Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikriausiai ims kokį seną M62 ar 2M62 sekciją ir darys dujinį, arba iš ČME3. "Bega" kažin ar savo TGM'ą duos, be to jis per mažas, dujų baliono nebus kur sumontuoti. Manevriniam nereikia didelio baliono, galima pasipildyti dujomis dažnai, bet M62 ar ČME didesni ir yra daugiau vietos, kur galima būtų jį sumontuoti. O dujiniai varikliai jau gaminami, nupirks gatavą ir sumontuos.

    Comment


      Planuojama paimti vieną iš nemodernizuotų ČME.

      Comment


        „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos daugiausiai krovinių pervežančius lokomotyvus

        Geležinkelių įmonių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ artimiausiu metu pradės 44 „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programą, kuria tikimasi sutaupyti 11 mln. eurų.

        Kaip pranešė bendrovė, 44 „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programai šią savaitę pritarė „Lietuvos geležinkelių“ valdyba. „Siemens“ lokomotyvai buvo įsigyti prie dešimtmetį, o jų techninė priežiūra ir reikalingi smulkūs remonto darbai buvo atliekami nuolat.

        „Siemens“ lokomotyvai perveža daugiau kaip pusę visų krovinių. Patikėdami kapitalinio remonto darbus inžinerinių kompetencijų partneriui Vilniaus lokomotyvų remonto depui (VLRD) mes sutaupysime apie 11 mln. eurų, palyginti su alternatyvomis rinkoje. Programa bus įgyvendinta etapais, tad klientams ir partneriams toliau užtikrinsime patikimą ir greitą krovinių pervežimą“, - pranešime teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška...
        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=81140279
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          išlaidos kaip prieš 10 m. pirktų dešimties ER20CF. gal aš klystu?

          Comment


            Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
            išlaidos kaip prieš 10 m. pirktų dešimties ER20CF. gal aš klystu?
            AB „Lietuvos geležinkeliai“, įvertinusi „Siemens“ prekinių lokomotyvų „ER20 CF“ sėkmingą eksploataciją Lietuvoje, užsakė dar dešimt tokių pat lokomotyvų. Užsakymo vertė daugiau nei 35 milijonai eurų. Į šią sumą taip pat įeina bandymai bei garantinė priežiūra.

            Iš viso Lietuvoje bus eksploatuojami 44 tokie „Siemens“ lokomotyvai. 2005 metais „Lietuvos geležinkeliai“ „Siemens“ užsakė trisdešimt keturis šešių ašių dyzelinius-elektrinius lokomotyvus. Šio kontrakto vertė – 123 milijonai eurų.

            http://www.technologijos.lt/n/techno...traipsnis-5337

            Comment


              "Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ rugsėjį pradės remontuoti 44 „Siemens“ lokomotyvus. Preliminariais skaičiavimais, jų remontui per dvejus metus bus išleista 37,4 mln. eurų, BNS pranešė įmonė."


              https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-667-1142708

              Comment


                Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.
                  O kam naujų, jei po 2-3 metų reikės elektrovežių, o šilumvežių reikės vis mažiau. LG ir taip apsiriję. Net DB vis dar eksploatuoja modernizuotus tarybinius šilumvežius visokiose Lenkijose, Rumunijose ir pan., kurie yra senesni nei LG turimi 2M62. Modernizacija nėra blogai, o kodėl tokios sumos gaunasi, tai jau reikia žiūrėti, ar nėra korupcijos. Bet ir perkant naują techniką, korupcijos tikimybės niekas nesumažins.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kam naujų, jei po 2-3 metų reikės elektrovežių, o šilumvežių reikės vis mažiau. LG ir taip apsiriję. Net DB vis dar eksploatuoja modernizuotus tarybinius šilumvežius visokiose Lenkijose, Rumunijose ir pan., kurie yra senesni nei LG turimi 2M62.
                    Tik nepamiršk, kokie traukinių svoriai yra Lietuvoje, ir kokie - Lenkijoje.

                    Comment


                      Tai ir nelyginu 2M62, kurie yra galingensi, su M62, TEM2 ar TE109... Galiausiai lenkai perka ir visokius M62, 2M62, perdarytus į M62 iš buv. tarybinių respublikų... Lenkai Iš M62 elektrovežį padarė:
                      https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...wal-83662.html

                      Comment


                        Ar daug Lenkijoje viengubų M62 traukimų traukinių, kurių svoris būtų 3000 tonų?
                        Paskutinis taisė Aleksio; 2019.08.19, 12:22.

                        Comment


                          Modernizacija gili. Iš seno šilumvežio lieka tik rėmas ir vežimėliai. Kartais dar kėbulas, bet jis neneša apkrovų. O dabar klausimas - ant kiek nusidėvi rėmai ir vežimėliai pas mus?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Iš seno šilumvežio lieka tik rėmas ir vežimėliai.
                            Teisingai - jie ir priima visas apkrovas (gerokai didesnes, nei buvo iki modernizacijos).

                            Comment


                              Ką reiškia gerokai didesnes? Šiuolaikinis variklis ir kita įranga sveria mažiau. O kas dėl sąstatų tapymo, tai o kas verčia visur tampyti 6000 tonų? Yra darbų, kur ir mažiau būna. Bet ne, viską supjaustysim į metalo laužą, net nepabandę prakalti modernizacijai tiems patiems lenkams ar kitiems privatininkams iš Rytų Europos (buvusių socialistinių šalių, tokių kaip Bulgarija, Rumunija ir pan.)...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kas dėl sąstatų tapymo, tai o kas verčia visur tampyti 6000 tonų? Yra darbų, kur ir mažiau būna.
                                Taip, kartais pasitaiko autovežiai, refrižeratoriai ir pan., bet pagrindiniai srautai yra su maksimalia mase.

                                Comment


                                  Jei rėmas nuvargęs nuo 20-30 metų maksimaliu tonažu tampymu, tai tikrai neverta kapitaliai remontuoti/rekonstruoti, metalo nuovargis pasireiškia, jei ten stovėję daugiau kaip rezerviniai - tai kita kalba.

                                  Comment


                                    Perskaičiau visą temą, tačiau tarp daugumos specialistas ir VLRD atstovo ginčų taip ir neradau kur būtų surašyta, kas yra tiksliai daroma per visus TP-x, ER-x ir KR-x remontus - kokie mazgai perrenkami, keičiami, ar tiesiog patikrinami, bei kas kiek laiko tokie remontai turi būti atliekami?

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Latviai tai pirko Regional traukinius, estiškoji komplektacija turbūt irgi tokia pati. EE jau turi daugybę Stadler'ių. Matomai kadangi LV darė užsakymą, estams gavosi už gerą kainą pagriebti.
                                      Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
                                      Dalis skirta ilgesniems nuostoliams, dalis bus regioninių, kurie teoriškai tiktų priemiestiniams reguliariems maršrutams kaip Trakai/Vievis-Kena, Marijampolė-Kaunas-Jonava ar kažkas panašaus. Ar tokie maršrutai atsiras, manau galim pabandyti spėti iš trijų kartų

                                      Comment


                                        Estijoje dabar visi Stadleriai. Čia tie nauji tik Škoda. Lietuvoje situacija kita. Čia perkami traukiniai Vilnius - Klaipėda maršrutui, tai IC klasės traukiniai. Kita grupė - akumuliatoriniai (dirbantys ir nuo KT ten, kur elektrifikuota) traukiniai trumpiems vietiniams/priemiestiniams maršrutams neelektrifikuotuose ruožuose. Latviai ir estai kol kas su akumuliatoriais nežaidžia, nes neaišku, kaip ten su jų eksploatacija. Lietuva gi drąsi šalis, jei ką negaila bus išmesti keliasdešimt milijonų.
                                        Latvijoje su Škodomis daug problemų. Daug vaikiškų ligų. Ir jų turi visi traukiniai. Lietuvoje su dviaukštėmis Škodomis tiek daug problemų nebuvo, nes modelis jau buvo išdirbtas Čekijos geležinkeliams, tik modifikacija mums buvo 1520 mm. O latviai nupirko visiškai naują modelį.

                                        Comment


                                          Tas baterinių traukinių "naujovės" vaikymasis man irgi labai keistai atrodo. Juo labiau, kad jis, kaip suprantu, netiks nei Vilnius-Turmantas (su tikimybe tęsti iki Daugpilio), nei Vilnius-Marcinkonys, kur turės stovėti ir krautis Varėnoje kurį laiką, taip ilginant bendrą kelionės trukmę. Nebent visgi bus daugiau tų pakrovimo punktų, apie kuriuos iki šiol neskelbė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X