Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kas važiuoja? Traukinys? Internetas? Ar Tomuko stogas?
    Keleiviai ...
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
      Thalys: Bruxelles - Amsterdam: GSM veikia pakenciamai aplink didesnius miestus ir kelius, kitur kas 10 minuciu beveik garantuotai atsijungs. NL puseje geriau, BE puseje - prasciau. Taciau Thalys turi gera wirelesa (Webex (tik audio) per VPN sujungima galima naudoti).

      SNCF TGV: Lille - Paris: GSM veikia pakenciamai. Wirelesas yra keliuose traukiniuose - galbut irenginejama; kadangi SNCF naudoju reciausiai - nesu tikras.

      DB ICE: Bruxelles - Cologne - Frankfurt: GSM turi problemu Aachen regione, beveik visada buna 20-30 min intervalas, kuomet balso sujungimas neissilaiko ilgiau minutes. Pietineje DE puseje rysys geras. ICE3 turi wirelesa kaip ir Thalys, ICE2 - ne.

      Eurostar: Bruxelles - London, London - Paris: UK puseje balsas veikia pakenciamai arciau M20, yra didele skyle uz Dartfordo. FR puseje iki Lille prastokai, toliau i Paris puse - kaip ir pusetinai, pusvalandi sujungimas issilaiko, i Bruxelles puse - kiek prasciau. Wireleso nera.

      NS: Amsterdam - Maastricht: Is patirties - pats patikimiausias, keleta kartu dvieju valandu pokalbis issilaike be problemu.

      Visais atvejais operatorius - Vodafone.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kaip iš traukinio? Bėgiais?
        Per palydova (deflektoriai ant Thalys/ICE stogo - po jais yra pozicionuojama antena) arba long range mobile wireless (reciau, Wimax neprigijo, tik idejos perimtos - kadangi traukinys juda apibreztu keliu, perklojant kelis faze pastumtus signalus, tiek traukinys gali sekti stacionaria antena, tiek ir antena gali sekti traukini).

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
          Tam, kad aptarnauti didesni skaiciu abonentu, reikia arba daugiau spektro, arba ji gudriau dalinti. Daugiau spektro nera - lieka mazinti celes, kad galima butu tuos pacius daznius pernaudoti. Mazesne cele - mazesnis isleidziamas galingumas - sunkiau eina per sienas. Plius mieste didele neigiama itaka daro atspindziai nuo pastatu.

          Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

            Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
            Traukinyje yra lokali bazine stotis plius lokalios antenos, prie kurios ir prisijungia telefonas. Tunelyje bus leaky cable antenos, isoreje - ant (dalies) esamu antenu bokstu irengtas papildomas long range mobile wireless. Telefonas traukinio (ir tinklo tuo paciu) atzvilgiu nejuda. Perasocijuoti viena elementa gaunasi zenkliai parasciau, nei kad pilna traukini.

            Tas pats ir lektuve - Virgin Atlantic ir BA (tik keliuose lektuvuose) galima naudoti iprasta GSM telefona, jis mato lokalia lektuve esancia BS.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
              GSM-R kodavimo ir signalizacijos prasme yra GSM R99 su ispletimais (prioritetinis sujungimas, dar kelios smulkmenos), nieko naujo ten nera. Plius kitas spektras - taciau tai esmes nekeicia.

              Comment


                Parašė KT315 Rodyti pranešimą

                Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.
                Kaip paaiškinti tai, kad Londono metro yra bene vienintelis metro (bent jau iš tų, kuriuose teko būti), kur neveikia mobilus ryšys? Kodėl kitur tai daryti "tikslinga", o Londone "netikslinga"?

                Comment


                  O kas tą turi daryti ir už kieno pinigus? Kaip pats matai, Londono metro dirba ant ribos, todėl tikrai neinvestuos į ryšį. Operatoriai? Matyt nemato pelno. Be to galbūt yra kokie debiliški įstatyminiai apribojimai, monopolijos ir pan.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kaip paaiškinti tai, kad Londono metro yra bene vienintelis metro (bent jau iš tų, kuriuose teko būti), kur neveikia mobilus ryšys? Kodėl kitur tai daryti "tikslinga", o Londone "netikslinga"?
                    Rysys tuneliuose globaliai neveikia zenkliai daugiau vietu, nei kad veikia, tai greiciau isimtis siai dienai.

                    Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.

                    Didele dalis TfL tuneliu yra priesistoriniai, ir juose fiziskai per mazai vietos, kad traukinys pats netrukdytu - jis juk metalinis. Leaky kabelio tipo antenos duos viena sektoriu, ir pilnas traukinys ji greitai uzkims (plius didelis klausimas, kaip tai itakos virszemines celes, kai tunelis negiliai).

                    Labiau tiketina, kad su laiku traukiniuose atsiras individualios TfL kaip operatoriaus (ar VM - jie wirelesa dabar taip duoda) pikoceles, prie kuriu bus galima prisiroaminti.
                    Paskutinis taisė KT315; 2015.09.19, 15:21.

                    Comment


                      Parašė KT315 Rodyti pranešimą
                      Rysys tuneliuose globaliai neveikia zenkliai daugiau vietu, nei kad veikia, tai greiciau isimtis siai dienai.

                      Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.
                      Vėlgi, kaip paaiškinti poreikio "nebuvimą" Londone ir jo "buvimą" beveik visur kitur: pradedant Berlynu, baigiant Šanchajumi?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Vėlgi, kaip paaiškinti poreikio "nebuvimą" Londone ir jo "buvimą" beveik visur kitur: pradedant Berlynu, baigiant Šanchajumi?
                        Paklausk šito Anglijoje veikiančių mobiliojo ryšio kompanijų atstovų.

                        Comment


                          Velaro e320 pradeda servisą

                          Railway Gazette
                          Eurostar e320 enters service


                          Foto šaltinis: http://www.railwaygazette.com/news/h...s-service.html

                          EUROPE: The first of Eurostar’s 17 Siemens-built Velaro e320 trainsets began operating in limited commercial service on November 20, having been authorised for passenger operation through the Channel Tunnel the previous day.

                          Comment


                            Ar tiesa, kad dalis Crossrail linijos jau eksploautojama?

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Ar tiesa, kad dalis Crossrail linijos jau eksploautojama?
                              Taip, dalis nuo Shenfield iki Liverpool stoties. Šiuo metu šita atkarpa vadinasi ,,TFL Rail", bet po poros metų bus prijungta prie Crossrail'o.

                              TFL Rail linijos žemėlapis:



                              O čia Crossrail žemėlapis (rožinė linija parodo kurioje vietoje traukniai važiuos tuneliu):

                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Hum. Kažkodėl galvojau, kad visos linijos bus po žeme. Ačiū už informaciją. Jeigu neklystu, tai pats stambiausias geležinkelių infrastruktūros projektas, šiomis dienomis įgyvendinamas Europoje.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Hum. Kažkodėl galvojau, kad visos linijos bus po žeme. Ačiū už informaciją. Jeigu neklystu, tai pats stambiausias geležinkelių infrastruktūros projektas, šiomis dienomis įgyvendinamas Europoje.
                                  Būtent pats stambiausias. Beabejo su viešuoju bėginiu transportu Londone vyksta kelios svarbios statybos pvz: šis Crossrailas, metro Northern linijos atšaka į Battersea elektrinę. Yra svarstomi dar keli projektai. Jei bus noro - pasidalinsiu info .
                                  My Flickr
                                  My Trainpix

                                  Comment


                                    BBC video reportažas apie Flying Scotsman garvežį, kuris po ilgos restauracijos vėl rieda bėgiais

                                    Full steam ahead for The Flying Scotsman

                                    Comment


                                      "Flying Scotsman" važiuoja per Forth tiltą prie Edinburgo

                                      [VIMEO]166732484[/VIMEO]
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        East Midlands
                                        A Railway For Growth

                                        Apie geležinkelių plėtrą East Midlands regione.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X