Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vytautas_lt Rodyti pranešimą
    čekai iš cz loko prižiūri čme, o ką vengrai?
    2m62m

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      2m62m
      O gal galima plačiau, kokia kompanija, kokiems agregatams. Ar čia Caterpillar atstovai, ar elektronikos, ar dar ko nors...

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        O gal galima plačiau, kokia kompanija, kokiems agregatams. Ar čia Caterpillar atstovai, ar elektronikos, ar dar ko nors...
        Tai Vengrijos bendrovė "Jarmujavito KFT"

        Comment


          sveiki, gal žinot, kiek maždaug galėtų kainuoti naujas manevrinis lokomotyvas ČME?
          ačiū

          Comment


            Parašė mondagas Rodyti pranešimą
            sveiki, gal žinot, kiek maždaug galėtų kainuoti naujas manevrinis lokomotyvas ČME?
            ačiū
            Na čia ir paklausei. Visų pirma ČME3 nėra nauji, taigi seno įsigijimo kaina būtų viena, toliau jo modernizavimo kaina būtų kita. O modernizuotą ar kas nors parduos, nesinori tikėti. Ir galų gale, tokių dalykų jau reikia klausti ne forume, nes čia net ir žinantys dėl vienokių ar kitokių priežasčių skelbti to negali.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Na čia ir paklausei. Visų pirma ČME3 nėra nauji, taigi seno įsigijimo kaina būtų viena, toliau jo modernizavimo kaina būtų kita. O modernizuotą ar kas nors parduos, nesinori tikėti. Ir galų gale, tokių dalykų jau reikia klausti ne forume, nes čia net ir žinantys dėl vienokių ar kitokių priežasčių skelbti to negali.
              dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?

              Comment


                Parašė mondagas Rodyti pranešimą
                dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
                na cia tau reik paciam susirasti gamintojus ir
                apsimetus labai rimtos firmos ale direktorium nusiusti jiems uzklausima
                su tave dominanciais parametrais, va tada gali tiketis suzinoti kaina.
                nors manau google cia ir padetu
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Kam taip parūpo to ČME3-M kaina? gal uzsimanei pirkti?
                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                  Comment


                    Parašė mondagas Rodyti pranešimą
                    dekui už atsakymą... bet šiaip gal kas girdėjo, kiek daugmaz galetų kainuoti naujas ČME3-M pajėgumus atitinkantis manevrinis lokomotyvas?
                    Manevrinio lokomotyvo kaina priklauso nuo labai daug veiksnių. Visų pirma nuo gamintojo, konstrukcijos, pavaros rūšies.
                    Tarkim Vosloch'o manevrinio lokomotyvo kaina svyruoja nuo 1,8 iki 3,0 mln. eurų. Amerikietišką gigantą su trimis vidaus degimo varikliais gali įsigyti už 2,0-2,5 mln. dolerių. Kinietiško (rusiško TEM analogas) kaina apie 2,0 mln. dolerių. Rusiškų TEM kaina taip pat svyruoja nuo 2,0 iki 2,5 mln. dolerių.
                    Kainą labai įtakoja perkamų lokomotyvų kiekis ir įdiegti privalumai.
                    Šiaip ar taip, tai tikrai nėra pigi prekė.

                    Comment


                      as cia taip mastau zmogus Brundzos MAYBACH'a perspjaut nori
                      Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.19, 21:55.
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        DD nieks nieko nebando perspjaut tiesiog idomu, ar yra labai didelis kainu skirtumas tarp magistralinio ir manevrinio lokomotyvo

                        Comment


                          Gal kas paaškins kaip 1:40 video laike, berods ЧС4T atrieda gal nemažu greičiu į "paskirstimo ratą" ? Ar ten nuokalnė kokia ar turi kažkokius rezervinius akumuliatorius, vien jau kaip stabdžiai veikia, jei jų kompresorius taip pat nuo tinklo veikia?
                          Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                          Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                          Comment


                            A.Malinovskis "parovoze" rašo:

                            30 мая на територии фирмы "Кусаковски и Ко" наблюдались ТЭП60-0202 и 0287. На половину разделаные кузова и без дизелей... .
                            ТЭП60-0202, 0284, 0286 и 0287 "ушли в историю"...
                            Liūdna, ką daugiau galima pridurti... Dar lygiai prieš metus spėjau 0287 nufotografuot važiuojantį su traukiniu.

                            Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...

                            Comment


                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              A.Malinovskis "parovoze" rašo:



                              Liūdna, ką daugiau galima pridurti... Dar lygiai prieš metus spėjau 0287 nufotografuot važiuojantį su traukiniu.

                              Nuojauta kužda, kad geležinkelių muziejaus su traukos riedmenų ekspozicija neturėsim, o jei ir įvyktų stebuklas - tam muziejuje jau nebus TEP60...
                              Juk dar TEP60 LG liko. Vakar Kuusakoski teritorijoje dar abu stovejo, be dyzeliu ir apiplaystyti. Bet kabinos dar buvo.

                              Comment


                                Juk dar TEP60 LG liko.
                                Bet gali greit nelikti ir tų.

                                Comment


                                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                  Bet gali greit nelikti ir tų.
                                  Ju dienos, aisku, suskaiciuotos.

                                  Comment


                                    Kiek gi ten jų, viso labo penki... Ir tik du iš jų pastebimai geros būklės. Tai 927 ir 992.

                                    Jei klystu, žinantys pataisykite.

                                    Comment


                                      Bet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?

                                      Comment


                                        Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                                        Bet 997 ir 992 jau niekad nebepamatysi,nebent kokiam nors depe ar visdelto jie dar kartais vazineja?
                                        Šie 923,926,927,992,993 pamainomis kasdien važinėja su tarptautiniais traukiniais.

                                        Comment


                                          Kodėl galinėje DR1A kabinoje važiuojant stabdžių kranas yra maksimalaus stabdymo padėtyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X