Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Vytautas_LT;356362]Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

    Kokiam cia ruoze daryta foto?

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Kokiam cia ruoze daryta foto?
      Palemonas - Jiesia

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

        Atvaizdas
        Taip reikalauja stabdžių naudojimo taisyklės. Šiaip tai jokio skirtumo, kurioje padėtyje stabdžių čiaupas bus pastatytas galinėje kabinoje. Po Šiuo čiaupu dar yra specialus įrenginys, kurį mašinistas palikdamas kabiną privalo pastatyti į tam tikrą padėtį. Tas įrenginukas atjungia stabdžių vamzdyną nuo mašinisto čiaupo.

        Comment


          Laba diena visiems.

          Nors tai ir pirmas mano postas šiame forume, bet perskaitęs esu jį beveik visą. Norėjau paprašyti jūsų pagalbos.

          Esu modeliuotojas, ir labai norėčiau pasidaryti lietuviškų traukinių modelių. Bėda ta, kad tam reikia brėžinių. Taigi buvau nukreiptas į šį forumą, kur, kaip man sakė, "Daug geležinkelio fanų"
          Jei kas nors turite, arba galite lengvai gauti, arba žinote kur yra, TEP60/70/70BS (ypač 70BS), 2M62, įvairių krovininių vagonų ir ypač keleivinių, kursuojančių Vilnius-Klaipėda, brėžinius, ir galite jais pasidalinti, būčiau be galo dėkingas. Praverstų ir geros kokybės nuotraukos iš šono, priekio, galo. Dar taip pat vežimėlių foto (jie labai dažnai prastai matosi).

          Gyvenu Bristolyje, Anglijoje, taigi negaliu pats padaryti tų nuotraukų.

          Ačiū visiems kas atsilieps

          EDIT, dar pamiršau pridėti, kad į gūglę manęs nenukrepinėtumėt, nes paruskij nė bum bum, o anglų kalba informacijos ne per daugiausia...
          Paskutinis taisė Libris; 2009.07.18, 03:07.

          Comment


            Jei su rusu kalba prastai, tai bus sunkoka. Lietuvos gelezinkeliu technika tai rusiska, tiksliau, dauguma jos. Su nauju Siemens lokomotyvu technine informacija, breziniais prastai. Nera ju jokia kalba, nes tai komercine firmos paslaptis. Taip pat nieko nera ir apie naujus dviaukscius elektrinius traukinius, nei apie PESA automotrises.
            Deja, visa informacija apie tarybiniais laikais igyta techika (tiek TSRS gamybos, tiek ir importine) yra tik rusu kalba. Yra literatura su riedmenu breziniais, pjuviais, aprasymu ir pan.
            Didziausia fotogalerija rusu kalba http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?&LNG=EN
            Yra galimybe persijungti i anglu kalba. Taciau ne viskas angiskai ten. Apacioje puslapio gali pasirinkti regiona. Pasirinkus Lietuva, ismes visas nuotraukas is Lietuvos. O ju ten virs 3000.

            Comment


              Jei galėtum (jei turi, žinoma) sumesti tą rusišką literatūrą į kokį rapidshare, būčiau be galo dėkingas. O iš piešinuko traukinį nuo karvės atskirsiu

              Comment


                Visos knygos djvu formate:
                Elektriniai traukiniai ER9M (eksploatuojami Lietuvoje) - http://books.railroadsim.net/book/1/er9m.djvu
                Elektriniai kintamos sroves traukiniai http://books.railroadsim.net/book/1/...oezda_per.djvu
                Manevriniai silumveziai su hidrauline pavara (LG neturi, bet turi Lietuvos pramones imones) http://books.railroadsim.net/book/3/tgm4b.djvu
                Manevriniai silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-48.DJVU
                Manevriniai TEM1 ir TEM2 http://books.railroadsim.net/book/3/OLD_BOOK_ID-19.DJVU
                Manevriniai TEM2U (LG neturi, bet imones turi) http://books.railroadsim.net/book/3/...hm2u_1988.djvu
                ČME3 silumveziai http://books.railroadsim.net/book/3/...otik_1996.djvu , http://books.railroadsim.net/book/3/chme3_3t.djvu
                Siaurojo lokomotyvai TU6 ir TU7 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu7_1976.djvu
                Siaurojo TU2 http://books.railroadsim.net/book/3/..._tu2_1958.djvu
                TEP70 http://books.railroadsim.net/book/3/tep70.djvu . TEP70BS naujas silumvezis, literatura kazin ar yra.
                TEP60 http://books.railroadsim.net/book/3/tep60.djvu
                TSRS silumveziu pramones katalogas 1988 http://books.railroadsim.net/book/3/...y_katalog.djvu
                TE2 silumveziai. Kazkada jie vazinejo ir Lietuvoje. http://books.railroadsim.net/book/3/te2.djvu
                http://books.railroadsim.net/book/3/te1_2.djvu

                Dyzeliniai traukiniai http://books.railroadsim.net/book/3/dp.djvu
                2M62 http://books.railroadsim.net/book/3/2m62.djvu
                M62 http://books.railroadsim.net/book/3/m62.djvu
                Cisternos (sena knyga, 1968 m.) http://books.railroadsim.net/book/9/chemical_wagon.djvu
                Vagonai-savivarciai http://books.railroadsim.net/book/9/OLD_BOOK_ID-30.DJVU

                Rakovo knygos (visi Rusijos ir TSRS lokomotyvai (1845-1985), dyz. traukiniai, el. traukiniai, automotrises, nuo 1845 iki 1985)
                http://books.railroadsim.net/book/5/...1845_1955.djvu
                http://books.railroadsim.net/book/5/...1956_1965.djvu
                http://books.railroadsim.net/book/5/...1966_1975.djvu
                http://books.railroadsim.net/book/5/...1976_1985.djvu
                http://books.railroadsim.net/book/5/...akov_1999.djvu

                Yra ir daugiau knygu apie Rusijos ir buv. TSRS gelezinkelius, riedmenis, istorija, vadoveliai ir t.t.
                http://railbook.net/index.php?mod=books Is sio puslapio ir auksciau patalpintos tiesiogines nuorodos.

                Comment


                  Pagarbiai spaudžiu ranką ir dėkoju!

                  Comment


                    Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
                    Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
                    Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...

                    Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
                      Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
                      Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...

                      Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
                      Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.
                        tik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                          tik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д
                          Kuo jos vizualiai skiriasi nuo CA-3?

                          Comment


                            is pirmo zvilgsnio - niekuo
                            o is tikro - ju bendras tik sukabinimo konturas. galva stambesne, kitas frikcinis aparatas, viduj detales kitokios. tiesa sakant, per 3 metus profkej neismokino manes isardytos СА-Д sudet... mazokai treniravomes. CA-3 palygint paprasta. kai Klaipedoj nesugebejo lokomotyvas prisikabint prie vagono, niekas nebande tos naujesnes ardyti - tiesiog ant roguciu atvezem CA-3 ir pakeitem.
                            СА-Д kurtos galvojant apie sudvejintus traukinius, Sibiro magistrales.
                            Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.24, 01:06.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              O jos susijungia su CA-3?

                              Comment


                                Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                ... ju bendras tik sukabinimo konturas...
                                taip, kuo puikiausiai. esu mates ne viena vagona su СА-Д autosankaba. dauguma ju - is Rusijos. problemos pasitaike tik du kartus, abu kartus keitem i CA-3. atvirkstinis variantas vargu, ar imanomas. CA-3 frikcinio aparato pavalke tvitinama pailgu pleistu, СА-Д -apskritu voleliu, kuris del savo storio gali netilpti i pavalko skyle. tektu keisti visa frikcini aparata - tokius darbus tik depe gali atlikti, ne lauko salygom, ar kokiam remonto kelyje.
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Dar apie autosankabas. Vakar Panevėžyje netyčia pastebėjau privirintus galus sukabinimo paviršiui paplatinti. Gal žinote plačiau apie tai?

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Dar apie autosankabas. Vakar Panevėžyje netyčia pastebėjau privirintus galus sukabinimo paviršiui paplatinti. Gal žinote plačiau apie tai?

                                    Atvaizdas
                                    Vaziuojant traukiniui nelygiu keliu, buna, kad viena autosankaba pakyla kitos atzvilgiu. Esant didesniam greiciui, ivairiu jegu veikiamos sankabos kazkuriuo momentu juda vertikaliai skirtingomis kryptimis, ir tiesiog "issimauna", ko pasekoje atsikabina vagonai. O sie privirinti slopintuvai tam ivykti neleidzia. Ant nauju autosankabu jie buna islieti iskarto.

                                    Comment


                                      kas man idomu pasirode - baltarusiu 2ТЭ10В - tai is esmes tik gerokai modernizuoti ТЭЗ.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        kas man idomu pasirode - baltarusiu 2ТЭ10В - tai is esmes tik gerokai modernizuoti ТЭЗ.
                                        Baltarusiai kiek žinau turi tik 2TE10M ir 2TE10U.

                                        Gal greičiau 2TE10L? Jie buvo pirmieji dvisekciniai TE10 serijos.

                                        http://www.1520mm.ru/locomotives/lok76-85/5.phtml#nm18

                                        Ant TE10 (1 OD 100) dyzelio jau yra opoziciniai stūmokliai, taigi variklis turi du alkūninius velenus.
                                        2TE10L turėjo tokius vežimėlius kaip ir TE3, taip pat M62.
                                        Ant 2TE10V jau buvo kitokie, kaip ir 2M62U ir DM62.
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 23:59.

                                        Comment


                                          Tai kad visa serija, pradedant nuo "sarajaus" ir baigiant paskutiniais "desimtukais" yra pats geriausias pavyzdys "sliauziancios evoliucijos". po biski tobulina kokias tai detales, artejant penkmecio pabaigai uzdeda nauja indeksa - ir va tau - Lenino gimtadieniui naujas silumvezis...
                                          na, buvo ten kazkiek su kitu dyzeliu, bet nedaug.
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X