Taip reikalauja stabdžių naudojimo taisyklės. Šiaip tai jokio skirtumo, kurioje padėtyje stabdžių čiaupas bus pastatytas galinėje kabinoje. Po Šiuo čiaupu dar yra specialus įrenginys, kurį mašinistas palikdamas kabiną privalo pastatyti į tam tikrą padėtį. Tas įrenginukas atjungia stabdžių vamzdyną nuo mašinisto čiaupo.
Nors tai ir pirmas mano postas šiame forume, bet perskaitęs esu jį beveik visą. Norėjau paprašyti jūsų pagalbos.
Esu modeliuotojas, ir labai norėčiau pasidaryti lietuviškų traukinių modelių. Bėda ta, kad tam reikia brėžinių. Taigi buvau nukreiptas į šį forumą, kur, kaip man sakė, "Daug geležinkelio fanų"
Jei kas nors turite, arba galite lengvai gauti, arba žinote kur yra, TEP60/70/70BS (ypač 70BS), 2M62, įvairių krovininių vagonų ir ypač keleivinių, kursuojančių Vilnius-Klaipėda, brėžinius, ir galite jais pasidalinti, būčiau be galo dėkingas. Praverstų ir geros kokybės nuotraukos iš šono, priekio, galo. Dar taip pat vežimėlių foto (jie labai dažnai prastai matosi).
Gyvenu Bristolyje, Anglijoje, taigi negaliu pats padaryti tų nuotraukų.
Ačiū visiems kas atsilieps
EDIT, dar pamiršau pridėti, kad į gūglę manęs nenukrepinėtumėt, nes paruskij nė bum bum, o anglų kalba informacijos ne per daugiausia...
Jei su rusu kalba prastai, tai bus sunkoka. Lietuvos gelezinkeliu technika tai rusiska, tiksliau, dauguma jos. Su nauju Siemens lokomotyvu technine informacija, breziniais prastai. Nera ju jokia kalba, nes tai komercine firmos paslaptis. Taip pat nieko nera ir apie naujus dviaukscius elektrinius traukinius, nei apie PESA automotrises.
Deja, visa informacija apie tarybiniais laikais igyta techika (tiek TSRS gamybos, tiek ir importine) yra tik rusu kalba. Yra literatura su riedmenu breziniais, pjuviais, aprasymu ir pan.
Didziausia fotogalerija rusu kalba http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?&LNG=EN
Yra galimybe persijungti i anglu kalba. Taciau ne viskas angiskai ten. Apacioje puslapio gali pasirinkti regiona. Pasirinkus Lietuva, ismes visas nuotraukas is Lietuvos. O ju ten virs 3000.
Yra ir daugiau knygu apie Rusijos ir buv. TSRS gelezinkelius, riedmenis, istorija, vadoveliai ir t.t. http://railbook.net/index.php?mod=books Is sio puslapio ir auksciau patalpintos tiesiogines nuorodos.
Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...
Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Nebuvau tikras kur tai paminėt, bet parašysiu čia.
Šiaurės Švedijoj ir Norvegijoj Malmbanan linijoj ( http://en.wikipedia.org/wiki/Malmbanan ) naudojami "galingiausi pasaulyje lokomotyvai" IORE ( http://en.wikipedia.org/wiki/IORE ) kožnas po 5400 kw. Neblogai, sakyčiau. Rašo, kad naudoja SA-3 sankabas. Tai čia tokios, kaip kad pas mus?
Gana įdomios info ten yra apie visą tą liniją ir riedmenis. Neva, 8600 t. gali dvitrauka pavežt patys riedmenys...
Esu matęs šiuos elektrovežius, labai dažnai kursuoja jie tarp Kirunos ir Narviko. Aišku, esti ir senesnių modelių ( http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dm...locomotive.jpg ). Jei aplinkybės susiklostys palankiai, galbūt juos nufotkinsiu visus.
Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.
Nieko nuostabaus, elektrovežį juk sudaro trys sekcijos. Lietuviškas vienos sekcijos ER20CF laisvai patraukia 4000 t., o sukabinti trys gali ir 12000 t.
tik autosankabas jau reiktu naudot sustiprintas СА-Д
is pirmo zvilgsnio - niekuo
o is tikro - ju bendras tik sukabinimo konturas. galva stambesne, kitas frikcinis aparatas, viduj detales kitokios. tiesa sakant, per 3 metus profkej neismokino manes isardytos СА-Д sudet... mazokai treniravomes. CA-3 palygint paprasta. kai Klaipedoj nesugebejo lokomotyvas prisikabint prie vagono, niekas nebande tos naujesnes ardyti - tiesiog ant roguciu atvezem CA-3 ir pakeitem.
СА-Д kurtos galvojant apie sudvejintus traukinius, Sibiro magistrales.
taip, kuo puikiausiai. esu mates ne viena vagona su СА-Д autosankaba. dauguma ju - is Rusijos. problemos pasitaike tik du kartus, abu kartus keitem i CA-3. atvirkstinis variantas vargu, ar imanomas. CA-3 frikcinio aparato pavalke tvitinama pailgu pleistu, СА-Д -apskritu voleliu, kuris del savo storio gali netilpti i pavalko skyle. tektu keisti visa frikcini aparata - tokius darbus tik depe gali atlikti, ne lauko salygom, ar kokiam remonto kelyje.
Vaziuojant traukiniui nelygiu keliu, buna, kad viena autosankaba pakyla kitos atzvilgiu. Esant didesniam greiciui, ivairiu jegu veikiamos sankabos kazkuriuo momentu juda vertikaliai skirtingomis kryptimis, ir tiesiog "issimauna", ko pasekoje atsikabina vagonai. O sie privirinti slopintuvai tam ivykti neleidzia. Ant nauju autosankabu jie buna islieti iskarto.
Ant TE10 (1 OD 100) dyzelio jau yra opoziciniai stūmokliai, taigi variklis turi du alkūninius velenus.
2TE10L turėjo tokius vežimėlius kaip ir TE3, taip pat M62.
Ant 2TE10V jau buvo kitokie, kaip ir 2M62U ir DM62.
Tai kad visa serija, pradedant nuo "sarajaus" ir baigiant paskutiniais "desimtukais" yra pats geriausias pavyzdys "sliauziancios evoliucijos". po biski tobulina kokias tai detales, artejant penkmecio pabaigai uzdeda nauja indeksa - ir va tau - Lenino gimtadieniui naujas silumvezis...
na, buvo ten kazkiek su kitu dyzeliu, bet nedaug.
Comment