Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti.
    MTU sumontuoti tik Simensuose, kurie į užsienį reguliariais reisais nevažinėja.
    O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Manyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.
    Ant tvoros taip pat rašo žodį "visi žino kokį", bet ten yra malkos.
    Taip kad jokių K/G/E/M.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      MTU sumontuoti tik Simensuose, kurie į užsienį reguliariais reisais nevažinėja.
      O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.

      Ant tvoros taip pat rašo žodį "visi žino kokį", bet ten yra malkos.
      Taip kad jokių K/G/E/M.
      Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
        2M62M vienos sekcijos galia 1700 kW.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
          Lokomotyvo serija IR variklio markė. 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek.
          Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
          Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Lokomotyvo serija IR variklio markė. 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek.
            Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
            Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.
            kažkokia išgalvota problema pas Jus, gerb.Aleksio... visu pirma teisiniu atžvilgiu skirtingi lokomotyvai negali būti vadinami vienodai..tikiu, kad jus esate technikas ir iš esmės juos būtų galima vadinti visus vienodai, pvz LGL-001,002 ir t.t - Lietuvos geležinkelių lokomotyvas. tačiau jeigu jus būtumet pvz. mokesčių inspektoriumi tai jums kiltų daug klausimų, kodėl pvz. vienodo tipo lokomotyvai eikvoja skirtingai kurą, kodėl jiems nustatyti skirtingi normatyvai remontams, amortizacinis periodas ir t.t. ir tam ponui jus sunkiai galėtumet įrodyti savo teisybę. yra daugiau argumentų, kodėl mano manymu esate neteisus šiuo klausimu. teko darbe susidurti, kai aiškinau jog elektros traukos variklis ED-118A tai traukos variklis, o ED-118AU1 jau ne kosminė raketa..

            Comment


              Sveiki,

              Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

              dEKUI.

              Comment


                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                tačiau jeigu jus būtumet pvz. mokesčių inspektoriumi tai jums kiltų daug klausimų, kodėl pvz. vienodo tipo lokomotyvai eikvoja skirtingai kurą, kodėl jiems nustatyti skirtingi normatyvai remontams, amortizacinis periodas ir t.t. ir tam ponui jus sunkiai galėtumet įrodyti savo teisybę.
                Šeštokuose dirba M62, kurių ekipažinė dalis skiriasi nuo kitų ne tik mažesniu atstumu tarp ratų, bet ir stabdžiu sistema: dvigubai daugiau stabdžių cilindrų bei kaladelių. Ar į aptarnavimo/remonto normatyvus įtraukta daugiau pinigų šitiems lokomotyvams? Jeigu taip, tai kodėl jų šonuose neužrašyta M62-...Š (Šeštokai)/S (Stefensonas)? Juk auditorius nesupras... O jeigu ne, tai kas yra apgautas? Šaltkalvis, kuriam nesumokėjo priklausančių pinigų, ar depas, kuris turėjo nenumatytų išlaidų? Nekalbant apie smūgio-traukos įtaisus.
                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                yra daugiau argumentų, kodėl mano manymu esate neteisus šiuo klausimu.
                Ir aš galiu pateikti argumentų: stoviu prie mašinos ir matau, kad joje užrašyta VW GOLF (be jokių 2, 3, ...) Šalia stovi visiškai kitaip atrodanti mašina, ant kurios taip pat užrašyta VW GOLF (be jokių 3, 4...), tas pats ir techpasuose. O juk tai eismo dalyviai, registruoti duomenų bazėje, važinėja po užsienius...
                Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.23, 08:28.

                Comment


                  Parašė micass Rodyti pranešimą
                  Sveiki,

                  Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

                  dEKUI.
                  Jei rusiškai skaitai, bandyk čia: http://www.viptrans.info/tlib/winterperiod.html
                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                  Comment


                    Sveiki, rašau darbą apie autosankabas, galbūt kas nors turit kokios nors informacijos apie tai , kad ir apie pas mus naudojamas SA-3 ? , jų trūkumus,privalumus, apkrovas ...žodžiu praverstu betkas,ypač brėžiniai. Ačiū

                    Comment


                      Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава.

                      Автор: Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И.

                      Издательство: «ТРАНСПОРТ»

                      Год: 1991

                      http://kachegaroff-line.ru/books/cat-3.html

                      Puslapyje bus nuoroda į djvu failą.

                      Comment


                        Gal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?

                        Comment


                          Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                          Gal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?
                          Kiek žinau, šiais laikais keleivinio traukinio ilgis pirmiausia priklauso nuo peronų ilgių to traukinio maršruto stotyse (ir stotelėse). RŽD Kaliningradiniuose traukiniuose vasarą kartais suskaičiuoju 16 vagonų. Forume apie peronų ilgius ir aukščius diskusijų netrūksta, o ką reiškia iš keleivinio vagono išlipti ne perone, iš praeities prisimenu... Krovininio sąstato ilgį riboja stočių kelyno ilgis. Per Kazlų Rūdą važiuojančiuose sąstatuose kartais suskaičiuoju ~60 vagonų.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Kiek žinau, šiais laikais keleivinio traukinio ilgis pirmiausia priklauso nuo peronų ilgių to traukinio maršruto stotyse (ir stotelėse). RŽD Kaliningradiniuose traukiniuose vasarą kartais suskaičiuoju 16 vagonų. Forume apie peronų ilgius ir aukščius diskusijų netrūksta, o ką reiškia iš keleivinio vagono išlipti ne perone, iš praeities prisimenu... Krovininio sąstato ilgį riboja stočių kelyno ilgis. Per Kazlų Rūdą važiuojančiuose sąstatuose kartais suskaičiuoju ~60 vagonų.
                            Maks keleivinio sąstato ilgis Lietuvoje - 19 vagonų, prekinio - dauguma stočių pritaikytos 850 ir 1050 m ilgio sąstatams. Kierk žinau, ilgiausias sąstatas iš Kenos į Baltarusiją buvo virš 1,5 km.

                            Comment


                              Kaip suprantu 19 vagonų TEP70, turėtų be didelio vargo važiuoti. O 850m ilgio sąstatui tenka Siemensas ar du Siemensai? Noriu traukos skaičiavimo grafiką pasidaryti. Lokomotyvų duomenis žinau, o bendras rezultatas priklausys nuo to ką kabinsiu. Dėl to bent apytiksliai noriu išsirinkt sąstatų mases.

                              Comment


                                Gali ir vienas... Jai tusti vagonai ir nekalnuota vietove

                                Comment


                                  Bandymų metu ER20 sėkmingai užpildo oru, bei išlaiko reikiamą sandarumą ir traukiniui turinčiam 400 ašių, šiuo atvėju buvo pakabinta 100 pusvagonių (vienas pusvagonis lygus ~14m, tai traukinio ilgis 1400m.)
                                  Bėje, vilniečiai sugebėjo nuvežti traukinį su 560 ašių, nors lietuvoje galima iki 520, klius mašinistui
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                    Bandymų metu ER20 sėkmingai užpildo oru, bei išlaiko reikiamą sandarumą ir traukiniui turinčiam 400 ašių, šiuo atvėju buvo pakabinta 100 pusvagonių (vienas pusvagonis lygus ~14m, tai traukinio ilgis 1400m.)
                                    Bėje, vilniečiai sugebėjo nuvežti traukinį su 560 ašių, nors lietuvoje galima iki 520, klius mašinistui
                                    Bet tuo atveju, kiek žinau, buvo 2xER20. Ir mašinistui tikrai neturėtų kliūti, nes toks sąstatas buvo suplanuotas. Ilgesnį baltarusai atsisakė priimt...

                                    Comment


                                      Nėra Gen.direktoriaus įsakymo ilgesniems nei 520 ašių traukiniams, durnas mašinistas pasitaikė , būtų darę bandymus , vžiuotu instruktoriai.
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        Jei skaitai rusiškai, tai paieškok knygų apie traukos riedmenų eksploataciją, galbūt netgi peržiūrėk konkrečių šilumvežių aprašymus (kiekvienai serijai yra išleistos knygos).

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jei skaitai rusiškai, tai paieškok knygų apie traukos riedmenų eksploataciją, galbūt netgi peržiūrėk konkrečių šilumvežių aprašymus (kiekvienai serijai yra išleistos knygos).
                                          Dekui. Bei tai kai sugrybavau. Nepaskaičiau ankstesnių pranešimų. Žmogus to paties klause



                                          Sveiki,

                                          Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

                                          dEKUI.
                                          Jei rusiškai skaitai, bandyk čia: http://www.viptrans.info/tlib/winterperiod.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X