Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Neabejoju tamstos praktinės LG darbo pusės žiniomis, bet su geležinkelių mokslu ir teorija esi susipykęs.
Lokomotyvų parkas „Lietuvos geležinkeliuose“ buvo mirtinai susidėvėjęs – visi LG lokomotyvų parko moksliniai tyrimai rodė, kad jei nieko nesiimti (M62 lokomotyvai jau buvo išnaudoję visus savi einamųjų, techninių ir kapitalinių remontų resusrsus), tai apie 2010 metus LG būtų turėjusi rimtų problemų dėl traukos priemonių. Atnaujinti LG traukos priemonių parką buvo tiesiog būtina. Kas lėmė, kad pasirinkti „Siems“'ai (liaudyje taip jie žinomi) nežinau, nes niekada tuo nesidomėjau, bet ar nebus čia tas pats variantas kaip ir su „estiškais gelžbetoniniais pabėgiais“. Todėl tie „rasčiotai“ čia niekuo dėti.
2M62, iš esmės, nebuvo bloga mašina įvertinant tai, kad pradėti gaminti 1973 (?) metais, tik labai trūko „kultūros“ ją eksploatuojant ir remontuojant – mazutinais batais stumdomas kontrolierius („gazas“), būtinai reikėjo nulaužti ir išsinešti iš lokomtyvo kokią nors detalę, jei jos prisireikia asmeniniame garaže ar ūkyje, remonto metu tarpinės į lokomotyvą buvo kišamos nepritaikytos esamiems slėgiams ir temperatūroms, ir t.t., todėl ekploatacijoje ta mašina tapo itin nepatikima, o dar lokomotyvininkų užgaidos vežti kuo mažiau (nes už gerą paimtą svorį LG, skirtingai nuo buvusių Pabaltijo geležinkelių, niekas nepremijavo). Tik įdomu, koks bus remontinės priežiūros kaštų santykis 2M62 ir ER20CF, kai tam lokomotyvui pribęs toks metas, nes remontuoti juos galima bus tik Estijoje? Koks bus to lokomotyvo ekslploatacinių išlaidų ir duodamos naudos santykis?
Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Juokinga, kai mašinistas atleidžiamas iš darbo už keliasdešimt litrų dyzelino, bet kai nurenkamas geros būklės Mažeikių – Rengės geležinkelio tarpstotis – sankcijų jokių. Ir kas per „Dievo avinėlis“ yra tas LG generalinis direktorius?
Comment