius vaizdelius saugot, kaip pvz 1979m ivedant i Cekoslovakija oro desantinius dalinius arba astuntojo desimtmecio pradzioj ultramodernius tuomet T-80 i VDR

                                Comment


                                  Visų karinių krovinių nereikėjo saugoti nuo pašalinių. Aišku, tais koridoriais, kuriais vyko intensyvus keleivinis susisiekimas su Vakarų Europos šalimis, svarbių karinių krovinių neveždavo. ČP atveju nusispjaut ant pašalinių. Aišku, karinės perkrovimo stotys galėjo būti įrengtos nuošaliau.

                                  Comment


                                    TSRS - Lenkijos buvo 10 geležinkelio sienos kirtimo punktų.
                                    https://ru.wikipedia.org/wiki/Польск...BE.D0.B4.D1.8B
                                    Lenkiškai daugiau info.
                                    https://pl.wikipedia.org/wiki/Granic...Bcia_graniczne


                                    Taip pat kariniams pervežimams buvo pritaikyta kelto linija Klaipėda - Mukranas.
                                    Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.02, 09:42.

                                    Comment


                                      Jau aisku nukrypsim i OFFtopic, o tarkim reikalui esant galejo buti panaudota Mockavos - Suvalku linija. As nezinau kiek tiesos, bet kaip 1981 metais Lenkijoje buvo planuojama ivesti kariuomene sudarusmint liaudies priesu, tuomet vyko parengiamieji darbai "priimti technika". Cia mano kaimynas masinistu dirbes pasakojo, kad vaziavo tada keli ukiniai traukiniai iki Mockavos.

                                      O TSRS laikais ar buvo panasiu dar pasienio liniju kaip LTSR Suvalkai - Mockava?

                                      Ir dar klausimelis ar buvo koks aplamai judejimas iki Mockavos TSRS laikais?

                                      Comment


                                        Taigi aukščiau pateikiau visus TSRS - Lenkijos geležinkelio perėjimo punktus. Mockavos ten nėra.
                                        Šeštokų - Suvalkų linija atidaryta 1992 metais.

                                        Comment


                                          Reikia kelti šitą diskusiją į temą apie Alytaus - Šeštokų - Suvalkų liniją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X