Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

    Gal vaizdu is St. Pancras stoties su eurostarais turi?
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    #2
    Krovininių traukinių nuotraukų būtų įdomu pamatyti.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Parašė praetor Rodyti pranešimą
      Gal vaizdu is St. Pancras stoties su eurostarais turi?
      kiek pamenu eurostarai is waterloo stoties vaziuoja.

      Comment


        #4
        Beje ar tik pasirode ar is ties traukiniai energija gauna ne per laidus o per trecia begi?

        Comment


          #5
          Tai gal ir metro traukiniai dalį maršruto tomis pačioms atkarpomis pravažiuoja?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Berods, Didžiojoje Britanijoje gyvena daugiausia geležinkelio entuziastų imant visos Europos mastu, kurie susibūrę į daugybę įvairių klubų, bet, mano požiūriu, britiški traukiniai - patys nuobodžiausi ir neįdomiausi iš visų.

            Comment


              #7
              Turiu omenyje visus važinėjančius Britanijoje.

              Comment


                #8
                Aš pasakiau savo asmeninę nuomonę apie traukinius.

                Apskritai, tiek Britanija, tiek Prancūzija yra tolimos šalys ir jų geležinkelio sistemos neturi nieko bendra su Lietuvos. Todėl ir darau palyginimą, jog britiškoji technika neįdomi bei nuobodi, juolab nuo pat mažens užaugau ir domėjausi "sovietine" geležinkelio technika. Čia kiekvieno žmogaus skonio reikalas, ką jis renkasi ir kas jam įdomiausia.

                Comment


                  #9
                  Man tai šitas paliko geriausią įspūdį


                  Geras jausmas, kai eini pesčiųjų viaduku, o apačioj prašvilpia šis žvėris.
                  Pagal vikipedia didžiausias jo greitis 225km/h, bet kai kur yra ribojamas iki 200km/h.
                  Nėra to blogo, kas neišeitų į internetą

                  Comment


                    #10
                    Savu laiku Siaures Rytu Skotija buvo israizgyta gelezinkeliu voratinkliu, daba liko kelios entuziastu atstatytos trumpos atkarpos


                    Kelios fotkes is pasivazinejimo Strathspey gelezinkelu. Garvezys buvo sugedes, vietoj jo class 117









                    Kol vazinejomes, i Aviemore atvyko turistinis Royal Scotsman:









                    Keletas fotkiu is vidaus:







                    Paskutinis taisė zanaz; 2008.02.14, 14:52.
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      #11
                      Teko važiuoti tiek su Class 125 (First Great Western), tiek su Bombardier Voyager(Virgin). Asmeniškai, maloniau su Class125. Bombardier Voyager'io kiekvienas vagonas turi po variklį, o tai duoda papildomą vibraciją ir triukšmingumą. O vat su Class125, tai beveik kaip su jachta

                      Comment


                        #12
                        Parašė John
                        Galiu klysti, bet, kaip suprantu, Voyageriai yra varomi elektros varikliu, kuriems energija gamina dyzeliniai generatoriai (kiekviename vagone), kuomet 125 turi tik 2 iprastinius dyzelinius variklius (abu lokomotyvuose t.y. traukinio galuose).
                        Tikriausiai taip, aš pats nelabai gilinausi. Mat man svarbus yra ir važiavimo komfortas

                        Comment


                          #13
                          Kažkaip užtilo šita tema. Tiesiog nemažai galvojau ir norėčiau pasiūlyti, ar nebūtų geriau įkurti naują temą (pvz. Geležinkeliai Europoje ar pasaulyje), o šios temos pranešimus perkelti į tą naują temą. Tokiu būdu praplėstume diskusiją ir, manau, būtų įdomiau bei naudingiau.

                          Comment


                            #14
                            Ne, manau nereikia kurti naujos temos, tegul lieka šita. Visų pasaulio valstybių geležinkeliai, riedmenys yra skirtingi taip, kad nereikia daryti mišrainės.
                            Laiba gera tema John, tie raudoni buferiai St.Pancras stotyje tikriausiai hidrauliniai?

                            Comment


                              #15
                              Keletas traukinių nuotraukų, darytų kelionės Leeds-Gatwick metu:

                              1. Northern Rail Class 333 (kairėje) ir Class 142 Leeds stotyje.
                              Class 333 - 4 dalių EMU, pagamintas 2000 metais kompanijos Siemens. Traukiniai tikrai gana nauji ir patogūs. Max greitis - 160 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds - Bradford bei Leeds - Skipton.
                              Class 142 - 2 dalių DMU, gamintas 1985-1987 metais, atnaujintas po kelių metų. Šio salonas visai primityvus bei nepatogus. Max greitis - 120 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds -Harrogate - York bei Leeds - Sheffield.





                              2. National Express East Coast InterCity 225. Traukinys sudarytas iš 2 elektrinių Class 91 lokomotyvų ir 9 vagonų. Gamintas 1988-1991 metais. Max greitis 261km/h, tačiau paprastai neviršijamas 200km/h greitis. Tai yra pagrindiniai traukiniai, kursuojantys tarp London Kings Cross stoties ir šiaurinių miestų. Iki šiol visą laiką tekdavo važiuoti būtent šiuo traukiniu, kurio vagonai atnaujinti prieš porą metų ir labai patogūs. Šalia kiekvienos kėdžių poros yra rozetė nešiojamam kompiuteriui, nuo šių metų traukiniuose teikiamas nemokamas Wi-Fi internetas.





                              3. Cross Country Express Class 220 Voyager taip pat Leeds'e. 4 dalių DEMU, gamintas kompanijos Bombardier. Didžiausias greitis - 200 km/h. Traukinys nėra labai patogus - net nelabai didelis mano lagaminas netilpo nė viename bagažo skyriuje, taigi teko laikyti po kojomis, o maršrutas, kuriuo važiavau - tiesiog tragiškas. (Šį kartą nusprendžiau sutaupyti šiek tiek pinigų ir užuot važiavęs su Class 225 iš Leedso tiesiai į Londoną, pasirinkau maršrutą su persėdimu Derbyje.) Traukinys stoja kiekviename didesniame mieste, nors buvo šeštadienio rytas, traukinys buvo toks pilnas, kad beveik neužteko vietos net stovėti





                              4. To paties Voyager atnaujinta versija - Class 222 Meridian Londono St. Pancras stotyje. Techniniai dalykai beveik nepasikeitė, tačiau po Class 220 kritikos interjeras atnaujintas gana stipriai, taigi traukinys buvo gerokai patogesnis

                              Comment


                                #16


                                Scotrail, Class 170 Turbostar

                                Fotke aisku ne mano, paimta is http://www.stevecarter.com/highlandp...hlandpics1.htm
                                Bet siaip labai grazu, ane?
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  #17
                                  Gal žinot kaip su lietuviška kortele nusipirkt išankstinį traukinio bilietą Anglijoj? Pavasarį dar nebuvo problemų, o dabar visuose juos parduodančiuose puslapiuose neduoda įvest vardo kortelėje. Gi mano korteles išdavusiems bankams Mr Vardas Pavarde ar Mr V Pavarde visiškai nepatinka, neautorizuoja. Nerandu kaip apeit
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Homer.J.S. Rodyti pranešimą
                                    Man tai šitas paliko geriausią įspūdį

                                    Geras jausmas, kai eini pesčiųjų viaduku, o apačioj prašvilpia šis žvėris.
                                    Pagal vikipedia didžiausias jo greitis 225km/h, bet kai kur yra ribojamas iki 200km/h.


                                    Čia, kaip matau, fotografuota Birminghamo New Street stotyje. Daug kartų tokiu teko vasarą į darbą važinėti. Iš tiesų labai greitas ir ganėtinai komfortabilus, nors man visada norėjosi didesnių langų, jie per daug pailgi - plotis turbūt ne daugiau nei 60 cm.

                                    Čia, beje, yra Virgin Trains traukinys, šita kompanija labiau į tolimus reisus orientuota - su Virgin'u galima nulėkti nuo Londono iki Edinburgo.

                                    Šiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos? Ar negalėtų Lietuvoj kažko panašaus būti?
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                      Šiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos?
                                      Mano krastuoe duoda - pvz marsrutu Aberdynas - Edinburgas National Express didesne tikimybe akcijiniu bilietu rast nei Scotrail'u.

                                      Alm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima megatrain.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.
                                      Paskutinis taisė zanaz; 2008.09.25, 01:33.
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                        Alm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima magatarin.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.
                                        Bandžiau. Daugumą iš to ką siūlo nationalrail.co.uk pirkimui pažiūrėjau - visur ta pati sistema išskyrus raileasy, bet ir ten ta pati problema. Megatrain iš Londono į Birminghamo oro uostą traukinių nesiūlo. Šviečia nemalonus pasirinkimas ar išvažiuot 3 valandom ankščiau autobusais, ar susimokėt 40 svarų stotyje (vietoj planuotų 10, nors ir tai būtų 1000 kartų brangiau už lėktuvą).
                                        Čia tuo pačiu atsakymas angliškos privatizuotų traukinių kompanijų konkurencijos mėgėjams - pagal mane kainos ten nesveikos.
                                        kaip?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X