Parašė sleader
Rodyti pranešimą
sutinku, pasitaiko rimtu gedimu ir iskarto po remonto, bet VLRD nepriekaistingai vykdo visus isipareigojimus ir tuos gedimus salina pakankamai operatyviai.. juk siame skyriuje kalbame apie atsakomybes paskirstima (griztant prie 0993 gaisra), tai siuo atveju ivyko paprastas dalykas - kaltas del to kad nesinori niekam normaliai isigylinti i problema, o jei isgylinsi tai paaiskes kad VLRD juk nekalta... o kadangi nera kitos imones ant kurios pakabinti kalte galima taip ir daroma. Sorry, vel grizau prie senos temos...
tai va griztant prie gedimu ir ju atsiradimo priezastis - pvz. musu kaimynai baltarusai savo TEP60 i TP-3 atvaro kas 8000 km, pas mus kas 12000 km, 2M62K kas 10000 km, pas mus kas 15000 km, analogiskai su visais kitais lokomotyvais. juokingiausia kad silumveziai 2M62, 2M62K, 2M62M turi visiskai identiska vaziuokle, t.y. traukos varikliai, asiraciai ir t.t., taciau ju tarpremonties ridos pvz. tarp gretimu TP-3 yra 12000, 15000 ir 17500 km, kalbant apie ER-1 atlikima ridos skiriasi nuo 60000 km iki beveik 90000 km
Comment