Parašė vytautas_lt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimą2m62m
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO gal galima plačiau, kokia kompanija, kokiems agregatams. Ar čia Caterpillar atstovai, ar elektronikos, ar dar ko nors...
Comment
-
Parašė mondagas Rodyti pranešimąsveiki, gal žinot, kiek maždaug galėtų kainuoti naujas manevrinis lokomotyvas ČME?
ačiū
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa čia ir paklausei. Visų pirma ČME3 nėra nauji, taigi seno įsigijimo kaina būtų viena, toliau jo modernizavimo kaina būtų kita. O modernizuotą ar kas nors parduos, nesinori tikėti. Ir galų gale, tokių dalykų jau reikia klausti ne forume, nes čia net ir žinantys dėl vienokių ar kitokių priežasčių skelbti to negali.
Comment
-
Parašė mondagas Rodyti pranešimądekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
apsimetus labai rimtos firmos ale direktorium nusiusti jiems uzklausima
su tave dominanciais parametrais, va tada gali tiketis suzinoti kaina.
nors manau google cia ir padetuDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė mondagas Rodyti pranešimądekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
Tarkim Vosloch'o manevrinio lokomotyvo kaina svyruoja nuo 1,8 iki 3,0 mln. eurų. Amerikietišką gigantą su trimis vidaus degimo varikliais gali įsigyti už 2,0-2,5 mln. dolerių. Kinietiško (rusiško TEM analogas) kaina apie 2,0 mln. dolerių. Rusiškų TEM kaina taip pat svyruoja nuo 2,0 iki 2,5 mln. dolerių.
Kainą labai įtakoja perkamų lokomotyvų kiekis ir įdiegti privalumai.
Šiaip ar taip, tai tikrai nėra pigi prekė.
Comment
-
Gal kas paaškins kaip 1:40 video laike, berods ЧС4T atrieda gal nemažu greičiu į "paskirstimo ratą" ? Ar ten nuokalnė kokia ar turi kažkokius rezervinius akumuliatorius, vien jau kaip stabdžiai veikia, jei jų kompresorius taip pat nuo tinklo veikia?
Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
Comment
-
A.Malinovskis "parovoze" rašo:
30 мая на територии фирмы "Кусаковски и Ко" наблюдались ТЭП60-0202 и 0287. На половину разделаные кузова и без дизелей... .
ТЭП60-0202, 0284, 0286 и 0287 "ушли в историю"...
Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąA.Malinovskis "parovoze" rašo:
Liūdna, ką daugiau galima pridurti... Dar lygiai prieš metus spėjau 0287 nufotografuot važiuojantį su traukiniu.
Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąBet gali greit nelikti ir tų.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąBet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?
Comment
Comment