Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
      Gerai, kad Cat'ų dar nepradėjo taip "patobulinti"...
      Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
        Gerai, kad Cat'ų dar nepradėjo taip "patobulinti"...
        Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...

        Comment


          CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.
              Ir tuos ir tuos remontuoja VLRDistai. Skirtumas tik tas, kad Kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai VLRD atlieka ER-3 remonta, dumų sumažėja.
              Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Ir tuos ir tuos remontuoja VLRDistai. Skirtumas tik tas, kad Kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai VLRD atlieka ER-3 remonta, dumų sumažėja.
                Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
                Siūlau nesigirti. "Caterpillar 3512B" vidaus degimo variklius, kurie sudėti į 2M62M, remontuoja ne VLRD, o iš tam tikros firmos VLRD pasamdyti darbuotojai. Šį bei tą paremontuoti sugeba tik LT-2.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Siūlau nesigirti. "Caterpillar 3512B" vidaus degimo variklius, kurie sudėti į 2M62M, remontuoja ne VLRD, o iš tam tikros firmos VLRD pasamdyti darbuotojai. Šį bei tą paremontuoti sugeba tik LT-2.
                  Ir ką tie pasamdyti žmonės daro? Nei jie į variklį lenda, nei vožtuvus reguliuoja, su kuro aparatūra nieko nedaro.
                  Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.

                  Comment


                    Parašė aleksio Rodyti pranešimą
                    ir tuos ir tuos remontuoja vlrdistai. Skirtumas tik tas, kad kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai vlrd atlieka er-3 remonta, dumų sumažėja.
                    šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
                    2m62k-1160

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      2m62k-1160
                      Jo rida po modernizacijos apie 260 tūkst.km. Į ER-3 remontą atsistos po kokių 70 tūkst., taip kad variklis gali jau būti šiek tiek padylęs.
                      Nu ir ne reikia pamiršti, kad jis tik išvažiavo iš Vilniaus stoties ir varikliai dirba arti nominaliojo režimo.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Ir ką tie pasamdyti žmonės daro? Nei jie į variklį lenda, nei vožtuvus reguliuoja, su kuro aparatūra nieko nedaro.
                        Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.
                        Tai kad VLRD net neturi "Caterpillar" išduotos licensijos kišti pirštus prie jų variklių, ko nepasakysi apie LT-2.

                        Comment


                          sveiki, esu visiskai naujas narys bet norejau paklaust del tokio dalyko kaip Webasto sistema. Turiu instrukcija kad ji montuojama i M62K ir 2M62K lokomotyvus su Kolomnos varikliais bet logiska butu jei tokia sistema yra ir su Caterpillar varikliais... Gal turit kokios info apie tai?

                          Comment


                            Parašė x2x Rodyti pranešimą
                            sveiki, esu visiskai naujas narys bet norejau paklaust del tokio dalyko kaip Webasto sistema. Turiu instrukcija kad ji montuojama i M62K ir 2M62K lokomotyvus su Kolomnos varikliais bet logiska butu jei tokia sistema yra ir su Caterpillar varikliais... Gal turit kokios info apie tai?
                            Ji sudėta praktiškai visur. Ir ČME3M ir ER20CF lokomotyvuose. Geras katiliukas, žiemą juo šildant variklius sutaupoma nemažai dyzelino.

                            Comment


                              sveiki, gal kas zinot kokiu rusisku saitu kad butu autocadiniu breziniu??? pvz vezimeliai asiraciai dyz variliai, traukos varikliai ar pan =]

                              Comment


                                Dėmesio.
                                Šios temos (LG Lokomotyvai) pavadinimas pakeistas į Bendro pobūdžio klausimai ir diskusijos apie traukos riedmenis .

                                Čia liko žinutės apie pavarų tipus, klausimai "kam reikalingas tas vairas?" ir panašiai.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Na jei jau pasikeite temos pavadinimas ir galima klaust apie vaira lokomotyve tai gal labai nesupyksit jei apie Webasto pasikartosiu. Gal zinot kurioj vietoj VLRD kreiptis del info ir breziniu apie Webasto. Diplominis pats nepasirasys

                                  Comment


                                    Yra toks dalykas kaip telefonas bei telefonų knyga O visa kita - tik ilgo liežuvio dėka

                                    Comment


                                      Parašė x2x Rodyti pranešimą
                                      Na jei jau pasikeite temos pavadinimas ir galima klaust apie vaira lokomotyve tai gal labai nesupyksit jei apie Webasto pasikartosiu. Gal zinot kurioj vietoj VLRD kreiptis del info ir breziniu apie Webasto. Diplominis pats nepasirasys
                                      Abejoju ar VLRD galėtų suteikti reikiamos informacijos apie Webasto, kadangi modernizacijos metu jie tik surenka lokomotyvus stebint Vengrams ar Čekams.

                                      Tarkim ČME3M serijos lokomotyve Webasto katiliukai atlieka dvi funkcijas: šildo mašinisto kabiną ir pašildo dyzeliuką prieš užvedant. Į VLRD jau atkeliauja surinkti moduliai (kartu su webasto), kuriuos sumontuoja ant parengto kėbulo.

                                      Daugiau informacijos apie Webasto galėtum rasti tinklapyje www.webasto.com

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Abejoju ar VLRD galėtų suteikti reikiamos informacijos apie Webasto, kadangi modernizacijos metu jie tik surenka lokomotyvus stebint Vengrams ar Čekams.
                                        Čekai iš CZ Loko prižiūri ČME, o ką vengrai?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X