Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.
Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.
O kokia gi ta priezastis??Masinistas nesilde nes norejo kad tu pas ji ateitum ir paklaustum
-Del ko jus nesildot?
Žiniasklaida vis dažniau kelia aliarmą apie pasitaikančius dviaukščio elektrinio traukinio neišvykimus į reisą, apie jo pakeitimus modernizuotu ER9M. Apie tai jau buvo diskusijų maršruto „Vilnius-Kaunas“ temoje, nors daugiau problemų gali kilti kitose linijose...
Technika lieka technika. Ji genda. Kai defektas aptinkamas depe, traukinys pakeičiamas kitu.
Traukinių fotografavimo mėgėjams laimikis būtų pagauti dviaukštį elektrinį traukinį, partempiamą pagalbinio lokomotyvo (greičiausiai – M62). Kažkaip suabejojau, kodėl to traukinio sukabinimas uždengtas kažkokiu odiniu maišu – lyg užtikrinama, kad jo neprireiks...
Taigi, dar tenka likti patenkintais, kad elektrinis traukinys iš Vilniaus 5:25; 8:20 ir 16:30 h. išvyksta laiku, nors ir ne išsvajotas ištaigingas dviaukštis.
Būtų kur kas liūdniau, jei anksti rytą mašinistui nepasisektų užvesti variklį dyzeliniame traukinyje, per naktį stovėjusiame Rūdiškėse ar Varėnoje. D1 į Vilnių vėluodamas gal nuvažiuotų su vienu varikliu, o traukinyje DR1A variklis tėra vienas. Pagalbinį šilumvežį tose stotyse „susimedžioti“ šansų beveik nėra. Jei tuo metu per Lentvarį važiuotų prekinis sąstatas, traukiamas Radviliškio lokomotyvų depo M62 ar 2M62, tokį kažin ar galima atkabinti ir nuvaryti radviliškiečiams mašinistams nežinoma atšaka į Varėną? Lygiai taip kažin ar Baltarusijos 2TE10 kabintų prie Kenoje ar Stasylose sugedusio dyzelinio traukinio?
Vis tik, toks „siurprizas“ pasitaikyti gali dar Turmante, Ignalinoje, Rokiškyje, Šilutėje, Šeštokuose. Ir nebūtinai anksti rytą po traukinio „nakvynės“. Ar numatytos priemonės neprarasti keleivinio traukinio reisą?
Tęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai
Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...
Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...
Jeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.
Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
Jeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.
Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
Nera jau taip, kad pabaigei tuos kurus 10 men ir jau tu masinistas, galintis valdyti visus iki vieno LG pasitaikancius lokomotyvus. Jei sakysime gausi masinisto "teises", tai is pradziu turesi dar bent 1-3 metus (o gal ir ilgiau) dirbti masinisto padejeju (nebent jau esi juo toki laika atidirbes). Po to gausi valdyti pati paprasciausia silumvezi - pvz. 2M62, kuri valdo 2 zmones - padejejas ir masinsitas. Atidirbes su juo tam tikra laika, gali tiketis igyti aukstene klase (ju yra 5), ir tada galetum valdyti vieno asmens valdomus lokomotyvus (2M62M, ER-20). I keleivini galetum atsisesti tik gaves gerokai aukstesne klase (nezinau tiksliai - bet minimum trecia berods).
Pirmos klases masinistu tampama po nemazu metu praktikos ir turint gera ziniu ir patirties bagaza. Tokiu masinistu LG nera labai daug, bet juos galima drasiai vadinti "asais".
Tad nera taip jau paprasta su to maisinisto darbu..
Comment