Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    O kiek traukiniai turi pavaru? Ar elektriniai irgi turi pavaras? Puiki ideja kooperuotis ir keliaut kartu fotografuot traukinius
    Elektriniai ir kiti tokie kaip tep70 neturi pavarų, užtai vadinasi dyzeliniai-elektriniai lokomotyvai, nes kai nėra pavarų negalima padaryti vien su dyzeliniu varikliu, bent kiek aš girdėjau

    Comment


      #62
      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Kokia keista autosankaba? Nejaugi tokią paliks ar keis į SA3?
      Be abejo, kad pakeis i CA-3

      Comment


        #63
        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        D1 su originaliomis greiciu dezemis turi 3 pavaras - pirma mechanine, o antra ir trecia hidraulines. Vaziuojant motorvagonyje puikiai girdisi ir jauciasi kaip tos pavaros persijungineja is pirmos i antra persijungia prie 40 km/h greicio, is antros i trecia - prie 80 km/h. Mazdaug pries kokius i 10 naujausiu D1 buvo imontuotos naujos kartos dezes su 2 hidraulinemis pavaromis. Tokio principo (su 2 hidraulinemis pavaromis) dezes turi ir DR1A.
        Tikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
        Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...

        Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną

        Comment


          #64
          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Tikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
          Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...

          Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
          Aš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?

          Dabar prisiminus tik juokas ima

          Comment


            #65
            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            Aš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?

            Dabar prisiminus tik juokas ima
            na manau, kad stabdziu ratas tai tas vairas apie kuri gincijimasi. Gincijimasi apie kontroleri, kuris yra kaip masinos vairas. Tas kontroleris pvz M-62 turi 13 poziciju, ir sukant ji pagal laikrodzio rodykle pasiekiama 13 pozicija - pats didziausias apkrovimas varikiui (cia kaip masinoje su automatine greiciu deze gazas iki dugno. paprastai masinistai taupo kura ir retai kada vaziuoja auksciau kaip 9 pozicija..

            Comment


              #66
              Šiandien ryte per Lentvarį, į Vilniaus pusę, pravažiavo toks sąstatas: M62K-1250, ČME3M-6202, ČME3T-6328 ir TEM2-2729.



              Comment


                #67
                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Šiandien ryte per Lentvarį, į Vilniaus pusę, pravažiavo toks sąstatas: M62K-1250, ČME3M-6202, ČME3T-6328 ir TEM2-2729.
                M62K Radviliškio šitas, 6202 iki modernizacijos Klapėdoje dirbo, pries porą savaičių jau Radviliškyje buvo, matyt kažkas negerai, ji atgal į Vilnių varo, TEM2 turbūt irgi Radviliškio, gal į kapitalinį, o 6328 iš Klaipėdos, Rimkų stoties manevrinis, turbūt kapitalinis, arba paskers.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #68
                  Lokomotyvai

                  Radau visai neblogą nuorodą apie beveik visus rusiškus prekinius ir keleivinius lokomotyvus ir traukinius. Gal kam bus įdomu:
                  http://railfanclub.spb.ru/gallery2/m...g2_itemId=7807

                  Comment


                    #69
                    Geras Linkas
                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                    Comment


                      #70
                      Kam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
                      Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?

                      Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272
                      Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.01, 18:59.
                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                      Comment


                        #71
                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                        Kam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
                        Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?

                        Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272
                        Tas ratas šilumvežio kabinoje yra rankinis stabdis, o antroje fotografijoje - šilumvežis prie ekipiruotės įrenginio (jei taisyklingai išsireiškiau), kur šilumvežiui papildomos kuro, tepalo, smėlio atsargos.

                        Comment


                          #72
                          Ar toje pačioje vietoje pilamas kuras ir tepalai nežinau, bet tose talpyklose yra smėlis, jis išdžiovinamas ir vamzdžiais patenka į tas talpyklas, o iš jų žarnomis į bunkerius lokomotyvuose.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #73
                            Bet čekiški traukiniai atrodo išties įspūdingai. Tikrai atrodo įdomiau nei pvz. TEP70BS
                            Не мы такиe, жизнь такaя...

                            Comment


                              #74
                              Būtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę

                              Comment


                                #75
                                Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                Būtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę

                                Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
                                Не мы такиe, жизнь такaя...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                  Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
                                  Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
                                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                    Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
                                    Del meslo tai perdedi. M62 (2M62) yra geras daiktas. Juk eksportavo i socbloka. TSRS pati nesugebejo apsirupinti pakankamu kiekiu lokomotyvu, todel ir mazai eksportavo (ne del to, kad niekas nepirko), bet pakankamai daug importavo.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2008.07.23, 23:12.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                      Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
                                      M62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamai
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        M62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamai
                                        Aš BS turėjau omeny.
                                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                        Comment


                                          #80
                                          Atsitiktinai radau youtube įdomų sąstatą: M62 ir du ER20. Kodėl jis toks yra ir kaip sinchronizuojamas valdymas?

                                          Paskutinis taisė 99; 2008.09.08, 13:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X