Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

    As noriu sito

    #2
    Štai LG keleivių gabenimo priemonės:

    Dyzelinis D1 (seneliai jaunystėje turbūt dar su jais važinėjo , liaudyje "medinukai").


    Dyzelinis DR1A:


    Elektrinis ER9M:


    Keleivinius vagonus traukia:
    TEP60:


    TEP70


    Naujieji TEP70BS:


    M62K (K raidė po modernizacijos atsirado, turbūt ir nemodernizuoti dar naudojami keleiviniam susisiekimui) :


    TEP60 jau laikas į muziejų, juos kaip suprantu pakeis nauji TEP70BS (visi 4 jau yra), ir modernizuoti M62, kurie ir prekinius vagonus traukia (tam ir skirti).

    Visos nuotraukos darytos Lietuvoje.
    Nuotraukų šaltinis:
    www.parovoz.com
    Paskutinis taisė Eimantas; 2007.04.16, 00:46.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Prekiniai:
      2M62(U,K,M):

      http://www.parovoz.com/gallery/LT/20060105_26939.jpg

      Jie modernizuoti Vilniuje, aišku važinėja ir nemodernizuoti. Prie jų prisidės Siemens
      M62(K):


      Manevriniai:

      TEM2 (kelios modifikacijos):


      http://www.parovoz.com/gallery/LT/20061021_51719.jpg

      ČME3:

      http://www.parovoz.com/gallery/LT/20041026_7430.jpg

      Yra pora manevrinių mažylių TGM, o spec.technikos nedesiu
      www.parovoz.com
      Paskutinis taisė Eimantas; 2007.04.16, 01:21.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Parašė LT-1
        >...kokia kelio ar silumvevio konstrukcija...
        Ar turi lokomotyvas vaira?

        Comment


          #5
          elektricka ne ant kintamos netycia? o nesamone siemensus det butent del greicio butu. Ir siaip - kuo skiriasi keleivinis nuo krovininio lokomotyvo, kuo "kitaip" traukia? ir ar ne M62 originale ne dvitakciai varikliai buvo?

          Comment


            #6
            Na daznas atvejis ir dabar, kad sugedus vienu metu daugiau TEP'u, tenka kelevinius traukinius visadarbei eMkai (M-62) tampyti. Tada traukiniai veluoja (nes M-62 greitis iki 100 km/h), o grafike daznai uzdeta 120 km/h. Be to kai eMka tempia, maziau keleiviams komforto, nes krovininis silumvezis is vietos "rauna" smarkiai, kai tuo tarpu TEP'as is leto, labai minkstai vaziuoti pradeda. Dar vienas Emkos minusas tempiant keleivini traukini - tai elektropneumatiniu stabdziu nebuvimas, kuriuos turi tik keleiviniai silumveziai. Tad stabdymo metu velgi jauciamas trukciojimas. O Siemensas tai pilnai tiktu keleiviniams, nes jo konstrukcinis greitis 120 km/h (ko pilnai siuo metu pakanka keleiviniams traukiniams), taciau tokia brangia ir galinga technika reikia nukreipti ten kur jos galia reikalinga - tai yra sunkiems traukiniams su kroviniais vezti. Na manau tuo paciu kontraktu aisku buvo galima uzsakyti, bet butu teke manau daug sumoketi, juk tu keleiviniu tik keliu reikia, tad per brangu projetuoti kaip atskira lokomotyva..

            Comment


              #7
              ir kvailas klausimas - o kazkas panasaus i ABS yra traukiniuose?

              Comment


                #8
                taip, pas mus elektrickos kintamos sroves. Kontaktiniame tinkle 27000 V, kitaip tariant 27 kV. Pas brolius latvius - nuolatines sroves elektrickos.
                pas M-62 originalus dyzelis taip pat dvitaktis. O keleivinis nuo krovininio skiriasi pakankamai daug. Ypac traukos charakteristikomis, nes keleivinis pritaikytas tempti salyginai nedideli svori (pvz 22 keleiviniu vagonu sastatas sveria apie 1200 tonu), taciau greitai. Krovininis tuo tarpu atvirksciai - tempia salyginai negreitai (krovininiai traukiniai retai kada vaziuoja greiciau nei 60-80 km/h.), taciau sunku krovini - iki 5000 tonu. Beje, nemodernizuoto 2M-62 (dvieju sekciju) galia yra 4000 a.j. - tokia pati kaip TEP-70 (vienos sekcijos). Krovininia traukiniai, sustoje ikalneje, sunkiai pajuda vel, todel krovinius sastatus tempia 2 sekciju silumveziai - jie turi 12 traukianciu asiu, kas labai prisideda pajudant is vietos bei tempiant sastatus ikalnen. Keleviniams silumveziams del ju tempiamu trukiniu nedidelio svorio pilnai pakanka ir 6 asiu.
                Manevrinis silumvezis (turintis labai didele jega traukiant sastata is vietos ir letai judant) beje irgi gali patempti tuos pacius 5000 tonu, bet labai letai ir jei nera dideles ikalnes. Tad kiekviena masina atlieka jai skirtus darbus

                Comment


                  #9
                  Beje ar zinote, ka reiskia TEP, TEM ir t.t.?

                  Comment


                    #10
                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Beje ar zinote, ka reiskia TEP, TEM ir t.t.?
                    TEP-teplovoz električeskij pasažirskij? TEM-teplovoz elektricheskij manevrovyj? (pavaros tipas turimas omenyje), TGM-teplovoz gidravličeskij manevrovyj? ČME -čechoslovackij električeskij manevrovyj? M62, M atrodo nuo žodžio šilumvežis vengrų kalba.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      TEP-teplovoz električeskij pasažirskij? TEM-teplovoz elektricheskij manevrovyj? (pavaros tipas turimas omenyje), TGM-teplovoz gidravličeskij manevrovyj? ČME -čechoslovackij električeskij manevrovyj? M62, M atrodo nuo žodžio šilumvežis vengrų kalba.
                      jo, teisingai buvo labai idomus silumvezis pagamintas TGP-50. is isores labai i TEP-60 panasus, bet nenusisekes gaminys buvo, kad negamino..
                      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:32.

                      Comment


                        #12
                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        Ar turi lokomotyvas vaira?
                        kai kurie lokomotyvai turi labai panasu i vaira valdymo isranki, taciau tai toli grazu nera vairas. Tai taip vadinamas kontroleris. Sukant pagal laikrodzio rodykle (turi apie 16 padeciu) lokomotyvas pradeda vaziuoti i prieki. Cia panasiai kaip masinoj su automatine greiciu deze gazas, kuo labiau spaudi - tuo greiciau masina juda. taip ir cia - 1 kontrolerio pozicija - tai labai letas judejimas (kad krovinis sastatas pajudetu is vietos kartais reikia 4 ar net 6 pozicijos), o paskutine pozicija - tai masinos darbas maksimaliomis apkrovomis. O traukini vairuoja tik begiai - masinistas net ir kritiskiausiu atveju negaletu paskukti nuo begiu ar vaziuoti ne ten kur iesmas veda.
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:32.

                        Comment


                          #13
                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                          ir kvailas klausimas - o kazkas panasaus i ABS yra traukiniuose?
                          ne, ABS ar kazko panasaus tikrai nera traukiniuose

                          Comment


                            #14
                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            ne, ABS ar kazko panasaus tikrai nera traukiniuose
                            Turbut ir nelabai prasminga, nes ant ratu nera protektoriaus

                            Comment


                              #15
                              tai stabdymui tik smeliuka pila ar sukibimas didesnis del ziauraus slegio yra, kad stabdziu efektyvumas mazesnis uz sukibima?

                              Comment


                                #16
                                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                tai stabdymui tik smeliuka pila ar sukibimas didesnis del ziauraus slegio yra, kad stabdziu efektyvumas mazesnis uz sukibima?
                                Stabdziai gali uzstabdyti taip, kad ratai ciuoztu - bet tai pats blogiausias dalykas, nes jei ratas pradeda ciuozti - is karto ant rato susidaro isciuoza. Paskui toki vagona reikia tempti sumazintu greiciu - kartais net 5 km/h, ziurint kokio ji gylio, antraip galima net sulauzyti begius.

                                Comment


                                  #17
                                  Ot įdomu pasidarė, kuo skiriasi šilumvežis nuo garvežio?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Ot įdomu pasidarė, kuo skiriasi šilumvežis nuo garvežio?
                                    Garvezi varo garo masina, o silumvezi - vidaus degimo variklis. Nors ir dabar daznai zmones klaidingai vadina lokomotyvus garveziais.. Kaip kartais sraigtasparnius malunsparniais..

                                    Comment


                                      #19
                                      O kas yra lokomotyvas? Nea, aš rimtai nežinau. Traukinys, bet tiksliau?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        O kas yra lokomotyvas? Nea, aš rimtai nežinau. Traukinys, bet tiksliau?
                                        Lokomotyvas - tai bendras traukos riedmens pavadinimas. Lokomotyvu vadinami visi traukos riedmenys - tiek garvezys, silumvezis, elektrovezis, duju turbovezis (itin retas). O traukinys - tai suformuotas ir sukabintas vagonu sastatas su vienu ar keliais veikianciais lokomotyvais. Taip pat traukiniu gali buti vadinamas tarpstociu vaziuojantis lokomotyvas be vagonu, automotrise arba sunkioji drezina.
                                        Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.24, 23:19.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X