O kiek traukiniai turi pavaru? Ar elektriniai irgi turi pavaras? Puiki ideja kooperuotis ir keliaut kartu fotografuot traukinius
Elektriniai ir kiti tokie kaip tep70 neturi pavarų, užtai vadinasi dyzeliniai-elektriniai lokomotyvai, nes kai nėra pavarų negalima padaryti vien su dyzeliniu varikliu, bent kiek aš girdėjau
D1 su originaliomis greiciu dezemis turi 3 pavaras - pirma mechanine, o antra ir trecia hidraulines. Vaziuojant motorvagonyje puikiai girdisi ir jauciasi kaip tos pavaros persijungineja is pirmos i antra persijungia prie 40 km/h greicio, is antros i trecia - prie 80 km/h. Mazdaug pries kokius i 10 naujausiu D1 buvo imontuotos naujos kartos dezes su 2 hidraulinemis pavaromis. Tokio principo (su 2 hidraulinemis pavaromis) dezes turi ir DR1A.
Tikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
Tikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
Aš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?
Aš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?
Dabar prisiminus tik juokas ima
na manau, kad stabdziu ratas tai tas vairas apie kuri gincijimasi. Gincijimasi apie kontroleri, kuris yra kaip masinos vairas. Tas kontroleris pvz M-62 turi 13 poziciju, ir sukant ji pagal laikrodzio rodykle pasiekiama 13 pozicija - pats didziausias apkrovimas varikiui (cia kaip masinoje su automatine greiciu deze gazas iki dugno. paprastai masinistai taupo kura ir retai kada vaziuoja auksciau kaip 9 pozicija..
Šiandien ryte per Lentvarį, į Vilniaus pusę, pravažiavo toks sąstatas: M62K-1250, ČME3M-6202, ČME3T-6328 ir TEM2-2729.
M62K Radviliškio šitas, 6202 iki modernizacijos Klapėdoje dirbo, pries porą savaičių jau Radviliškyje buvo, matyt kažkas negerai, ji atgal į Vilnių varo, TEM2 turbūt irgi Radviliškio, gal į kapitalinį, o 6328 iš Klaipėdos, Rimkų stoties manevrinis, turbūt kapitalinis, arba paskers.
Tas ratas šilumvežio kabinoje yra rankinis stabdis, o antroje fotografijoje - šilumvežis prie ekipiruotės įrenginio (jei taisyklingai išsireiškiau), kur šilumvežiui papildomos kuro, tepalo, smėlio atsargos.
Ar toje pačioje vietoje pilamas kuras ir tepalai nežinau, bet tose talpyklose yra smėlis, jis išdžiovinamas ir vamzdžiais patenka į tas talpyklas, o iš jų žarnomis į bunkerius lokomotyvuose.
Būtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę
Būtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę
Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
Del meslo tai perdedi. M62 (2M62) yra geras daiktas. Juk eksportavo i socbloka. TSRS pati nesugebejo apsirupinti pakankamu kiekiu lokomotyvu, todel ir mazai eksportavo (ne del to, kad niekas nepirko), bet pakankamai daug importavo.
M62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamai
Aš BS turėjau omeny.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment