As noriu sito
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Štai LG keleivių gabenimo priemonės:
Dyzelinis D1 (seneliai jaunystėje turbūt dar su jais važinėjo , liaudyje "medinukai").
Dyzelinis DR1A:
Elektrinis ER9M:
Keleivinius vagonus traukia:
TEP60:
TEP70
Naujieji TEP70BS:
M62K (K raidė po modernizacijos atsirado, turbūt ir nemodernizuoti dar naudojami keleiviniam susisiekimui) :
TEP60 jau laikas į muziejų, juos kaip suprantu pakeis nauji TEP70BS (visi 4 jau yra), ir modernizuoti M62, kurie ir prekinius vagonus traukia (tam ir skirti).
Visos nuotraukos darytos Lietuvoje.
Nuotraukų šaltinis:
www.parovoz.comPaskutinis taisė Eimantas; 2007.04.16, 00:46.
-
Prekiniai:
2M62(U,K,M):
http://www.parovoz.com/gallery/LT/20060105_26939.jpg
Jie modernizuoti Vilniuje, aišku važinėja ir nemodernizuoti. Prie jų prisidės Siemens
M62(K):
Manevriniai:
TEM2 (kelios modifikacijos):
http://www.parovoz.com/gallery/LT/20061021_51719.jpg
ČME3:
http://www.parovoz.com/gallery/LT/20041026_7430.jpg
Yra pora manevrinių mažylių TGM, o spec.technikos nedesiu
www.parovoz.comPaskutinis taisė Eimantas; 2007.04.16, 01:21.
Comment
-
Na daznas atvejis ir dabar, kad sugedus vienu metu daugiau TEP'u, tenka kelevinius traukinius visadarbei eMkai (M-62) tampyti. Tada traukiniai veluoja (nes M-62 greitis iki 100 km/h), o grafike daznai uzdeta 120 km/h. Be to kai eMka tempia, maziau keleiviams komforto, nes krovininis silumvezis is vietos "rauna" smarkiai, kai tuo tarpu TEP'as is leto, labai minkstai vaziuoti pradeda. Dar vienas Emkos minusas tempiant keleivini traukini - tai elektropneumatiniu stabdziu nebuvimas, kuriuos turi tik keleiviniai silumveziai. Tad stabdymo metu velgi jauciamas trukciojimas. O Siemensas tai pilnai tiktu keleiviniams, nes jo konstrukcinis greitis 120 km/h (ko pilnai siuo metu pakanka keleiviniams traukiniams), taciau tokia brangia ir galinga technika reikia nukreipti ten kur jos galia reikalinga - tai yra sunkiems traukiniams su kroviniais vezti. Na manau tuo paciu kontraktu aisku buvo galima uzsakyti, bet butu teke manau daug sumoketi, juk tu keleiviniu tik keliu reikia, tad per brangu projetuoti kaip atskira lokomotyva..
Comment
-
taip, pas mus elektrickos kintamos sroves. Kontaktiniame tinkle 27000 V, kitaip tariant 27 kV. Pas brolius latvius - nuolatines sroves elektrickos.
pas M-62 originalus dyzelis taip pat dvitaktis. O keleivinis nuo krovininio skiriasi pakankamai daug. Ypac traukos charakteristikomis, nes keleivinis pritaikytas tempti salyginai nedideli svori (pvz 22 keleiviniu vagonu sastatas sveria apie 1200 tonu), taciau greitai. Krovininis tuo tarpu atvirksciai - tempia salyginai negreitai (krovininiai traukiniai retai kada vaziuoja greiciau nei 60-80 km/h.), taciau sunku krovini - iki 5000 tonu. Beje, nemodernizuoto 2M-62 (dvieju sekciju) galia yra 4000 a.j. - tokia pati kaip TEP-70 (vienos sekcijos). Krovininia traukiniai, sustoje ikalneje, sunkiai pajuda vel, todel krovinius sastatus tempia 2 sekciju silumveziai - jie turi 12 traukianciu asiu, kas labai prisideda pajudant is vietos bei tempiant sastatus ikalnen. Keleviniams silumveziams del ju tempiamu trukiniu nedidelio svorio pilnai pakanka ir 6 asiu.
Manevrinis silumvezis (turintis labai didele jega traukiant sastata is vietos ir letai judant) beje irgi gali patempti tuos pacius 5000 tonu, bet labai letai ir jei nera dideles ikalnes. Tad kiekviena masina atlieka jai skirtus darbus
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąBeje ar zinote, ka reiskia TEP, TEM ir t.t.?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEP-teplovoz električeskij pasažirskij? TEM-teplovoz elektricheskij manevrovyj? (pavaros tipas turimas omenyje), TGM-teplovoz gidravličeskij manevrovyj? ČME -čechoslovackij električeskij manevrovyj? M62, M atrodo nuo žodžio šilumvežis vengrų kalba.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:32.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAr turi lokomotyvas vaira?Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:32.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąir kvailas klausimas - o kazkas panasaus i ABS yra traukiniuose?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąne, ABS ar kazko panasaus tikrai nera traukiniuose
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimątai stabdymui tik smeliuka pila ar sukibimas didesnis del ziauraus slegio yra, kad stabdziu efektyvumas mazesnis uz sukibima?
Comment
-
Ot įdomu pasidarė, kuo skiriasi šilumvežis nuo garvežio?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąOt įdomu pasidarė, kuo skiriasi šilumvežis nuo garvežio?
Comment
-
O kas yra lokomotyvas? Nea, aš rimtai nežinau. Traukinys, bet tiksliau?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kas yra lokomotyvas? Nea, aš rimtai nežinau. Traukinys, bet tiksliau?Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.24, 23:19.
Comment
Comment