Parašė Seemann
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 20:53.
-
O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKrovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.
Comment
-
TSRS - Lenkijos buvo 10 geležinkelio sienos kirtimo punktų.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Польск...BE.D0.B4.D1.8B
Lenkiškai daugiau info.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Granic...Bcia_graniczne
Taip pat kariniams pervežimams buvo pritaikyta kelto linija Klaipėda - Mukranas.Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.02, 09:42.
Comment
-
Jau aisku nukrypsim i OFFtopic, o tarkim reikalui esant galejo buti panaudota Mockavos - Suvalku linija. As nezinau kiek tiesos, bet kaip 1981 metais Lenkijoje buvo planuojama ivesti kariuomene sudarusmint liaudies priesu, tuomet vyko parengiamieji darbai "priimti technika". Cia mano kaimynas masinistu dirbes pasakojo, kad vaziavo tada keli ukiniai traukiniai iki Mockavos.
O TSRS laikais ar buvo panasiu dar pasienio liniju kaip LTSR Suvalkai - Mockava?
Ir dar klausimelis ar buvo koks aplamai judejimas iki Mockavos TSRS laikais?
Comment
Comment