Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl Dailydkos disertacijoje esančių duomenų negarantuoju. Aš ją tik perverčiau, galiu supainioti su kažkokia kita monografija, kurių ne vieną teko pavartyti. Kažkur tikrai mačiau bendrus duomenis apie keleivinius vagonus. Dailydkos disertacija yra Vrublevskių MA bibliotekoje, Mažvydo turi būti tikrai, nes ten pateikti privaloma.

    Comment


      LG skelbia, kad nuo liepos 3 mėn. žada išnuomoti du keleivinius vagonus, viena kupė, vieną sėdimą. Kam? Kas nuomosis? Kokiu tikslu? Kur važinės?

      Comment


        Jau gal kaip restoranas naudojamas.



        Comment


          Ar čia jau naujas LG logotipas?




          Comment


            Vagonas tikriausiai "Transachemos" nuosavybė. LG raidės tik formalus priskyrimas šalies geležinkelio infrastruktūrai, kurioje vagonas prirašytas. Tikriausiai Gaižiūnų stotyje.

            Comment


              2012 metų BELARUSKALI ir 2020 metų БЕЛАРУСЬКАЛИЙ.



              Comment


                Kroviniai į VMG grupės gamyklą N. Akmenėje pradėti gabenti geležinkeliu.

                Click image for larger version

Name:	VMG vagonai.jpg
Views:	348
Size:	393,2 kB
ID:	1851232


                Šiemet tarptautinės investicinės VMG grupės Naujojoje Akmenėje atidaryta viena didžiausių Europoje medienos drožlių plokščių gamykla pradėjo reguliarų krovinių gabenimą geležinkeliu. VMG grupė į nuosavą riedmenų parką yra investavusi 1,2 mln. eurų.
                „Geležinkelio linija mums leidžia vienu metu pervežti didesnį krovinių svorį ir gerokai palengvina logistikos planavimo procesus. Be to, tai gerokai draugiškesnis aplinkai krovinių gabenimo būdas nei kelių transportas. Tai atitinka mūsų principinę poziciją visą grupės veiklą orientuoti į tvarius sprendimus.“, – sako E. Mockus.

                Pirmieji konteineriai iš VMG gamyklos teritorijos išvyko praėjusios savaitės pabaigoje. Medžio drožlių plokščių gamybai reikalingos žaliavos pirmosios partijos pristatymas suplanuotas jau šią savaitę.

                Krovinių gabenimas geležinkeliu į ir iš Akmenės gamyklos vyks reguliariai. Įmonėje suplanuota aptarnauti virš tūkstančio vagonų per mėnesį.

                Į gamyklą VMG riedmenimis bus gabenama gamybai reikalinga žaliava, medžio drožlės bei speciali derva, o iš gamyklos geležinkelio atšaka bus vežama čia pagaminta produkcija - medienos drožlių plokštės.
                https://vmg.eu/naujienos/kroviniai-i...lezinkeliu/125

                Comment


                  Vagonas-restoranas ir vagonas-baras būtų esminis privalumas. Bet kiek suprantu tai uždrausta Įstatymais.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Vagonas-restoranas ir vagonas-baras būtų esminis privalumas. Bet kiek suprantu tai uždrausta Įstatymais.
                    Kava ir sosiskos ?

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Kava ir sosiskos ?
                      Tik tiek? O bandelės? O sausainiai prie arbatos?

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą


                        Tik tiek? O bandelės? O sausainiai prie arbatos?
                        Sausainį ir kavos duoda Lux Express.
                        Reik normaliai, kad įpiltų alaus/viskio. Dabar uždrausta, nes "kovojama su alkoholizmu visuomenėje". Lyg visi priklausomi keliautų tik traukiniais, o ne iš "bobučių" įsigytų padvaluose.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Sausainį ir kavos duoda Lux Express.
                          Reik normaliai, kad įpiltų alaus/viskio. Dabar uždrausta, nes "kovojama su alkoholizmu visuomenėje". Lyg visi priklausomi keliautų tik traukiniais, o ne iš "bobučių" įsigytų padvaluose.
                          O gal kas nors žinote, koks konkrečiai draudimas veikia alkoholiui traukiniuose/autobusuose? Ar tikrai tai draudžiama?
                          Juk vagonas restoranas būtų tarsi kavinė, o kavinės gali alkoholiu prekiauti neribotai visą parą.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą

                            O gal kas nors žinote, koks konkrečiai draudimas veikia alkoholiui traukiniuose/autobusuose? Ar tikrai tai draudžiama?
                            Juk vagonas restoranas būtų tarsi kavinė, o kavinės gali alkoholiu prekiauti neribotai visą parą.
                            Nera draudžiama, iš Alkoholio kontrolės įstatymo 18 str:

                            1. Lietuvos Respublikoje prekiauti leidžiama:
                            1) alkoholiniais gėrimais – [...] tarptautinio susisiekimo traukiniuose, siaurojo geležinkelio traukiniuose ir laivuose, kuriuose yra atskirai įrengtos viešojo maitinimo vietos, orlaiviuose, vežančiuose keleivius tarptautiniais maršrutais...
                            Bet kai tarptautinio susisiekimo traukinių nelabai yra tai praktiškai nelabai ir galima.

                            Comment


                              Įdomu tai, kad Anykščių siauruke gerti galima, o pvz. maršrute Vilnius-Kaunas jau ne.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Įdomu tai, kad Anykščių siauruke gerti galima, o pvz. maršrute Vilnius-Kaunas jau ne.
                                Siaurukas yra pramoga, o ne susisiekimas, todėl ir galima. Panašiai kaip lėktuve ar kelte.
                                Flickr

                                Comment


                                  Geriau uždirbti keletu eurų mažiau, nei valdyti konfliktines situacijas su išgėrusiais agresyviais keleiviais.

                                  Comment


                                    ignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.

                                    Tas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.

                                    Kažkokia nesąmonė, kad važiuodamas tarp Vilniaus ir Kauno tarptautiniame maršrute Vilnius–Varšuva alkoholį gali nusipirkti ir vartoti (jeigu traukinyje būtų viešojo maitinimo vieta), o maršrute Vilnius–Klaipėda negali.

                                    Reikėtų pakeisti įstatymą, paliekant žodį „traukiniuose“, bet išbraukiant žodį „tarptautiniuose“.

                                    ​​
                                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                    Geriau uždirbti keletu eurų mažiau, nei valdyti konfliktines situacijas su išgėrusiais agresyviais keleiviais.
                                    Man atrodo, kad geriausias kelias – uždėti alkoholio pardavimo limitą vienam žmogui (pvz. LTG vidaus taisyklėse). Civilizuoti žmonės galės ramiai išgerti 1-2 bokalus alaus ar porą taurių vyno ar kokio prabangesnio gėrimo, o pijokaujančios chebros net nesirinks traukinio dėl tokių apribojimų.

                                    Valstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.

                                    Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                      Tas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.
                                      Man regis kad senesnėje suvestinėje išvis nestacionarios prekybos vietos neminimos. Bet kad konceptas iš sovietmečio atėjęs tai tikrai tikėtina.

                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                      Valstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.

                                      Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.
                                      Kažkokį bistro tai naujuose traukiniuose turės, bet tik pilnai elektriniuose, kurie tik Lietuvos teritorijoje realistiškai važinės (iki Baltarusija apsivalys).

                                      Pats tai ne fanas alkoholio, bet atnaujinti įstatymą vertėtų, nemanau kad kažkas labai bijo kad LTG girdyklomis traukinius pavers.

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                        ignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.
                                        Traukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?

                                        O kas dėl alkoholio - rodos iki 2005 metų (tiksliai nepamenu), kol neuždraudė vartoti alkoholį viešose vietose, traukinyje tikrai ne po vieną (savo atsinešto) alaus išlenkdavom - leisdavo. Vėliau pradėjo draust.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          Traukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?
                                          Kiek pamenu, vakariniame Vinius - Klaipėda tikrai buvo, bet apie 1995 metus.
                                          Naktiniame irgi buvo,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X