Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
    Keleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eisme

    Comment


      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
      Keleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eisme
      O kuo juos brangiau eksploatuot?
      BS'as manau ryja daug daugiau

      Comment


        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
        O kuo juos brangiau eksploatuot?
        BS'as manau ryja daug daugiau
        esme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.

        Comment


          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
          esme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.
          Be to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti

          Comment


            Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
            Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
            Nepyk, bet man juokingi tokie pasisakymai... Tai žinoma, savaime aišku, kad įdomu visiems kurie skaito šitą forumą, o kam neįdomu tas neskaito Kuo detaliau ir smulkiau tuo įdomiau, rašykit viską ką žinot

            Comment


              Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
              Be to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
              Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
                tai kad vienas is sutuoktiniu nenori tureti savo lokomotyvu turbut jus busite nustebinti jeigu suzinosite, kad pavyzdziui kroviniu vezimo direkcijai priklausancius manverinius lokomotyvus nuomoja stotys (kurios beje irgi priklauso tai paciai direkcijai), skaciuojamos kainos ir pateikiamos saskaitos. aisku tie atsiskaitymai yra virtualus, taciau nuomos savoka egzistuoja.

                Comment


                  Virtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
                    Et, gal baikim... ER20CF nėra labai nusisekęs pirkinys, net ir krovininiam eisme negalima efektyviai panaudoti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Virtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...
                      na cia kas kito negu pasauliniai bankai, bet dalis tiesos yra

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
                        apie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.

                        Comment


                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                          apie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.
                          Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
                          M62-59,35 Lt/val
                          M62K-51,05 Lt/val
                          2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
                          2M62K-113,36 Lt/val
                          2M62M-198,30 Lt/val
                          TEM2-39,63 Lt/val
                          ČME3-36,42 Lt/val
                          ČME3M-73,42 Lt/val

                          Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
                          TEP60-380,98 Lt/val
                          TEP70-357,90 Lt/val
                          TEP70BS-380,93 Lt/val
                          ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

                          Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
                          Paskutinis taisė Technarius LT-1; 2010.02.18, 15:51.

                          Comment


                            Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                            Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
                            Žinoma, kad normalus dalykas. Pavyzdys galėtų būti Maxima ar Ermitažas parduotuvių ploto nuoma iš Akropolio bendrovės. Nors savininkas tai tas pats, bet tai nereiškia kad dukterinės įmonės gauna paslaugas už dyką.

                            Comment


                              Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                              Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
                              M62-59,35 Lt/val
                              M62K-51,05 Lt/val
                              2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
                              2M62K-113,36 Lt/val
                              2M62M-198,30 Lt/val
                              TEM2-39,63 Lt/val
                              ČME3-36,42 Lt/val
                              ČME3M-73,42 Lt/val

                              Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
                              TEP60-380,98 Lt/val
                              TEP70-357,90 Lt/val
                              TEP70BS-380,93 Lt/val
                              ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

                              Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
                              Kodėl taip skiriasi prekinių ir keleivinių kainos? Čia prekinių kainos be sąstato ir kaip supratau be brigados?
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 17:13.

                              Comment


                                Maža smulkmena, kad Keleivių vežimo direkcija nėra „dukterinė įmonė“ Lietuvos Geležinkeliams ir neturi atskiro juridinio asmens statuso, o UAB „Maxima LT“ ir UAB „Ermitažas“ yra atskiros bendrovės su 100% akcijų paketu VP Market rankose. Kai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.

                                O reorganizacijai pats laikas. Kai keleivių pervežimu rūpinsis dedikuota įmonė, galbūt nebebus tokių žavingų pavyzdžių, kaip stočių peronų remontai Tauragėje, Joniškyje, Dotnuvoje ir kitose keleivinių traukinių nelankomose vietose ir kitoks neefektyvus pinigų taškymas per „vidinius atsiskaitymus“, ženkliai prisidedantis prie tų deklaruojamų šimtų milijonų litų nuostolių.

                                Comment


                                  Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
                                  M62-59,35 Lt/val
                                  M62K-51,05 Lt/val
                                  2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
                                  2M62K-113,36 Lt/val
                                  2M62M-198,30 Lt/val
                                  TEM2-39,63 Lt/val
                                  ČME3-36,42 Lt/val
                                  ČME3M-73,42 Lt/val

                                  Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
                                  TEP60-380,98 Lt/val
                                  TEP70-357,90 Lt/val
                                  TEP70BS-380,93 Lt/val
                                  ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

                                  Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
                                  Gal ir neblogai būtų prasilėkt...

                                  Comment


                                    Vo vo, aš norėčiau TEp60 ir Siemens išsinuomuoti , garantuotai neduotų

                                    Comment


                                      Nuoma pateisinama ir netgi daug kur reikalinga, bet keista kai daug kas paveldeta is sovietiniu laiku, o dabar kazkaip idomiai padalinta.

                                      Comment


                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        Kai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.
                                        Aš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt. O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                          Aš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt. O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.
                                          O kadangi turtas valstybinis, tai tuos TEPus, kurie tikrai netampo krovininių sąstatų, galima užuot plovus pinigus per dvigubą trigubą keturgubą buhalteriją elementariausiai perduoti keleiviniams pervežimams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X