Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKokia keista autosankaba? Nejaugi tokią paliks ar keis į SA3?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąD1 su originaliomis greiciu dezemis turi 3 pavaras - pirma mechanine, o antra ir trecia hidraulines. Vaziuojant motorvagonyje puikiai girdisi ir jauciasi kaip tos pavaros persijungineja is pirmos i antra persijungia prie 40 km/h greicio, is antros i trecia - prie 80 km/h. Mazdaug pries kokius i 10 naujausiu D1 buvo imontuotos naujos kartos dezes su 2 hidraulinemis pavaromis. Tokio principo (su 2 hidraulinemis pavaromis) dezes turi ir DR1A.
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
Dabar prisiminus tik juokas ima
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąAš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?
Dabar prisiminus tik juokas ima
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Lentvarį, į Vilniaus pusę, pravažiavo toks sąstatas: M62K-1250, ČME3M-6202, ČME3T-6328 ir TEM2-2729.
Comment
-
Lokomotyvai
Radau visai neblogą nuorodą apie beveik visus rusiškus prekinius ir keleivinius lokomotyvus ir traukinius. Gal kam bus įdomu:
http://railfanclub.spb.ru/gallery2/m...g2_itemId=7807
Comment
-
Kam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?
Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.01, 18:59.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?
Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąBūtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę
Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiaiНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąČia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąČekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.Paskutinis taisė Al1; 2008.07.23, 23:12.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąČekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamai„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment