Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek 2M62 (ir kokie numeriai) šiuo metu yra latviams išnuomoti?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Lėčiau negalima, reikia dar greičiau, dabar dalis renkasi būtent autobusus (visų pirma tarp Vilniaus ir Klaipėdos), dėl valanda ilgesnės kelionės.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Combat Rodyti pranešimą
          Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu.
          Tai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis. O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.

          Comment


            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            Tai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis. O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.
            Ir pamatysim, kad pigiausia keleivinius tampyti su 2M62UM.

            Comment


              Tai nachren tu Siemensu reikejo? Vel gera bizniuka prasuko. Gal todel latviai neperka nauju lokomotyvu? Net nemodernizuoja...
              Paskutinis taisė Al1; 2010.02.19, 00:19.

              Comment


                ER20 mažiausios kuro sąnaudos, kaip ir.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Kiek 2M62 (ir kokie numeriai) šiuo metu yra latviams išnuomoti?
                  kiek zinau tik vienas 2m62 1093
                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                  Comment


                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                    kiek zinau tik vienas 2m62 1093
                    Jo vienintelis 2M62-1093 sekmingai važinėja Latvijoj

                    Comment


                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                      Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
                      M62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabinti

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai nachren tu Siemensu reikejo? Vel gera bizniuka prasuko. Gal todel latviai neperka nauju lokomotyvu? Net nemodernizuoja...
                        Latviai dabar intensyviai remotorizuoja

                        Comment


                          Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                          M62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabinti
                          Tai kad jie nevisada islaiko ir tranzitiniu traukiniu grafika, nors jis daug maziau itemptas nei Vilnius-Klaipeda. Kazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.

                          Comment


                            Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                            Latviai dabar intensyviai remotorizuoja
                            Ką remotorizuoja? Iki šiol teko skaityti ir matyti tik dviejų nuotraukas: 2M62UC, modernizuoto Vilniuje su CAT varikliu (tik 16 cilindrų) ir 2M62UP su D49 šeimos varilkiu, Poltavoje modernizuotu.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Kazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.
                              Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.

                              Comment


                                Neįprasta keleivinio traukinio sąstato sudėtis: šilumvežis ST44, neveikiantis elektrovežis ir keturi keleiviniai vagonai. Traukinys važiuoja Lenkijoje, neelektrifikuotu geležinkeliu, matyti pakeltas semaforas.

                                http://www.youtube.com/watch?v=NvIBO...eature=related

                                Comment


                                  Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.

                                  Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.

                                  Comment


                                    Tai kad islaiko. Ir neretai.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.
                                      na dabar 2m62k/m62k is vis i latvija uzdrausta ivaziuoti, mat
                                      latvijos gelezinkeliu inspekcija prisikabino prie raideles K ir reikalauja
                                      sertifikatu. (buvo kazkada tokia beda ir su 2m62m). Beje 2m62k Daugpilyje
                                      inspektoriai buvo linke Radviliskio 2m62k arestuoti
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai kad islaiko. Ir neretai.
                                        Prisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.

                                        Comment


                                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                          Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.

                                          Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
                                          Ne lokomotyve esmė, o kelio greičio apribojimuose ir grafikų sudaryme. TEP'ai patemptų ir 20 vagonų, o jų konstrukcinis greitis 160 km/h. O turint omenyje, kad šis traukinys būna ne daugiau 12 vagonų, tai TEP70 turi susidoroti su juo nesunkiai, net jei leidžiamas greitis būtų 160 km/h. Vagonų konstrukcinis greitis yra 140 arba 120 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X