Gal vaizdu is St. Pancras stoties su eurostarais turi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąGal vaizdu is St. Pancras stoties su eurostarais turi?
Comment
-
Aš pasakiau savo asmeninę nuomonę apie traukinius.
Apskritai, tiek Britanija, tiek Prancūzija yra tolimos šalys ir jų geležinkelio sistemos neturi nieko bendra su Lietuvos. Todėl ir darau palyginimą, jog britiškoji technika neįdomi bei nuobodi, juolab nuo pat mažens užaugau ir domėjausi "sovietine" geležinkelio technika. Čia kiekvieno žmogaus skonio reikalas, ką jis renkasi ir kas jam įdomiausia.
Comment
-
Savu laiku Siaures Rytu Skotija buvo israizgyta gelezinkeliu voratinkliu, daba liko kelios entuziastu atstatytos trumpos atkarpos
Kelios fotkes is pasivazinejimo Strathspey gelezinkelu. Garvezys buvo sugedes, vietoj jo class 117
Kol vazinejomes, i Aviemore atvyko turistinis Royal Scotsman:
Keletas fotkiu is vidaus:
Paskutinis taisė zanaz; 2008.02.14, 14:52.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė JohnGaliu klysti, bet, kaip suprantu, Voyageriai yra varomi elektros varikliu, kuriems energija gamina dyzeliniai generatoriai (kiekviename vagone), kuomet 125 turi tik 2 iprastinius dyzelinius variklius (abu lokomotyvuose t.y. traukinio galuose).
Comment
-
Keletas traukinių nuotraukų, darytų kelionės Leeds-Gatwick metu:
1. Northern Rail Class 333 (kairėje) ir Class 142 Leeds stotyje.
Class 333 - 4 dalių EMU, pagamintas 2000 metais kompanijos Siemens. Traukiniai tikrai gana nauji ir patogūs. Max greitis - 160 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds - Bradford bei Leeds - Skipton.
Class 142 - 2 dalių DMU, gamintas 1985-1987 metais, atnaujintas po kelių metų. Šio salonas visai primityvus bei nepatogus. Max greitis - 120 km/h. Kursuoja maršrutais Leeds -Harrogate - York bei Leeds - Sheffield.
2. National Express East Coast InterCity 225. Traukinys sudarytas iš 2 elektrinių Class 91 lokomotyvų ir 9 vagonų. Gamintas 1988-1991 metais. Max greitis 261km/h, tačiau paprastai neviršijamas 200km/h greitis. Tai yra pagrindiniai traukiniai, kursuojantys tarp London Kings Cross stoties ir šiaurinių miestų. Iki šiol visą laiką tekdavo važiuoti būtent šiuo traukiniu, kurio vagonai atnaujinti prieš porą metų ir labai patogūs. Šalia kiekvienos kėdžių poros yra rozetė nešiojamam kompiuteriui, nuo šių metų traukiniuose teikiamas nemokamas Wi-Fi internetas.
3. Cross Country Express Class 220 Voyager taip pat Leeds'e. 4 dalių DEMU, gamintas kompanijos Bombardier. Didžiausias greitis - 200 km/h. Traukinys nėra labai patogus - net nelabai didelis mano lagaminas netilpo nė viename bagažo skyriuje, taigi teko laikyti po kojomis, o maršrutas, kuriuo važiavau - tiesiog tragiškas. (Šį kartą nusprendžiau sutaupyti šiek tiek pinigų ir užuot važiavęs su Class 225 iš Leedso tiesiai į Londoną, pasirinkau maršrutą su persėdimu Derbyje.) Traukinys stoja kiekviename didesniame mieste, nors buvo šeštadienio rytas, traukinys buvo toks pilnas, kad beveik neužteko vietos net stovėti
4. To paties Voyager atnaujinta versija - Class 222 Meridian Londono St. Pancras stotyje. Techniniai dalykai beveik nepasikeitė, tačiau po Class 220 kritikos interjeras atnaujintas gana stipriai, taigi traukinys buvo gerokai patogesnis
Comment
-
Scotrail, Class 170 Turbostar
Fotke aisku ne mano, paimta is http://www.stevecarter.com/highlandp...hlandpics1.htm
Bet siaip labai grazu, ane?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Gal žinot kaip su lietuviška kortele nusipirkt išankstinį traukinio bilietą Anglijoj? Pavasarį dar nebuvo problemų, o dabar visuose juos parduodančiuose puslapiuose neduoda įvest vardo kortelėje. Gi mano korteles išdavusiems bankams Mr Vardas Pavarde ar Mr V Pavarde visiškai nepatinka, neautorizuoja. Nerandu kaip apeitkaip?
Comment
-
Parašė Homer.J.S. Rodyti pranešimąMan tai šitas paliko geriausią įspūdį
Geras jausmas, kai eini pesčiųjų viaduku, o apačioj prašvilpia šis žvėris.
Pagal vikipedia didžiausias jo greitis 225km/h, bet kai kur yra ribojamas iki 200km/h.
Čia, kaip matau, fotografuota Birminghamo New Street stotyje. Daug kartų tokiu teko vasarą į darbą važinėti. Iš tiesų labai greitas ir ganėtinai komfortabilus, nors man visada norėjosi didesnių langų, jie per daug pailgi - plotis turbūt ne daugiau nei 60 cm.
Čia, beje, yra Virgin Trains traukinys, šita kompanija labiau į tolimus reisus orientuota - su Virgin'u galima nulėkti nuo Londono iki Edinburgo.
Šiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos? Ar negalėtų Lietuvoj kažko panašaus būti?
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąŠiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos?
Alm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima megatrain.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.Paskutinis taisė zanaz; 2008.09.25, 01:33.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąAlm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima magatarin.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.
Čia tuo pačiu atsakymas angliškos privatizuotų traukinių kompanijų konkurencijos mėgėjams - pagal mane kainos ten nesveikos.kaip?
Comment
Comment