dyzelinio traukinio D1 vidaus degimo variklis, is kitos puses jungiasi su pavaru deze, montuojami sie mazgai ant vezimelio. is riedmens demontuojama pakelus visa vagona dviem kranais.
Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Manau, prasta bus galima vadint situaciją, kai kažkas Vilniuje pamatys išvykstantį keleivinį traukinį Vilnius-Klaipėda su šilumvežiu M62 priekyje. Tad stebėkime...
Žinoma, nekalbu apie atvejį, jei M62 turėtų TEPą pakeisti kelyje. Su "kaliningradiniais" keleiviniais traukiniais dažniau matau M62. Tarp Vilniaus ir Nesterovo jie su grafiku susidoroja, maršrute Vilnius-Klaipėda tikriausiai nesusidorotų.
P.S.: naktį iš kovo 23 į 24 d. keleivinį traukinį Charkovas-Gomelis-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą tempė TEP70. Kaip matyti, TEPų dar ištenkama ne tik Klaipėdos, bet ir Kaliningrado krypčiai.
Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.24, 16:31.
Priežastis: Papildymas apie pastebėjimą po žinutės parašymo.
Sveiki, gal kas nors galite paaiskinti kodel TEP70 sunaudoja maziau degalu negu TEP60? TEP70 yra galingesnis tai turetu daugiau sunaudoti, bet yra kitaip, nesuprantu kodel...
Nebūtinai nuo galingumo priklauso apetitas kurui. Su automobiliais taip pat. Skiriasi varikliai. Tep 70 naujesni įdėti. O projektuojant naujus variklius galvojama kaip sutaupyti kuro.
Tai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.
Su M62 nevykdys grafiku tarptautiniams, o uz tai gresia didziules baudos. Kiek girdejau, grafiku vykdymas labai sugrieztintas berods nuo naujo tvarkarascio.
Nuo Vilniaus iki Nesterovo vidutinis greitis apie 75-80 km/h. M62 laisvai temps.
Comment