Priprasti nesunku. Kuo labiau vartoji rusų kalbą, tuo labiau ji tobulėja. Sykį išmokus, skirtingai nuo anglų, ji nebepasimiršta, o jei ir prisimiršta, tai labai lengvai atsigauna pradėjus ją vartoti.
Labai gera yra paieškos sistema www.yandex.ru Jei man ko nors geležinkelietiško reikia, net nesivarginu ieškoti lietuvių kaboje – suvedu raktinius žodžius minėtoje ieškyklėje ir greitai gaunu ko reikia. Taigi, jei yra rusų kalbos pagrindai, nesikuklink. Dar gali pasinaudoti labai man patikusiu žodynu štai čia http://www.rulit.lt
jūs galėsit tai padaryt, juk iš mūsų gaunat, kitaip vobšče nieko nežinotumėt vėl sakys, kad pešamės
vat tas issireiskimas "kitaip vobšče nieko nežinotumėt" man skamba kazkaip vaikiskai...as tiesiog norejau pasakyti, kad turbut forumo dalyviams nelabai idomu zinoti kiekvieno silumvezio gedimu aprasyma...
vat tas issireiskimas "kitaip vobšče nieko nežinotumėt" man skamba kazkaip vaikiskai...as tiesiog norejau pasakyti, kad turbut forumo dalyviams nelabai idomu zinoti kiekvieno silumvezio gedimu aprasyma...
Tamstos, nesipykit dėl tokių menkniekių. Tema juk apie traukos riedmenis, o šiame forume tikrai yra ne vienas bent kiek besidomintis traukiniais (pvz., John). Jei sugedo TEP70, tai pakankamai svarbi naujiena kukliame LG keleivių vežimo pasaulėlyje. Kiek gi tų TEP70 turi LG? Vos kelis. Tiesą pasakius, man visai įdomu sužinoti, kas darosi su LG turimais šilumvežiais. O priėjimą prie tiesioginių informacijos šaltinių šia tema turi tikrai ne visi. Taigi, jei kažkas turi bent kiek aktualios informacijos, susijusios su tema, man ir, ko gero, daugeliui kitų yra tikrai įdomu paskaitinėti, kas vyksta. Jei kažkam tai neįdomu, juk nebūtina visko skaityti, ar ne?
nu tai as ir siuliau gerbiamam Technariui talpinti cia paros suvestines
kas liecia TEP'u - pakankamai patikimos masinos.. na jeigu is tikruju kam nors idomu, tai siuo metu ir keturiu turimu TEP70, du stovi sugede.. visi BS'ai ir TEP60 vazineja
nu tai as ir siuliau gerbiamam Technariui talpinti cia paros suvestines
kas liecia TEP'u - pakankamai patikimos masinos.. na jeigu is tikruju kam nors idomu, tai siuo metu ir keturiu turimu TEP70, du stovi sugede.. visi BS'ai ir TEP60 vazineja
kas liecia TEP'u - pakankamai patikimos masinos.. na jeigu is tikruju kam nors idomu, tai siuo metu ir keturiu turimu TEP70, du stovi sugede.. visi BS'ai ir TEP60 vazineja
/\ Tikrai patikimos mašinos, jei iš keturių TEP70 tik du sugedę
Šiaip išties TEP70 yra patikimesni nei TEP70BS. Gerbiamas kolega iš VLRD neleis sumeluot, nors dabar ir stovi 2 iš 4 TEP70, bet buvo laikai kai 3 iš 4 BS stovėjo ir ne po vieną mėnesį, vienas iš BS'u remonte yra man rodos beveik pusę metų prastovėjęs. Tiek mums tiek VLRD teko bendraut su gamyklos atstovais iš Kolomnos ir paaiškėjo, kad beveik visi TEP70BS iki 50to numerio (ar iki 80 tiksliai nepamenu) turi didelių problemų su pagalbiniais generatoriais, dėl ko šilumvežio prastova remonte būna žiauriai didelė, nes generatorius reikia vežti garantiniam remontui net už Uralo (gamyklos pavadinimo neatsimenu).
Sveiki ,norejau pasidometi apie lokomotyvu stabdziu sistemos svirtine pavara reikia nubraizyti pora brezineliu ,bet nzn sios sistemos matmenu koki buna?Gal galite padeti?.Aciu
Šiaip išties TEP70 yra patikimesni nei TEP70BS. Gerbiamas kolega iš VLRD neleis sumeluot, nors dabar ir stovi 2 iš 4 TEP70, bet buvo laikai kai 3 iš 4 BS stovėjo ir ne po vieną mėnesį, vienas iš BS'u remonte yra man rodos beveik pusę metų prastovėjęs. Tiek mums tiek VLRD teko bendraut su gamyklos atstovais iš Kolomnos ir paaiškėjo, kad beveik visi TEP70BS iki 50to numerio (ar iki 80 tiksliai nepamenu) turi didelių problemų su pagalbiniais generatoriais, dėl ko šilumvežio prastova remonte būna žiauriai didelė, nes generatorius reikia vežti garantiniam remontui net už Uralo (gamyklos pavadinimo neatsimenu).
faktiskai pritariu, tik galima aisku ir LT suremontuot, kas ir buvo padaryta vienam is BS'u . o gamykla vadinasi ООО "Электротяжмаш-Привод", Lysva, Rusija.
Sveiki ,norejau pasidometi apie lokomotyvu stabdziu sistemos svirtine pavara reikia nubraizyti pora brezineliu ,bet nzn sios sistemos matmenu koki buna?Gal galite padeti?.Aciu
Atsakymą, manau, rasi ten:
1. P.Vileišio geležinkelio transporto fakulteto biblioteka. Adresas: Tauro g. 20/7;
2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ techninės informacijos centras. Adresas: Mindaugo g. 12/14, 03603 Vilnius. Tel.: (8~5) 269 2036; faksas: (8~5) 269 2064. Tik nežinau, ar ta techninė biblioteka yra prieinama platesniam interesantų ratui; senai nesinaudojau. Gali būti, kad teks susirasti pažįstamų AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinėje direkcijoje.
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment