Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Hm gaisro priezastis VLRD darbas.... jie keite kazka aukstos itampos kameroje....... ir pirma kelione parode kaip atliktas darbas.... Tai jau tikrai kad neatstatines.... brigada nenukentejo, bet prisiuoste smalkiu kapitaliai
    Svarbiausia visi gyvi.
    Dabar turbut dar viena SIEMENS'a keleiviniam darbui paims
    Bet dar vienu TEP60 maziau
    Galetu ji neberemontave palikt atminciai, galbut busimam muziejui.

    Comment


      Muziejui reikia palikti važiuojantį ir neiškanibalizuotą, tokia galimybė yra.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
        Hm gaisro priezastis VLRD darbas.... jie keite kazka aukstos itampos kameroje....... ir pirma kelione parode kaip atliktas darbas.... Tai jau tikrai kad neatstatines.... brigada nenukentejo, bet prisiuoste smalkiu kapitaliai
        Pirminiais duomenimis didžiausiais įtarimų šelšėlis krenta būtent į UAB "Vilniaus lokomotyvų remonto depas" "specialistų" darbelį. Lokomotyvui TEP60-0993 buvo atliekamas neplaninis remontas, kurio metu buvo pakeistas reversorius (krypties keitiklis). Ir sprendžiant pagal lokomotyvo apdegimą, būtent šis, jų keistas įrenginys ir buvo gaisro židiniu.

        Comment


          Parašė _Bead_ Rodyti pranešimą
          Degė traukinys „Kaliningradas-Maskva“
          http://www.lrytas.lt/-12535149481253...das-maskva.htm
          nuotraukoje tai lietuviski vagonai... blin, dar butu kelininku drezinos foto ideje, nors prikolas butu...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Pirminiais duomenimis, tiksliau gandais kaip visada viskas krenta ant VLRD, taciau butent tie mazgai kuriuos remontavo VLRD zmones net ir po gaisro yra idealios bukles... pries pat kelione silumveziui buvo atliktas TP-2, apie ka padarytas atitinkamas irasas bortniame zurnale, LT-1 saltkalvis-elektrikas tyrimo metu patvirtino, kad po neplaninio remonto atlikimo apziurejes AIK patvirtino, kad reversorius yra tvarkingas. LT-1 vadovybe dabar bando visom jegom itikinti komisija, kad uzsiliepsnojimas ivyko del "nepajungto" ETV kabelio, taciau jo antgalis yra idealios bukles ir nera gaisro atsiradimo priezastis..bet grizatant prie TP-2, kur ziurejo visi? kaip visada ju bedos o ir Daugpilio ER-3 metu galimai nekokybiskas remontas turejo ir tik tai turejo itakos. taciau ka dabar pripaisysi DLRR? lygiai nieko, todel savaime aisku patogiausia eilini karta viska nuversti "uz tvoros"...stai tokie reikalai
            Paskutinis taisė VLRD-1; 2009.09.23, 17:42.

            Comment


              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
              Pirminiais duomenimis, tiksliau gandais kaip visada viskas krenta ant VLRD, taciau butent tie mazgai kuriuos remontavo VLRD zmones net ir po gaisro yra idealios bukles... pries pat kelione silumveziui buvo atliktas TP-2, apie ka padarytas atitinkamas irasas bortniame zurnale, LT-1 saltkalvis-elektrikas tyrimo metu patvirtino, kad po neplaninio remonto atlikimo apziurejes AIK patvirtino, kad reversorius yra tvarkingas. LT-1 vadovybe dabar bando visom jegom itikinti komisija, kad uzsiliepsnojimas ivyko del "nepajungto" ETV kabelio, taciau jo antgalis yra idealios bukles ir nera gaisro atsiradimo priezastis..bet grizatant prie TP-2, kur ziurejo visi? kaip visada ju bedos o ir Daugpilio ER-3 metu galimai nekokybiskas remontas turejo ir tik tai turejo itakos. taciau ka dabar pripaisysi DLRR? lygiai nieko, todel savaime aisku patogiausia eilini karta viska nuversti "uz tvoros"...stai tokie reikalai

              O ka blogai padare broliai latviai ir kokia tai galejo tureti itaka vakaryksciam gaisrui? Man idomui kaip inzinieriui.
              Siaip apie ju remonto kokybe po visa buvusia TSRS sklando nekokie gandai...

              Comment


                Nors DLRR ir remontuoja ne itin kokybiškai, tačiau po jų remonto lokomotyvas TEP60-0993 tampė sąstatukus ne vieną mėnesį, o kai šiam lokomotyve pasikrapštė VLRD "specialistai", šilumvežiukas nesugebėjo net sparnų išskleisti........ supleškėjo nuvažiavęs vos 3 km.
                Po UAB "VLRD" chebrytės pasikrapštymo lokomotyvuose, mašinistai kratosi imti šį lokomotyvą kelionėn, kadangi žino, kad egzistuoja 95 proc. nuotykių tikimybė kelionės metu.
                Kol UAB "VLRD" nepakeis sovietinio mastymo principų ir požiūrio į paslaugų teikimo kokybę, dar supleškės ne vienas lokomotyvas.

                Palyginimui:
                aš savo asmeninį automobilį remontuoju autoservise ir už suteiktas paslaugas susimoku, ir man visiškai neįdomu ką autoserviso meistrai darė po mano mašinos kapotu ar kitur, - man kaip vartotojui svarbiausia, kad aš gelėčiau saugiai ir patogiai juo naudotis, ir jis negestų.

                Comment


                  Ot nu , tai dar vieni peštukai, pradės nurodinėti kas kaltas kas nea... būkite geri, vidinius ginčus spręskite asmeniškai.

                  Comment


                    DLRR - ko gero ER-3 metu net pristu neprisiliete prie jegos grandines, cia pirmas dalykas, antras tai, kad siam silumveziui, kuriam siai dienai yra 28 metai kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2 (ne specialistams - elektros laidu ir kitos elektros aparaturos amzius - 28 metai ) remontas, taigi pabandykit i autoservisa tokio senumo masina nuvaryt ir pareikalaut kokybes ))
                    dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili?? visai patogu, su S-Peterburgo traukiniu ten, ir po aptarnavimo atgal tuos pinigus kuriuos VLRD ima uz remontus ir kokia nesamoninga garantija privalo suteikti tikrai nepalyginsi... kvieciu i dalykus ziureti realiai,o ne pro tikrai "sovietinio mastymo principu" prizme.

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Nors DLRR ir remontuoja ne itin kokybiškai, tačiau po jų remonto lokomotyvas TEP60-0993 tampė sąstatukus ne vieną mėnesį, o kai šiam lokomotyve pasikrapštė VLRD "specialistai", šilumvežiukas nesugebėjo net sparnų išskleisti........ supleškėjo nuvažiavęs vos 3 km.
                      Po UAB "VLRD" chebrytės pasikrapštymo lokomotyvuose, mašinistai kratosi imti šį lokomotyvą kelionėn, kadangi žino, kad egzistuoja 95 proc. nuotykių tikimybė kelionės metu.
                      Kol UAB "VLRD" nepakeis sovietinio mastymo principų ir požiūrio į paslaugų teikimo kokybę, dar supleškės ne vienas lokomotyvas.

                      Palyginimui:
                      aš savo asmeninį automobilį remontuoju autoservise ir už suteiktas paslaugas susimoku, ir man visiškai neįdomu ką autoserviso meistrai darė po mano mašinos kapotu ar kitur, - man kaip vartotojui svarbiausia, kad aš gelėčiau saugiai ir patogiai juo naudotis, ir jis negestų.
                      Nejaugi specialistas nezino kad VLDR ,,chebrite" dirba uz minimuma koks uzmokestis toks ir darbas..... ce tarp kitko kad zinotumet realibe.... pats esu dirbes ten pries 3 metus tais laikais toki atliginimu mokejo, nesupraskit manes kad ce as skundziuosi... Wa dabar idomu kokias islaidos specelisto masinos remontuj ir kokius ratus turi GERBEMAS specialistas? Visa laika po VLRD remonto silumvezi prijima "prijomscikai" todel nemanau, VLRD "chebrite" kazka padare netaip kaip turi buti... Musu gerbemas specelistas tik brigada, VLRD ir daugpili sugeba apkaltinti nors mano manimu ce paminetu organizaciju ir zmoniu kaltes nera.... Kaltu reikia jieskoti ne ten (del ko uzsidege) o kas toki sena silumvezi i kelia isiunte... tokiam silumveziuj laikas i metalo lauza jau vaziuot...
                      IS ANKSTO ATLEISKIT UZ LIETUVIU KALBOS RASYBOS KLAIDAS...

                      Comment


                        nu, viciokas pavare... jam tik nauja paduok, kitaip neonors vazinet... fu, koks tu negeras... cia gi TEP-60 buvo...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                          nu, viciokas pavare... jam tik nauja paduok, kitaip neonors vazinet... fu, koks tu negeras... cia gi TEP-60 buvo...
                          Istorija muziejuj grozetis reikia....

                          Comment


                            to-VLRD-1.
                            Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
                            Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
                            Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?

                            Comment


                              to-VICIOKAS
                              HAHAHAHAHA )))))))) A tai taip išeina, kad VLRD viska padaro gerai.......... O prijomčikai viska sugadina,ištepa sienas tepalu, primėto skudurų ir pan? Nejuokink svieto...........
                              Ir jei apie algas kalbant......... "Jie mažas algas gauna"- nemanai jog dėl tokio savo ššššššš darbo ir gauna tokias mažas algas. Nes VLRD reik pastoviai padengt nuostolius už jų "gera" darba.
                              Beje klausiau mašinisto kaip čia yra kad pas baltarusus dar važineja Tep 60 senesni numeriai. O pas mus dega paskutinės laidos. Jis atsakė: Čia ir durnam aišku, pas juos koks remontas, jie daro remontą, o pas mus daro imitaciją )))))) Vat. Ir žmogus kuris pradirbęs 32metus. O ne 3metus.

                              Comment


                                Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                                Beje klausiau mašinisto kaip čia yra kad pas baltarusus dar važineja Tep 60 senesni numeriai. O pas mus dega paskutinės laidos. Jis atsakė: Čia ir durnam aišku, pas juos koks remontas, jie daro remontą, o pas mus daro imitaciją )))))) Vat. Ir žmogus kuris pradirbęs 32metus. O ne 3metus.
                                Galima išdirbti 42 metus ir vis tiek nenematyti nieko, iškyrus mašinisto kabinos. Skirtumas tarp LG ir BČ lokomotyvų yra tas, kad ridos skirtingos. Nes buna taip - atvažiuoja lokomotyvas į TP-3, o popieriuke dėl remonto užrašyta rida nuo ER-3 MAŽESNĖ, nei buvo atliekant prieš tai buvusiame TP-3. Pradėdi aiškintis, kaip tai įvyko, tai iškarto "LTšnikai" sako: "Oi, mes skydom, tuoj ištaisysiu". O kiek buvo kartų, kai to nepastebėdavo, ir iš karto rida "sumažėdavo". O ir pačios ridos padidintos, lyginant su gamintojo nustatytomis.

                                Comment


                                  Beje foto kaip atrode 993. labai bloga kokybe. Bet..........
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Gal ir galima taip išdirbti, bet deja nerašyčiau apie ta žmogų jei žinociau kad jis toliau savo nosies nieko nemato..... Labai jau sudėtingai apie rida pavarei
                                    Taip, baltarusai tuos šilumvežius laikė 20metų, o db ištraukė, todėl jie ir yra nauji. Hm idomiai

                                    Comment


                                      Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                                      to-VLRD-1.
                                      Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
                                      Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
                                      Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?
                                      aišku, kad ginsiu, ir ne del to kad saviškius, o del to kad LG savo technika isivaizduoja kaip sokoladuka, kuri ju manymu yra idealios bukles, ir tik nieksai is VLRD lenda ir viskas gadina, o vargseliai LG moka didziulius pinigus uz remontus.. realiai nera LT-1 specialistu (saziningu) kurie bent galetu paaiskinti savo valdziai kuo jie naudojasi. sis atvejis ko gero, bus vel priskirtas VLRD- vienvaldystes ir nesugebejimo is LG puses saziningai pasakyti -taip mes kalti...o tikra priezastis yra tokia - silumveziui TEP60-0993 nei karto nebuvo darytas KR-2, nors jo rida virs 3.600.000 km, TP-2 kurio metu turejo buti patikrintas visu kontaktu tvirtinimo patikimumas ir t.t. nebuvo atliktas tinkamai, todel kaltinti TP-3, ER-1, o tuo labiau NR, kuriuo metu isvis nebuvo liesta prie tu laidu, kurie sukele uzsiliepsnojima yra minimum neprofesionalu, o ziurint is teisines puses tai yra nusikalstimas.
                                      Dabar del antro klausimo - mes save vertiname gerais specialistais, nes viskas, kas siuo metu vazineja LG yra musu ranku darbas..gal prisiminkit kieno specialistu jegomis buvo igyvendinti visi modernizacijos projektai, kieno jegomis net sunkiausiais momentais buvo uztikrintas eismas, ir dar daug visko... galu gale sulyginkit poziuri i technika VLRD ir Vaidotu TP-2 cecho saltkalviu... jiems net neidomu zinoti modernizuotu silumvežiu konstrukcija, jiems absoliuciai nusispjaut ant jos.. tai uzduodant klausima ar skaitom mes save specais ar ne, manau visai naudinga butu Jums atsakyti sau i klausimas - ar kartais as nesu kenkejas.. (sorry, cia ne Jums asmeniskai) labai lengva sneketi ziurint pro tvora ir krapstant nosyje, nurodyneti kaip turetu buti pas kaimyna, o savame kolukyje nematyti net didziausiu problemu, ir kas baisiausia nenoreti apie juos sneket....
                                      po sito gaisro sedziu ir galvoju, kaip gi taip ivyko, kad 7113 apsivertima nepriskyre VLRD??? nors kai vaziuojant po darbo per radija isgirdau kad Vaidotu stotyje apsiverte silumvezis pirma mintis buvo - kabins mums...aciu dievui iesmas...

                                      Comment


                                        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                                        to-VLRD-1.
                                        Aišku jūs ginsite saviškius... Bet kad jus jūsų 80 procentų meistrų atgrubnagiai tai tiesa. Priėmi iš jūsų lokomotyvą tai padejėjui velniai žino kiek darbo. Viskas ištepliota ir pan. bet ne tame esmė. Rašiai kad senas lokomotyvas ir negalit nieko padaryt...... O Tep 70bs? tokį pat š........ darot. Baisu kad Siemens'o neduotu jums.............. Ir dar vienas klausimas būtų....
                                        Kodėl po TP-2 lokomotyvas dažniausiai važioja be nuotykių? O iš jūsų paėmus t.y. VLRD, 98 procentai kad kažkas bus blogai? Ir antras klausimas.
                                        Kaip jūs save vertinat? Gerais ar blogais specialistais?
                                        o del BS'u tai manau logiska butu pradeti nuo to, koki š...LG pirko iš kolomnos..jei domina pvz.BS-005 tai generatoriaus gedimas ko gero atsirado dar garantiniu laikotarpiu taciau Kolomna tai ir neatvaziavo...o LG taip "super" sugebejo nupirkti silumvežius, kad tik pamirso lydincia tech,dokumentacija pasiimti. Jus reiskia nezinot koks š... yra RA-2 prie to pacio? zinokit mes sakom, kad aciu dievui kad mum neduoda to viso slamsto, is jo pinigu neuzdirbsi, tik nuostoliu ir bedu daugiau..bet kazkodel visi kiti depai nenori daryti durnu remontu? visa slamsta kisa i VLRD o del Siemensu jus turite pasiulymus kas juos remontuos ateityje? padiskutuojam kad Jus nepultumet siulyti LT-2 iskart pasakysiu - pasidomekit kaip 2M62M-0673 jie suremontavo, kad jau teks antra karta per 500m.val varyt remontui as pasakysiu viena - LG isskyrus zodziu noriu, turi buti, ir garantija nieko nezino

                                        Comment


                                          Ner prasmes sneket.............. Is tuscio i kiaura......... O i modernizacija yra sukisti visi geriausi specialistai. Atitinkamai jie ir gauna. O kiti saltkalviukai, tai tiesiog kaladeles moka pakeist.... Dirbau as ti......... Ir nieko gero.... Maciau kaip tas darbas vyksta ir pan. meistrai puses nemato ka tie pijokeliai padaro.... Beda kad pasitiki jais.... Va per tokius ir turi kentet kiti. O cia jau jusu beda kad laikot tokius darbuotojus. O LT-1 tikrai daugiau tvarkos.... Tai va........

                                          Comment

                                          Working...
                                          X