Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGraži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGraži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąCAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.
Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr tuos ir tuos remontuoja VLRDistai. Skirtumas tik tas, kad Kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai VLRD atlieka ER-3 remonta, dumų sumažėja.
Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSiūlau nesigirti. "Caterpillar 3512B" vidaus degimo variklius, kurie sudėti į 2M62M, remontuoja ne VLRD, o iš tam tikros firmos VLRD pasamdyti darbuotojai. Šį bei tą paremontuoti sugeba tik LT-2.
Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.
Comment
-
Parašė aleksio Rodyti pranešimąir tuos ir tuos remontuoja vlrdistai. Skirtumas tik tas, kad kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai vlrd atlieka er-3 remonta, dumų sumažėja.
šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą2m62k-1160
Nu ir ne reikia pamiršti, kad jis tik išvažiavo iš Vilniaus stoties ir varikliai dirba arti nominaliojo režimo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr ką tie pasamdyti žmonės daro? Nei jie į variklį lenda, nei vožtuvus reguliuoja, su kuro aparatūra nieko nedaro.
Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.
Comment
-
Parašė x2x Rodyti pranešimąsveiki, esu visiskai naujas narys bet norejau paklaust del tokio dalyko kaip Webasto sistema. Turiu instrukcija kad ji montuojama i M62K ir 2M62K lokomotyvus su Kolomnos varikliais bet logiska butu jei tokia sistema yra ir su Caterpillar varikliais... Gal turit kokios info apie tai?
Comment
-
Susiję pranešimai iškelti į šias naujas temas:
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje Temą kiek anksčiau "demaskavo" Vytautas
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
LG riedmenų dažymo schemos
Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika
Dalis pranešimų perkelta į jau buvusias temas:
Geležinkelių fotografavimas
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Savanoriškas geležinkelio fanų darbasPaskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 14:14.
Comment
-
Parašė x2x Rodyti pranešimąNa jei jau pasikeite temos pavadinimas ir galima klaust apie vaira lokomotyve tai gal labai nesupyksit jei apie Webasto pasikartosiu. Gal zinot kurioj vietoj VLRD kreiptis del info ir breziniu apie Webasto. Diplominis pats nepasirasys
Tarkim ČME3M serijos lokomotyve Webasto katiliukai atlieka dvi funkcijas: šildo mašinisto kabiną ir pašildo dyzeliuką prieš užvedant. Į VLRD jau atkeliauja surinkti moduliai (kartu su webasto), kuriuos sumontuoja ant parengto kėbulo.
Daugiau informacijos apie Webasto galėtum rasti tinklapyje www.webasto.com
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAbejoju ar VLRD galėtų suteikti reikiamos informacijos apie Webasto, kadangi modernizacijos metu jie tik surenka lokomotyvus stebint Vengrams ar Čekams.
Comment
Comment