Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąKilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąKilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.
-Del ko jus nesildot?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąO kas yra kaloriferis?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąO kas yra kaloriferis? o Del m62, 2m62, CME kas pas juos stovi?
Comment
-
Parašė Giedriuss Rodyti pranešimąsveiki,
gal kas turi silumvezio elektomechanines pavaros principe schema? arba ka galima toje pavaroje patobulinti?
Turėtų padėti...
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai čia lygtais skaičiai dirbant maksimaliu galingumu. O visą kelionę max galingumu tikrai nedirba
Šaltinis: google
Comment
-
Žiniasklaida vis dažniau kelia aliarmą apie pasitaikančius dviaukščio elektrinio traukinio neišvykimus į reisą, apie jo pakeitimus modernizuotu ER9M. Apie tai jau buvo diskusijų maršruto „Vilnius-Kaunas“ temoje, nors daugiau problemų gali kilti kitose linijose...
Technika lieka technika. Ji genda. Kai defektas aptinkamas depe, traukinys pakeičiamas kitu.
Traukinių fotografavimo mėgėjams laimikis būtų pagauti dviaukštį elektrinį traukinį, partempiamą pagalbinio lokomotyvo (greičiausiai – M62). Kažkaip suabejojau, kodėl to traukinio sukabinimas uždengtas kažkokiu odiniu maišu – lyg užtikrinama, kad jo neprireiks...
Taigi, dar tenka likti patenkintais, kad elektrinis traukinys iš Vilniaus 5:25; 8:20 ir 16:30 h. išvyksta laiku, nors ir ne išsvajotas ištaigingas dviaukštis.
Būtų kur kas liūdniau, jei anksti rytą mašinistui nepasisektų užvesti variklį dyzeliniame traukinyje, per naktį stovėjusiame Rūdiškėse ar Varėnoje. D1 į Vilnių vėluodamas gal nuvažiuotų su vienu varikliu, o traukinyje DR1A variklis tėra vienas. Pagalbinį šilumvežį tose stotyse „susimedžioti“ šansų beveik nėra. Jei tuo metu per Lentvarį važiuotų prekinis sąstatas, traukiamas Radviliškio lokomotyvų depo M62 ar 2M62, tokį kažin ar galima atkabinti ir nuvaryti radviliškiečiams mašinistams nežinoma atšaka į Varėną? Lygiai taip kažin ar Baltarusijos 2TE10 kabintų prie Kenoje ar Stasylose sugedusio dyzelinio traukinio?
Vis tik, toks „siurprizas“ pasitaikyti gali dar Turmante, Ignalinoje, Rokiškyje, Šilutėje, Šeštokuose. Ir nebūtinai anksti rytą po traukinio „nakvynės“. Ar numatytos priemonės neprarasti keleivinio traukinio reisą?
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJei dar pamatyčiau EJ575 tempiamą TEP'o, pagalvočiau kad vaidenasi.
O čia pridedu nuorodą apie nuotraukų, kur M62 arba 2M62 traukia elektrinius traukinius ER9M:
http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=411 http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...s%20004ooo.JPG
Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.01, 21:41.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
http://foto.terpe.lt/inkelti/20081213/DSC06192.JPG
Pamatęs šitą nuotrauką, atkreipiau dėmesį kad automotrisa AR2 sukabinta su D1 vagonu (tikriausiai viduriniu). Prieš tai buvau žiūrėjęs nuotraukų ir filmukų su siauruko vagonus traukiančia automotrisa MBxd2.
Nuotraukos:
http://lh4.ggpht.com/_hecMoKzSqUY/Rs...o/P8230395.JPG
http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...rzOhvhCDZB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...tBHBygdwQB.jpg http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...212_Jantar.jpg
Filmukas:
http://www.youtube.com/watch?v=hzpl3Le9vgk
Ir neatsitiktinai iškilo klausimėlis:
ar automotrisa AR2 patrauktų nors vieną keleivinį vagoną?
http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58
Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
Comment
-
Keletas nuotraukų į temą:
TEM2-996 su D1 sekcija
TEM2-996, už kurio D1 ir DR1A motorvagoniai, dešinėje TEM2-2949
D1-733
M62-1640 ir TEM2-1327
Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.08, 22:15.
Comment
-
Nežinau ar teko žiūrėti, bet vis tiek į temą yra delfi reportažas apie senovinius traukinius ir lietuvių požiūrį į techninį paveldą.
http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąGal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...
Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.
Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.
Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
Pirmos klases masinistu tampama po nemazu metu praktikos ir turint gera ziniu ir patirties bagaza. Tokiu masinistu LG nera labai daug, bet juos galima drasiai vadinti "asais".
Tad nera taip jau paprasta su to maisinisto darbu..
Comment
Comment